Verliefd...advies

zo is het gelukkig kwam je er op tijd achter! Jammer van hem maargoed je hebt overal rotte appels tussen zitten natuurlijk

Mirjam Inderdaad gelukkig kom je er nu achter nu je gevoelens nog in het begin stadium staan om het zo maar uit te drukken. Trouwens die mobiel kan hij waarschijnlijk maar 3 maanden gebruiken en volgens mij worden daarna telefoons vanuit het buitenland met een turkse sim kaart afgesloten

Hij kan die telefoon op zijn paspoort laten registreren, dan wordt deze niet geblokkeerd.

beste Mirjam ja zelfs voor een dag heeft hij / jij een visum nodig , en vergeet niet ! dat hij n iet zomaar hier t lan d uit mag ! hij moet uitgenodigd worden ! door jou of iemand uit nederland meid . ik woon zelf hier in turkye , ben wel nederlandse hoor .ben hier samen met mijn partner. en heb mijn eigen forum , reizen van ned. naar turkye . op gezet . heb dit van jou zitten lezen , ja ik ken verschillende ned. vrouwen die een relatie hebben al vrij langere tijd , bij de een gaat t goed, bij de ander veel minder . dat hou je toch in ieder land he ! maar vergeet nooit hij is en blijft een Zuiderling …maaar wil je reageren , oke meis . in tusen wens en hoop ik aller beste voor jou , ??? voor hem …/ lieve grt. ladymaria