Ik ben vorig jaar drie keer naar turkije geweest en heb daar een jongen ontmoet en verliefd op hem geworden.
Over een week ga ik weer terug. Maar ik vroeg me af hoe vaak jullie contact met je vriend hebben?
Bij ons is het zo dat hij soms elke dag een paar smsjes stuurt en dan weer een dag of paar dagen niet. Dat maakt mij eigenlijk onzeker.
Ik heb dat ook al een aantal keer aangegeven, maar dan zegt hij dat hij geen kontur heeft. Hij rookt wel elke dag, daar heeft hij dan wel weer geld voor. Maar okee, sinds 2/3 weken belt hij om de dag of soms zelfs elke dag.
MSN-gesprekken lopen soms ook stroef. Hij vindt het lastig om zo te communiceren, omdat hij me niet in het echt kan zien. Ik denk dan weer dat hij geen interesse in mij heeft.
Als we dan weer een klein meningsverschil hebben, zegt hij dat alles weer goed komt als we elkaar weer zien, want we hebben elkaar al 7 maanden niet gezien. Dat is natuurlijk een lange tijd en zeker als je gek op elkaar bent.
Ik heb geen idee wat ik nu moet doen volgende week.
Wat denken jullie na het lezen van mijn korte samenvatting?
Toen mijn man nog in Turkije woonde hadden wij dagelijks contact (ik schrijf dat toevallig net in een ander topic ook ). Dat was voor ons echt een voorwaarde, bedoel, het is je relatie, toch een van de belangrijkste personen in je leven, die wil je toch elke dag even spreken? Mijn man had ook niet altijd credits maar we smsten overdag en 's avonds belden we meestal een half uur tot een uur, of we zaten op msn, maar dat vond ik zelf niks, ik belde liever. Persoonlijk denk ik dat wij door dit dagelijkse contact die 2,5 jaar apart goed zijn doorgekomen, dat gaf mij echt heel veel vertrouwen en rust. Een meningsverschil zo af en toe is natuurlijk normaal, zeker als je niet bij elkaar bent, en dat zal nog wel veel vaker gaan gebeuren in de toekomst. Maar je moet er wel een goed gevoel bij hebben, en als jij vindt dat er te weinig contact is, vind ik dat hij daarin wel wat concessies zou moeten doen. je zegt dat hij jou belt, ik neem aan dat dat dan korte gesprekken zijn ivm de kosten. Bel hem eens via een 0900 nummer zodat je zonder op de kosten hoeft te letten lekker lang kan bellen. Je belt al voor een paar cent per minuut naar een mobiel nummer (www.televergelijk.nl).
Bedankt voor je tip.
Ja, hij belt me dan en dat zijn dan maar korte gesprekken van 15 minuten.
Het enigste wat ik denk ik kan doen is goed met hem praten (face 2 face), hopelijk dring ik dan tot hem door. Ik vind het ook heel normaal en fijn dat je elke dag wat van elkaar hoort.
Nu was dit ook niet altijd het geval met mijn nederlandse ex-vriend.
Als hij meer zijn best doet, kan ik hem ook via die nummers bellen! Bellen vind ik ook fijner dan op MSN
Ik heb trouwens zelf ook wel eens een paar dagen volgehouden om niks te laten horen.
Dat vindt hij zelf ook niet leuk! Is dan gelijk ongerust en belt me dan wel 10x op een dag
Maar al die verhalen dat ze toch wel vreemdgaan enzo, word ik echt niet goed van, dat maakt me ook onzeker.
Nu kreeg ik net weer een smsje, bedoel, dat doet hij niet zomaar??
Wat grappig, mijn vriend belt of smst ook niet elke dag ivm met de kosten.
Maar ik wordt hier niet heel onzeker van, ik weet dat hij van mijn houdt, en tussen ons zit het goed, als elkaar spreken gaat het goed… maar bij ophangen wordt het gemis groter… soms is dat ook de reden dat elkaar maar 3x in de week bellen, smsen doen we idd dagelijks of soms een paar dagen niet afhankelijk van zijn geld.
Op msn zitten we bijna niet, hij is vrij in de uren dat ik werk en andersom… dus het is echt bellen en smsen, mailen.
in het begin was ik ook onzeker maar ik ga over 5 weken weer naar hem toe, zodra we bij elkaar zijn is het goed… we weten beide ook dat het goed zit tussen ons.
en vreemdgaan heeft meneer niet eens tijd voor, hij heeft al moeite om mijn te houden daarbij op welk tijdstip ik hem ook bel hij neemt altijd ze telefoon op.
en heeft hij vanaf dag 1 gezegd jou wil ik als mijn vrouw… haha
vertrouwen… de afstand maakt je onzeker… maar is nergens voor nodig, hij geeft echt geen geld uit aan je als je het niet waard zou zijn.
