Getrouwd

Graag gedaan ,khoop dat jullie samen een super tijd gaan beleven :slight_smile:

xxxx

ha sofieke, laat je niet gek maken hoor, maar begrijp je onzekerheden heel goed (die had ik ook). eventjes naast je neerleggen en genieten straks met je lief in izmir! ik hoop dat jullie het gaan redden!

jij weet hoe het tussen jullie zit…als jou gevoel zegt dat het goed zit,dan moet je daar ook vanuit gaan.En de probleempjes die mogelijk zouden zijn of ontstaan daar moet je over nadenken en niet over alles wat hier op het forum geschreven wordt…Ik herken het heel goed hoor,zit gewoon met hetzelfde,maar je moet niet altijd van andere mensen uitgaan,ook al bedoelen ze het goed hoor!Ga uit van je eigen gevoel…

Ben het 100% met Marieke eens… Gewoon je eigen gevoel achterna gaan…

thx voor jullie steun meiden ! !
Kga ook proberen meer mijn gevoel te volgen :slight_smile: wat soms niet gemakkelijk is.
groetjes !

Meid het kan goed gaan en het kan fout gaan. Zo denk ik ook over mijzelf en mijn vriend in Turkije. Maar mijn gevoel is goed en ik ga er gewoon voor. Mocht het fout gaan wat ik niet hoop dan gebeurt het omdat het zo moet lopen. Achteraf kan ik nooit spijt bij mijzelf hebben, waarom ben ik er niet mee doorgegaan maar heb ik naar anderen geluisterd? What if? etc.

Nee ik ga mijn eigen gevoel deze keer achterna. Wat er ook gebeurt ik kan niemand iets verwijten alleen blij zijn omdat het goed gaat of janken omdat het fout gaat. Maar spijt van luisteren naar anderen en een relatie daardoor afbreken en later denken…what if?? Nee.

En zo ja…als mensen achter af zeggen…told you so?? Echte vrienden zijn er dan ook voor je om je weer op te vangen.

Iedereen doet gekke dingen voor de liefde alleen het lijkt alsof je dit doet voor een liefde in het buitenland dat het opeens niet kan of mag of stom is.

kheb nog een algemeen vraagje voor jullie waarmee ik regelmatig zit:

• wie belt/smst wie het meest?

Wij smssen beide net zo vaak elke dag, soms hij zelfs meer. Maar bellen doe ik. Hij belt dan en ik bel terug. Want anders is zijn beltegoed zo op. Soms heeft hij even 2 dagen geen beltegoed en dan sms ik en krijg ik niets terug maar zodra hij weer beltegoed heeft dan smssen we een paar keer per dag en savonds bellen we dan. Ik bel altijd met de belpiraat want dat kost 13 ct per minuut.

Stelt me wel gerust dat jij ook meestal belt. De mijne smst wanneer hij kan, hij heeft zelden belwaarde, maar hij smst me wel steeds met zijn ouders gsm.

grtjes

mag ik even 1 hint geven het hoort wel niet in dit topic.Maarik bel altijd met mijn vaste telefoon naar zijn gsm naar 09001230280 kost 10 ct per minuut.Ik weet alleen de naam even niet meer waar je het op internet kan vinden.En in de winter als hij thuis is bellen we van vast naar vast voor 2 ct.Van mobiel naar mobiel weet ik niet precies hoe duur het is…maar met deze heb ik verder ook geen eigen gesprekskosten enkel die 10 ct.

groetjes

ik bel hem trouwens ook bijna altijd,soms belt ie me zelf maar niet zo vaak.Ik vind het ook niet nodig want voor hem is het heel duur bellen en dat vind ik zielig.Maar we laten wel tig x per dag overgaan haha…en smsje krijg ik regelmatig,niet zoveel als wat ik er verstuur.

