Wat te doen

Hallo Lieve Mensen,
In september vorig jaar ben ik ook verliefd geworden op een turkse man
In september heb ik hier mijn verhaal geschreven maar nu 7 maanden verder wil ik toch jullie om raad mening vragen. Ik heb nog steeds contact met A via sms skype whatsapp en hij wil dat ik naar hem toe kom maar ik stel het steeds uit daar ik twijfels heb, ik ben bang dat ik alleen goed ben voor de sex en dat hij mij gebruikt. In zijn berichtjes gaat het vaak hierover ik moet wel zeggen dat zijn engels erg slecht is dus een normaal gesprek is moeilijk denk ik voor hem. Ik heb dit aan hem gevraagd maar hij zij toen nee natuurlijk niet ik wil jou.
Ik heb dit was in feb.niet meer geantwoord op mail. In de hoop hem te vergeten maar dat lukte dus niet hij bleef in mijn hoofd spoken.
Ik had toen whatsapp op mijn tel gezet en ja hoor al 2 dagen later had hij mij gevonden of ik hem vergeten was. Sindsdien weer iedere dag contact met elkaaar en ik weer vlinders in mijn buik en dat op mijn leeftijd ha ha. Ik voel dat wij toch een hele sterke aantrekkingskracht op elkaar hebben en op de 1 of andere manier steeds contact zoeken. Ik blijf bang kan ik hem vertrouwen ben ik de enige vrouw of doet hij dit ook met andere vrouwen.
Deze twijfel komt omdat ik een keer 6 dagen niets hoorde ik vroeg of hij mij vergeten was.
Nee zei hij ik mis je en wanneer kom je. Ik was boos en vroeg dus weer waarom ik niets hoorde A zei toen ik was aan het werk (misschien is dit ook weer makkelijk ivm zijn slechte engels) waartop ik zei 1 berichtje is 10 seconde …. A gaf mij toen wel gelijk en ik kreeg weer iedere dag lieve berichtjes dat hij aan mij dacht en me erg miste pff.Is dit turks hoe gaat dit bij jullie?
Als ik een van de vele vrouwen zou zijn zou A toch geen contact meer zoeken
En we hebben nu al 7 maanden contact dan moet er toch iets zijn.

Ik zit er te twijfelen of ik 3 dagen zou gaan gebruikt hij mij voor de sex of is er misschien toch meer ik ben in ieder geval zwaar verliefd en dat op mijn leeftijd 46 hij is 30 ook een groot leeftijdsverschil ik heb nog een zoontje van 10 zit hier wel toekomst in. Hoe denken jullie hierover jullie hebben ervaring met de mannen. Ik vind het zo erg ben je 46 ben je nog radeloos.hi.

En nog wat A zegt dat als ik vanuit ned boek vlucht en appartement dat hij niet in het appartement mag. Dan moeten we in de avond naar het huis van zijn vriend gaan.Die werkt dan.
Klopt dit ik vind dit raar.
Hij woont nog bij zijn ouders vandaar.

A zegt jij boekt een vlucht dan kijk ik voor een appartement
Wat is verstandiger om te doen.
Vrienden zeggen allemaal je moet niet gaan veel te gevaarlijk je wordt gebruikt en wat heb je er nou aan het blijft een turk. Je hebt ook nog een kind. Ik haat die vooroordelen hij kan toch ook goed zijn.
Wat moet ik doen?

Vive,contact zoeken zegt niet veel en ook als je een van de vele bent,kan hij gewoon contact zoeken.Het ene meisje weg en de andere is er al weer…Je zal het zelf moeten ervaren en uitzoeken. Vooroordelen zullen er altijd zijn.Ook als je wel echt de enige bent.

Hoi
Ik vind het lastig om advies te geven
iedere jongen/man is natuurlijk anders. hij geeft jouw veel twijfels of je wel de enige bent zoals turkije lover al zegt is dat lastig te bepalen. Heb je redenen om aan te nemen dat je niet de enige bent ? Bijvoorbeeld berichtje op fb of zo? Natuurlijk is het lastig met vertrouwen je bent nu eenmaal ver bij elkaar vandaan. en dan krijg je ook nog eens alle vooroordelen over je heen wat het niet makkelijker maakt. je kunt hem niet vergeten is het dan niet slim om toch een aantal dagen naar hem toe te gaan? Goed. en veel praten en kijken wat je gevoel dan zegt. Praten is soms lastig doordat je alle twee niet in je eigen taal spreekt maar face to face altijd makkelijker dan via de computer is de telefoon.

