Hallo Lieve Mensen,
In september vorig jaar ben ik ook verliefd geworden op een turkse man
In september heb ik hier mijn verhaal geschreven maar nu 7 maanden verder wil ik toch jullie om raad mening vragen. Ik heb nog steeds contact met A via sms skype whatsapp en hij wil dat ik naar hem toe kom maar ik stel het steeds uit daar ik twijfels heb, ik ben bang dat ik alleen goed ben voor de sex en dat hij mij gebruikt. In zijn berichtjes gaat het vaak hierover ik moet wel zeggen dat zijn engels erg slecht is dus een normaal gesprek is moeilijk denk ik voor hem. Ik heb dit aan hem gevraagd maar hij zij toen nee natuurlijk niet ik wil jou.
Ik heb dit was in feb.niet meer geantwoord op mail. In de hoop hem te vergeten maar dat lukte dus niet hij bleef in mijn hoofd spoken.
Ik had toen whatsapp op mijn tel gezet en ja hoor al 2 dagen later had hij mij gevonden of ik hem vergeten was. Sindsdien weer iedere dag contact met elkaaar en ik weer vlinders in mijn buik en dat op mijn leeftijd ha ha. Ik voel dat wij toch een hele sterke aantrekkingskracht op elkaar hebben en op de 1 of andere manier steeds contact zoeken. Ik blijf bang kan ik hem vertrouwen ben ik de enige vrouw of doet hij dit ook met andere vrouwen.
Deze twijfel komt omdat ik een keer 6 dagen niets hoorde ik vroeg of hij mij vergeten was.
Nee zei hij ik mis je en wanneer kom je. Ik was boos en vroeg dus weer waarom ik niets hoorde A zei toen ik was aan het werk (misschien is dit ook weer makkelijk ivm zijn slechte engels) waartop ik zei 1 berichtje is 10 seconde …. A gaf mij toen wel gelijk en ik kreeg weer iedere dag lieve berichtjes dat hij aan mij dacht en me erg miste pff.Is dit turks hoe gaat dit bij jullie?
Als ik een van de vele vrouwen zou zijn zou A toch geen contact meer zoeken
En we hebben nu al 7 maanden contact dan moet er toch iets zijn.
Ik zit er te twijfelen of ik 3 dagen zou gaan gebruikt hij mij voor de sex of is er misschien toch meer ik ben in ieder geval zwaar verliefd en dat op mijn leeftijd 46 hij is 30 ook een groot leeftijdsverschil ik heb nog een zoontje van 10 zit hier wel toekomst in. Hoe denken jullie hierover jullie hebben ervaring met de mannen. Ik vind het zo erg ben je 46 ben je nog radeloos.hi.
En nog wat A zegt dat als ik vanuit ned boek vlucht en appartement dat hij niet in het appartement mag. Dan moeten we in de avond naar het huis van zijn vriend gaan.Die werkt dan.
Klopt dit ik vind dit raar.
Hij woont nog bij zijn ouders vandaar.
A zegt jij boekt een vlucht dan kijk ik voor een appartement
Wat is verstandiger om te doen.
Vrienden zeggen allemaal je moet niet gaan veel te gevaarlijk je wordt gebruikt en wat heb je er nou aan het blijft een turk. Je hebt ook nog een kind. Ik haat die vooroordelen hij kan toch ook goed zijn.
Wat moet ik doen?