Verliefd...advies

:question::question:Hallo Allemaal

Ik lees al een tijdje mee op dit forum en besloot me vandaag maar eens aan te melden! Mijn naam is Christina ben 23 jaar oud en kom uit Dordrecht.
Op 12 Juni ben ik voor 3 weken naar Marmaris gegaan, en ja je raad het al ben daar voor een turkse man gevallen,Manager van het appartementen complex waar ik verbleef.

Zijn naam is A. een serieuze hardwerkende man van 30, de eerste week dat ik in turkije was viel hij met nog niet erg op hij keek altijd zo serieus was overal en nergens mee bezig…na een aantal dagen begon het me op te vallen dat hij wel erg vaak naar mijn balkon aan het staren haha,
na een aantal dagen is hij met wat collega’s samen met mijn vriendinnen en mij lekker gaan terrassen tot een uurtje of 3…daarna hebben we samen in het appartementen complex tot 7 uur in de ochtend zitten praten hij moest nog lachen en gaf aan dat dit de eerste keer was dat hij een meisje mee maakte met wie hij de hele nacht kon praten zonder dat het hem verveelde en de behoefte had om gelijk verder te gaan dan dat…

Vanaf die nacht zijn we elke avond samen geweest,
hij liet zien dat hij echt voor me wil zorgen 's avonds mijn favoriete drankjes naar de tafel sturen fruit bloemen eten echt hij ging er voor!Super lief natuurlijk(de andere nederlandse gasten waren zelfs op de hoogte hoe gek hij op me was dat vertelde hij maar al te graag)

Toen ik weer naar Nederland vertrok heeft hij de middag vrij genomen wat normaal nooit voorkomt,en heeft ons naar het vliegveld gebracht…
Daar gaf hij me een doosje met een hele mooie armband en een kaartje waarop hij geschreven had U are the best thing i never thought i would find…Don’t forget me, ik heb hem beloofd om in oktober 2 weken terug te komen om samen te zijn en te zien of we het nog steeds zo goed hebben samen… Nu bellen en skypen we elke avond

het enige wat me af en toe wat irriteerd is dat hij niet goed snapt dat ik hier ook een full-time baan heb en mijn slaap nodig heb hij verwacht me elke nacht rond 3 uur op skype, ik gaf al aan dat ik dat niet trek en dat hij daar begrip voor moet hebben. Afgelopen nacht zou ik eigenlijk op skype komen om elkaar weer even te kunnen zien maar viel om half 2 in slaap toen ik vanochtend wakker werd had ik 33 oproepen gemist! hier werd ik toch wel een beetje kriebelig van…

Wat denken jullie ervan stel ik me aan of :thumbsdown:

Liefs Chris

welkom chris…
tja verliefd zijn is heerlijk, maar moet tenslotte niet ten koste gaan van je nacht rust, je zou kunnen afspreken dat je op vrijdag en zaterdag op skype kan komen om die tijd, maar dat je door de weeks toch echt andere tijden moet aannemen. Ik neem aan als hij echt om je geeft dit ook zal aanpassen, nu heeft hij waarschijnlijk gewoon gehoopt je wakker te kunnen krijgen, maar wees duidelijk dat je hem leuk vindt, ook zeker met hem verder wilt, maar dat je niet in de nacht op skype kan gaan! lijkt me ook niet goed dat je niet aan je slaap komt, want dat is altijd ten koste van iets, of je gezondheid of je werk!

succes met aangeven!

1 like

Hij ziet je dus echt heel graag, 33 oproepen gemist… hihi… Eigenlijk wel heel schattig!