Hoi Vive,

Het klopt dat turken niet in een appartement of hotel mogen die jij boekt vanuit nederland. Wat vele vrouwen in het verleden gedaan hebben is hotel en vlucht in 1x omdat het goedkoper is en dan een appartement voor de avond, nacht, ochtend met hun askim, zodat ze overdag als hij werkt, toch afleiding genoeg hebben. Dus dit is geen leugen.

Of je de enige bent? kun je nooit weten, weet je ook in nederland niet…Hoeveel mannen en vrouwen worden hier gewoon bedonderd door hun partner is ook veel, daar hoef je geen turk voor te zijn.

Voor een turk is leeftijd niet belangrijk… dat is me al vaker opgevallen dus jij 46 en hij 30 is niet raar. Je zoontje van 10 is een ander verhaal, kan jij zonder hem op vakantie, zou A. als het serieus is naar nederland willen komen, want hier is jouw toekomst… allemaal dingen om het over te hebben.

De lieve smsjes van ik mis je en ik wil bij je zijn etc is mooi meegenomen want vele turken hebben geen geld. Als ik mijn askim bel is het ook altijd wel ik mis je, maar ja dat is logisch want ik mis hem ook, alleen zijn wij minder gewend onze gevoelens te uiten (niet altijd)

Gebruik maken van sex, zou kunnen, maar is nog altijd beter als gebruik maken voor geld, je geniet er tenslotte ook zelf van… (misschien een beetje kort door de bocht, maar toch)
Als jij een bv een week naar hem toegaat en na die tijd hoor je niks mee van hem, weet je dat het daar voor was en kun je verder met je “gewone” leven, want dan ben je boos en wil je niks meer met hem te maken hebben!

Ik zou zeggen wat heb je te verliezen (maagd ben je niet meer :smiley: ) en je kunt er een leuke week aan overhouden of misschien wel een leuke relatie! Als jij verliefd bent, moet je er wat mee doen, want anders blijft de vraag **wat als **in je hoofd spoken.

Dit is hoe ik erover denk, natuurlijk zijn er mensen die er anders naar kijken, maar goed je vroeg hoe iedereen er over dacht en vandaar dat ik het schrijf! Veel succes ik zou lekker boeken, mooi weer, lekker eten, mooie man, etc etc wat wilt een mens nog meer :slight_smile:

Mutlu,dat klopt niet wat jij zegt dat turken niet in een appartement of hotel mogen wat jij zou boeken dit mag wel… Dat heb ik altijd gedaan zo en nooit problemen gehad.

@turkije lover: ik heb toch 1x in kusadasi meegemaakt dat het niet mocht in een hotel

Birgul,oke,heb veel hotels gehad in Kusadasi en overal mocht het… :slight_smile: Ook in Alanya en Istanbul geen problemen gehad

kopt istanbul mag het wel, maar vaker mag het niet dan wel…

Het ligt echt aan de accommodatie… Gewoon even mailen van tevoren en hem in NL al bij boeken en dan is het niet zo’n probleem… Heb zo zelf 2x all-inclusive geboekt en 2x een appartement.

Hallo allemaal,
Bedankt voor advies raad het is fijn dat je hier je verhaal kwijt kunt aan mensen die het begrijpen en je feedback terug krijgt.
Als ik ga dan voor 3 of 4 dagen. Moet oppas voor mijn zoon vinden niemand wil er op passen als ze horen dat ik naar A ga.
lAls ik het goed begrijp is het handig als je hier hotel +vlucht boekt en een extra kamer voor A.(Maar dan kan hij toch ook die kamer zelf boeken in dat hotel of zie ik dat verkeerd) En dan heb je gelijk je transfer naar hotel want daar deed A ook moeilijk over hij heeft geen auto. Als je blij bent als ik kom sta je toch op het vliegveld lijkt mij, hier dus die twijfels he niet voor niets pff.
Lieve mensen ik ga nog even goed nadenken en jullie horen vervolg

a

Vive, het ligt een beetje aan zijn werkrooster en geld of hij naar het vliegveld kan komen, mijn ex kwam me altijd ophalen, ging 6 uur reizen, dus langer als ik om me op te halen en mijn huidige vriend kwam ook naar het vliegveld toe, maar in juli toen ik met mijn zus kwam niet 1 omdat ik met mijn zus samen was, 2 omdat hij gewoon weg geen tijd had en 3 omdat ik midden in de nacht aan kwam en er geen bussen zouden rijden en 4 omdat ik al transfer had :slight_smile:

Maar ik hoor aan je dat je heel veel twijfels hebt, dus dan zou ik het nog even laten rusten… succes met nadenken!

