@ilovesinan…heb jij hier goed bereik dan met je turks nummer…? heb je telsim of turkcel…
ikzelf heb turkcel, maar ik heb hier totaal geen bereik…
groetjes
filiz
@ilovesinan…heb jij hier goed bereik dan met je turks nummer…? heb je telsim of turkcel…
ikzelf heb turkcel, maar ik heb hier totaal geen bereik…
groetjes
filiz
ohh sorry ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb… Ik heb gewoon een nederlandse provider en ik bel naar turkcell
We sms’en bijna elke dag, we bellen af en toe, mailen vaak, hij komt een paar keer in de week op msn, we hebben brieven naar elkaar geschreven etc. Eigenlijk alle mogelijkheden om contact te houden.
En ik heb nog meer vertrouwen in hem gekregen nadat mijn vriendin naar het hotel is toegeweest waar mijn vriend werkt, daar was ze 8 dagen en ze werden goede vrienden met elkaar. Hij praatte heel veel over me vertelde me vriendin, en zei allemaal lieve dingen over mij etc. ;)!
heb ook turkcell maar heb hier in nederland ook geen bereik
kan me niet aanmelden bij nederlandse providers
dus dat wordt niks om je tel nr te behouden want je moet dan toch steeds binnen zo’n 80 dagen ermee gebeld hebben? wordt volgende zomer in turkije maar een nieuw nummer kopen… ![]()
hallo,
Tip: de volgende keer als je in Turkye bent even je kaart laten activeren voor het buitenland, kan je hem vanuit nederland af en toe gebruiken en blijft hij toch geldig!!!
Succes
![]()
ah was dat t ![]()
ach toen ik m in turkije had gekocht, ging mn mobiel er redelijk snel aan toen ik m aan het opladen was en in mn extra mob ging geen buitenlandse simkaart helaasdus heb m nooit gebruikt
zonde Nur!!!
Volgende keer ff een nieuwe kopen en hem daar laten activeren ook voor het buitenland, scheelt een hoop hoor!!!
Liefs
Het is grappig om te lezen op hoeveel manieren mensen aan het proberen zo goedkoop mogelijk en zoveel mogelijk het contact met vrienden en bekenden in Turkije staande te houden.:love:
We proberen werkelijk alles uit.
Leuk om steeds weer nieuwe manieren aangedragen te krijgen.
Bedankt, iedereen die meedenkt.
Cok Selamlar, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Ik heb een vraagje. ik heb een simkaart van telsim, waarmee k dus hier in NL idd geen bereik heb, maar hoe lang is dat beltegoed eigenlijk geldig?
Ik ga in december weer naar Turkije, ging er eigenlijk stiekem wel vanuit dat mn nummer dan nog wel zou bestaan…maar begin nu beetje te twijvelen…
Liefs Rieneke
Pff Oscar zijn mob is kapot…is echt ontzettend wennen dat hij niet belt en ik niet kan bellen…na 3 maanden iedere dag tig keer wat horen…maar hij mailt nu wel meer en t lukte em zelfs om op msn te komen ![]()
Hij doet er iig alles aan om contact te houden met me…al is het nu wel irri dat t al 2,5 dag stil is…en dat ik mijn mobrekening binnen heb ![]()
Haha… Lukt het hem om op msn te komen ??? ![]()
Ik had vorig jaar voor selman een e-mail adress gemaakt…
Dus hij kon eindelijk op msn komen, ( tijd afgesproken ) gaat ie alleen mailen…
Dus ik uitleggen : Klik op dat groene dingetje… Rechts onder… whaha
En maar zeggen, vraag het aan iemand… En hij natuurlijk niet doen…
haha… uiteindelijk toch gelukt… ![]()
Groetjes Yoella…
Jaa het heeft even geduurd idd voor t lukte…maaarrrr nu kan ie t ![]()
Maar nog maar 1 keer gedaan, afgelopen zondag…ik hoop eigenlijk dat hij zo nog even komt…want begin nu wel een btj gek te worden maar goed…
en hoop zooooo dat all you need is Oscar lukt met Kerst!!!
Groetjes Franka
haha t is echt zo grappig om msn uit te leggen aan de turkse man!! vooral door alle trots die ze hebben!! ik heb voor mijn vriend ook een adres aan moeten maken om msn en gelukkig snapte hij t best snel. en was ie ook niet beroerd om iets te vragen als ie t niet snapte!! zo raar eigenlijk he, dat voor ons zoiets zo normaal is en dat vele van onze vriendjes nog nooit op internet hebben gezeten!
groetjes myrna xx
hihi, ja kan ik ook van meespreken! Hij wist bijna niet wat msn was totdat hij me leerde kennen zodat we gemakkelijker konden babbelen met elkaar.
Eenmaal thuis vroeg hij nog enkele dingen over msn die ik dan wilde uitleggen en als hij het dan nog niet snapte zei hij meteen: forget it
i ask my friend, hihi, vond ik best grappig omdat ik weet dat hij niet graag om hulp vraagt bij me wat zo een dingen betreft. Zoals vele turkse mannen denk ik wel :d
Ze doen net of ze alles weten, maar ze hebben eigelijk nog nooit op internet gezeten… ![]()
Ik had toen ik hem ontmoette ( 1.5 jaar geleden ) om zijn e-mail adres gevraagd…
Hij zei toen… I will give you my e-mail adress later…
2 maanden later moest ik er toch maar 1 aanmaken voor hem… ![]()
Toen is hij een paar keer op internet geweest…
In december/januari moesten we alweer boeken voor vakantie in turkije…
Dus ik had hem gevraagd, wat is een leuk hotel, niet zo ver weg van jou ?
Zegt ie… Askim, you can look on internet… whaha
( hij wist 2 weken geleden niet eens wat internet was… ![]()
Groetjes Yoella…