Het is voor hun ook moeilijk te begrijpen hoe het hier werkt… Ik zou het hem in oktober eens rustig uitleggen, en verder vooral genieten!

thnx voor het advies!
hij is idd erg lief, in het begin zag ik het niet zo zitten een turse vriend.
Maar de afgelopen 2 weken heeft hij me bewezen dat hij echt gek op me is
vandaar dat ik in oktober maar een tijdje terug ga om erachter te komen hoe het zit tussen ons 2tjes

:cheer::wub:

tja ik weet het ook niet met die turkse mannen. het zin charmeurs. Iemand leren kennen op vakantie (stuk jonger overigens) maar ja strand, zee, zon en een mooie man naast me!
Hij heeft me gisteren tien keer proberen te bellen maar kreeg geen verbinding. heeft mijn voicemai ingesproken, mailt me maar eerlijk gezegd geloof ik er niets van?? kan iemand mij helpen? moet ik gewoon wachten tot hij contact zoekt of kan ik hem gewoon vragen wat hij voelt?? (kan ie ook weer over liegen) Turkse mannen zijn erg charmant maar menen ze het allemaal??

Er zijn er genoeg die het allemaal menen… Hier op wereldwijzer zijn er veel vrouwen met een langere relatie… Dus het kan zeer zeker! Wat is de reden dat je het niet zou vertrouwen als ik vragen mag?

met name de verhalen van andere!! ik weet het niet, ze komen zoveel leuke vrouwen tegen. ach ik merk het ook wel. heb hem gevraagd in een mail wat de bedoeling is en dat ik het ook prima vind als het eenmalig was.

Mirjam Laat niet de verhalen je gevoel beinvloeden maar zorg wel dat je met je verstand erbij blijft. Er zijn zat verhalen te bedenken die fout gaan en er zijn er ook zat die wel goed gaan. Kortom blijf bij jezelf!!! Mag ik je vragen hoe je het zelf voelt en ziet?? Zou je een vaste relatie aan willen gaan, zou je het willen overwegen om ervoor te gaan of zie je het zelf liever als een eenmalige vakantie liefde??..

Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik zou wel willen uitzoeken hoe de gevoelens echt zijn. Dus misschien nog keertje binnenkort heen gaan en hij een keer naar nederland komen. Zo kan je ook kijken of het echt wat zou kunnen worden. Ik vind het echt wel een schat!

Nou Mirjam ben benieuwd heb je al plannen gemaakt om een keer terug te keren naar Turkije? Weet niet of je ermee bekend bent maar als hij naar nederland wilt komen moet hij wel visum aanvragen is heel veel over te vinden hier op WW maar anders ook op de site van de IND wat je daar allemaal voor moet doen en voor nodig heb. Heel veel succes met je prille liefde en vergeet niet te blijven genieten :slight_smile:

dank je wel. bedoeling is dat ik in oktober ga en hij in winter twee weken komt (dan hoef je toch geen visum??)
ik geniet nog steeds!

de visum regels zijn voor het hele jaar zelfs voor 1 dag zou hij visum moeten aanvragen.

Was het maar waar!

Nou mijn twijfel was denk ik niet voor niets. Hij is nog steeds lief maar hij begon over een nieuwe mobiel die hij nodig had! of ik er eentje kon regelen. Nou ik heb nog een mobiel over dus zei dat ik die wel op zou sturen maar nu had hij toch eigenlijk ook wel nieuwe schoenen nodig. Ik ben er dus schijnbaar met beide ogen ingetuind. Lijkt me toch niet dat iemand dat zou vragen! wat denken jullie?

groetjes

@mirjamvink

ik zou zeggen, lozen die hap

Precies wat gootje zegt! Lozen die hap
Laat je niet gebruiken meid xx

Mirjam: inderdaad! Meteen mee kappen!

Inderdaad niet normaaljammer hoor!!!

mirjam ik denk dat er veel mannen rondlopen die zien ons als paradijs! ff nieuwe schoenen, ff nieuw mobieltje ff dit en ff dat en geef ze eens ongelijk, wij komen 3 a 4 a 5 x in het jaar daar, nemen de mooiste en nieuwste kleding mee om die aan te trekken en vaak ook nog wat sieraden hier en daar. Dus vragen staat vrij, moet je daar in trappen NEEEEE volgens mij ken je hem nog niet heel lang en als hij nu al gaat beginnen zal dit een eindeloze rit worden wat eindigd zonder hem en zonder geld!! dus ik zou zeggen delete hem uit je leven, hoe moeilijk dat ook is!!! succes

meiden jullie hebben helemaal gelijk! dumpen!!! bedankt voor de tips! ik zie het maar als een leuke ervaring

thanks