Ik heb mijn man ook altijd bij mij gehad in diverse appartementen in Alanya.
In Nederland al bijgeboekt, nog gezeur over gehad!
Als je maar betaald :slight_smile:

• Updated - - -

nog=nooit

Vive, ik begrijp dat je 1 x met deze man samen geweest bent. Was dat een korte of lange periode?
Zoals anderen al schrijven zegt veelvuldig kontakt niets.
En het feit dat je schrijft dat je geklaagt hebt dat hij 6 dagen niets van zich heeft laten horen en je daarna weer overspoelt met berichtjes, is naar mijn idee ook een beetje vreemd, . Maar goed ik ben sowieso negatief over de turkse/kurdische man hahah.

Kijken of je iets op zijn facebook vindt of hem googlelen zegt ook niet altijd wat. Ik heb jarenlang nietsover mijn ex kunnen vinden.

Wat betreft het hotelverhaal; ik heb jarenlang zonder problemen samen met mijn ex in appartement of hotel gezeten. Boekte dan wel losse vlucht en hotel.
Alleen het laatste jaar had het hotel een ander beleid: omdat ze enorm veel problemen hadden gehad met mixed koppels, zoals grote ruzies, vrouwen die geslagen werden en naar de kliniek vervoerd moesten worden, hadden ze besloten geen mixed koppels meer toe te laten.
Mijn ex en ik mochten dan de laatste keer wel blijven, omdat wij rustig waren en ze ons goed kenden.

Leeftijdsverschil…hmmmm kan een slecht teken zijn, maar hoeft niet. Ik heb een vriendin met een turkse man, zijn al 10 jaar getrouwd , wonen in Nederland , ook al 10 jaar, en zij verschillen 15 jaar.

Ik denk dat je je intuitie moet volgen (wat best heel lastig is als je verliefd bent) en goed op eventuele signalen moet letten.
Bv: staat zijn telefoon altijd op stil, heeft hij m altijd in zijn zak, of laat hij hem gewoon openlijk liggen?
Overspoeld hij je met liefdesverklaringen, begint hij al over trouwen?
Vraagt hij om geld of kadootjes?
Voel je ergens dat je emotioneel gemanipuleerd word? BV"als je niet wilt komen, of als je iets niet wilt doen, dan kunnen sommigen al gauw zeggen: nou dan hou je niet genoeg van mij.
Heeft hij het over naar Europa komen? (hoewel dat soms ook niets zegt; sommigen zeggen in Turkije te willen blijven, maar na een aantal jaren slaan ze “opeens” om.
Er zijn zoveel signalen, je moet anders eens googlelen op Turkish Loverats, dan kom je heel veel verhalen tegen van vrouwen /meisjes die op een enorme manier belazerd zijn.

Maar voor het zelfde geld is hij wel 1 van de goede…ze zegt dat je maar 3 dagen gaat…is wel te overzien toch?
Houd je oren en ogen goed open, en nogmaals volg je gevoel, en…wordt niet te veel verliefd.
Turkse mannen zijn er sowieso er goed in om een vrouw/meisje het gevoel te geven dat ze de mooiste, geweldigste, liefste ect is.
Soms denk ik dat veel van hen het zelfde handboek gebruiken.

zooo…al met al toch wel negatief wat ik geschreven heb. Ws vanuit mijn eigen ervaring, en de vele verhalen die ik gelezen heb.

Ben benieuwd wat je gaat doen…als je er nog redelijk objectief instaat zou ik zeggen: gaan en goed opletten. En zoals Multu al zei: anders geniet je van de sex en kijk je waar het schip strand.
Veel succes.

Vive, gaat A het appartement dan ook betalen? Of zegt hij er een te boeken en dat jij dat dan betaald?
Dan moet je ook opletten, want vaak gehoord dat vriendjes dan zeggen: kosten zijn bv 300 euro, maar in werkelijkheid zijn ze 200, zodat hij er dan 100 euro aan kan verdienen