hoi mbt,
ik kan je gevoel goed begrijpen,ik heb zelf deze zomer iemand leren kennen en heb de mazzel dat ik alweer terug ga over 3 weken en dan om elkaar echt goed te leren kennen want dat doe je toch in t echt maar vind de afstand ook echt heel moeilijk…de onzkerheid is in het begin het ergst maar ik vind het ook belangrijk dat we idd veel contact hebben daar hebben we t ook over gehad en hij zegt ook dat hij mij vertrouwd doordat ik altijd opneem en terug sms of bel,we bellen om en om en smsen veel en msn min.2 x per week met webcam heb je die mogelijkheid niet dan kunnen jullie elkaar zien dat maakt t ook leuker vind ik dan weet je waarvoor je t doet allemaal.Ik vind persoonlijk ook dat je veel contact moet hebben juist vanwege de afstand en dat t van beide kanten moet komen,lees hier vaak genoeg dat de meiden altijd maar bellen en intitatief nemen maar dan moet je wel je vraagtekens bij je relatie zetten vind ik als het maar van een kant komt,als je elkaar langer kent dan snap ik dat je genoeg heb aan paar x per week contact en dan vertrouw je elkaar ook meer.Succes ermee en geniet ervan de tijd dat je samen bent in het echt volgende week x
@ blondgirl, sorry hoor maar vertrouwen krijg je niet doordat je vriend of jijzelf altijd opneemt of altijd terug smst,vertrouwen krijg je met de tijd,door elkaar goed te leren kennen…ik heb al 5 jaar een relatie met mijn vriend en ik heb ook niet elke dag contact met hem want hij werkt op zee hij is kapitein…maar ik heb hem zo goed leren kennen en nu ken ik hem door en door… en je zei dat die meiden die je hier ziet ook met een relatie die vaak intitatief nemen qua bellen en smsen en dat ze daar hun vraagtekens bij moeten zetten vind ik echt onzin,er zijn veel jongens die niet zo veel centjes hebben of geld naar huis moeten sturen of in het leger zitten of soms gewoon niet zoveel tijd hebben want het is nu wel het hoogseizoen…het is moeilijker dan dat je denkt een relatie op afstand… groeeetttjjjeesss
@ tatjana, thanx maar ik moest er gewoon wat op zeggen…ik ben ook 5 jaar doorgekomen met mijn vriend samen ook welleens zonder 1 of 2 weken contact doordat hij op zee zat maar ik wantrouwde hem nooit echt nooit…maar ik vind wel als je onzeker ben of geen vertrouwen heb in wat hij doet zonder dat jij erbij bent dan moet je pas vraagtekens bij je relatie gaan zetten,niet omdat je soms geen contact heb met elkaar. maar blondgirl jouw relatie is pas net begonnen dus er gaan nog veel moeilijke tijden aankomen voor jullie samen zoals veel gemis en iinderdaad de afstand praat over alles echt alles of je nu bij elkaar bent of niet over alles praten dat is echt heel belangrijk en dan komt dat vertrouwen vanzelf zo is het bij mij ook gegaan…de afstand is voor mij nu nog moeilijk maar vlieg vaak op en neer en zou mijn lekkertje voor geen miljoenen willen ruilen ookal is hij zo ver van me maar een ticket is zo geboekt :)… groetttjeees
Allereerst wil ik even zeggen dat ik me niet zo handig heb uitgedrukt.Ik wil met mijn verhaal benadrukken dat het mij zkerheid geeft en hem ook dat wij veel contact hebben.Ik snap ook dat veel in andere posities verkeren waarin dit niet zo makkelijk gaat zoals het leger,weinig geld enzv.
En ik bedoel niet dat als je minder contact heb het dan per definitie niet te vertrouwen is,ik kom idd.net kijken en weet dat vertrouwen moet groeien en dus met de tijd komt,vind het voor mezelf nog lastig om hem altijd te vertrouwen je leest genoeg foute verhalen hier,de afstand is ver,andere cultuur enzv. maar ja over drie weken ga ik naar hem toe en leren we elkaar hopelijk beter kennen…vraag mezelf gewoon ook nog af hoe je goede tussen de foute kan uithalen.
Dus wat ik bedoelde te zeggen was dat het ons veel zkerheid geeft dat we veel contact hebben maar dat als je dat niet hebt het niet per definitie niet te vertrouwen is.En verder de tijd het zal uitwijzen als je elkaar beter leert kennen het vertrouwen ook zal groeien.
Allereerst wil ik even zeggen dat ik me niet zo handig heb uitgedrukt.Ik wil met mijn verhaal benadrukken dat het mij zkerheid geeft en hem ook dat wij veel contact hebben.Ik snap ook dat veel in andere posities verkeren waarin dit niet zo makkelijk gaat zoals het leger,weinig geld enzv.
En ik bedoel niet dat als je minder contact heb het dan per definitie niet te vertrouwen is,ik kom idd.net kijken en weet dat vertrouwen moet groeien en dus met de tijd komt,vind het voor mezelf nog lastig om hem altijd te vertrouwen je leest genoeg foute verhalen hier,de afstand is ver,andere cultuur enzv. maar ja over drie weken ga ik naar hem toe en leren we elkaar hopelijk beter kennen…vraag mezelf gewoon ook nog af hoe je goede tussen de foute kan uithalen.
Dus wat ik bedoelde te zeggen was dat het ons veel zkerheid geeft dat we veel contact hebben maar dat als je dat niet hebt het niet per definitie niet te vertrouwen is.
quote]
Het geeft niet, je hebt gelijk en ik hoop dat jij je over 3 weken ook zekerdere voelt (of jullie) over je relatie.
meerdere dingen maken dat je iemand vertrouwd…
er bestaan ook zat verhalen van foute nederlands en goeie nederlanders, alleen staan die niet op internet omdat het om onze eigen landgenoten gaat. maar misschien bestaan er in het buitenland ook wel zulke forums over de nederlandse mannen…
Kortom de tijd zal het leren…
Veel plezier over 3 weken bij je vriend, en ik hoop dat je met meer vertrouwen terug komt en met wat minder vragen.