ik heb dus een vriendje in turkije alles gaat goed enzo.
maar ik heb hem nu al een week niet gesproken niet via msn niet via smsjes of iets anders.
en ik email hem dan ook en sms hem ook maar niks terug?
ik weet gewoon niet wat ik moet doen
ik vertel het liever hier want als ik het gewoon vertel volgen de negatieve reacties alweer zoals ik ongetwijfeld zal horen ‘‘had je kunnen weten met zo’n relatie op afstand’’
Ik wil wel ff reageren op je berichtje hoor. Ik zal niks neagtiefs hierover zeggen hoor. Je kies er niet voor om verliefd te worden… het overkomt je. Het is heel rot dat je z lang niks van je vried heb gehoord. Misscien heeft hij geen beschikking over internet en geen beltegoed meer. Mannen denken heel anders dan ons, die beseffen niet dat het voor ons belangrijk is om te weten hoe het met hun gaat, die denken waarschijnlijk hetzelfde als hun denken.
Probeer niet te begatief te denken, misschien is er wel een logische verklaring voor.
ja misschien heb je wel gelijk…
maargoed het is toch moeilijk normaal gesproken hoor ik iedere dag iets van hem en nu al een week niks.
maar misschien moet ik afwachten…
dankje voor je reactie:)
Ik hoor mijn vriend ook weleens een week niet… Bel hem anders op… dan kun je hem spreken en vragen of er iets is… Waarschijnlijk heeft hij geen beltegoed… en geen geld om nieuw te halen…
dat is een optie
maar dat heb ik al meerdere malen geprobeerd
en er word niet opgenomen
ik dacht misschien is het gewoon zo dus ik stuurde ene smsje van ik bel je neem even op
werkte ook niet
ik heb ook wel eens een week niks van mn vriend gehoord…terwijl ik wel gewoon smsde…
het bleek later dat hij ook gewoon iedere dag smsde…maar mijn telefoon had in de tijd nogal wat kuren…vandaar dat niks aankwam en ik niks onving…
hij denken dat ik niet terug sms en ik denken dat hij niet terug smst…
het kan de stomste redenen hebben dat je soms ff niks van elkaar hoort ik zou me niet zo 1 2 3 zorgen maken