Marieke dat stelt me wel gerust dat dat bij jou ook zo is. Begon me er slecht over te voelen omdat ik regelmatig hoor dat het zo zou zijn dat “de man” alles betaald. Maar weet ook dat hij niet veel verdient aangezien hij enkel af en toe in het weekend kan werken. (hij studeert nog) Voel me weer stukken beter :slight_smile: bedankt !

ahja en srry dat ik daar zo ineens over begon en bij het verkeerde onderwerp dan nog :slight_smile:

grtjes

ohhh maar dat maakt niet uit,ik dacht mischien dat het verwijderd zou worden omdat het niet bij het goede onderwerp staat.Maar mij maakt het niet uit hoor haha…

Ja ik vind het ook sneu omdat ze zo weinig verdienen en dan ook nog alles moeten verbellen.En we laten hem regelmatig gewoon een xtje overgaan is teken dat we aan elkaar denken.Bellen doe ik 1x per dag savonds,soms gebeurd het wel eens dat we een dag overslaan,maar dat komt dan doordat de een of de andere druk is.Want ja ik werk overdag en hij werkt ook overdag maar ook savonds en is dan soms pas om 1 uur klaar of wel eens later en dan slaap ik natuurlijk al…maar meestal laat ie me ff weten wanneer hij niet zo druk is(door 2x over te laten gaan haha truckje)en dan bel ik m.
Maar ik denk zelfs dat het bij de meeste zo is dat wij meer bellen dan hun.En niet omdat ze het niet willen,maar gewoon erg duur.
En ja dat mannen alles moeten betalen vind ik niet nodig.Voor ons is het allemaal toch telkens wat duurder doordat je ook een ticket nodig hebt.Als we samen zijn betalen we gewoon samen.Heb vorige x wel de helft van mn ticket gehad dus vond ik wel lief…

hey allemaal,
wat ook goedkoper is om naar turkije te bellen is ortel.
een ortel simkaar kost zo een 10 euro.
en herlaadkaarten ook.
en dan heb je ook nog challengerkaarten. voor je hem belt druk je eerst de code van de kaart in en dan zijn gsm nummer. zo een challengkaart kost 5 euro

groetjes xxx

nog gefeliciteerd met je huwelijk! en als het goed voelt voor jou en hem waarom niet?! je moet je eigen gevoel volgen en niks aantrekken wat een ander daarvan vindt. De een heeft veel tijd nodig en de ander niet…ieder zn eigen keuze toch!

ik ben ook met mijnvakantie lief getrouwd…wij hebben elkaar in juli 2005 leren kennen en in april 2006 zijn we voor de wet getrouwd. In de zomer van 2006 hebben we het feest gehouden in Turkije! Mijn man is toen in april 2007 op een toeristenvisum naar nl gekomen en wij zijn toen in juni 2007 naar belgie verhuisd waar we nu nog steeds samen wonen…en we zijn hier heel gelukkig en hebben het goed zo samen…als je snel gaat wil niet zeggen dat het niet goed kan gaan!

hey brenda,

ja idd ! ik ben blij dat we snel getrouwd zijn. we zijn super gelukkig samen.
en kben blij voor jou dat je huwelijk ook zo goed gaat?
denken jullie al aan kindjes?

groetjes

ja we willen wel kinderen maar nog eventjes wachten…ik heb een vaste baan maar mijn man gaat nog naar school is nu bezig met een cursus mechanica en daarna nog een paar weekjes cursus voor draaier(want daar heeft hij een diploma van) en dan zoeken hun een vaste baan voor hem…als hij die dan heeft willen we wel graag kinderen idd!

en jullie?

Hoi Brenda,

Jij ook proficiat met je huwelijk :slight_smile:
Ik heb een vraagje voor jou. Weet jij of het mogelijk is dat mijn vriend een tijd in belgie verblijft zonder een huwelijk (mss gewoon verblijfsvergunning)? Ik ben zo één van de “traag maar zeker” meisjes :slight_smile: kdurf niet meteen te trouwen maar wil wel graag bij mijn vriend zijn. kzie hem binnen 6 dagen :smiley:
Waar in Belgie woon je ergens ? Ik in een deelgemeente van Antwerpen.
Hoe heb je je man leren kennen?

Groetjes!

hey Brenda,

we gaan nog een jaartje of 2 wachten voor we eraan beginnen.
eerst zien bij de bank of we een lening kunnen afsluiten voor een appartementje te kopen enzo.
als we wat meer financiele zekerheid hebben zullen we er zeker direct aan beginnen :slight_smile:

groetjes

ja je kunt ook zonder te trouwen gaan voor een verblijfsvergunning, maar ik denk dat ze dan strenger zijn en bang zijn voor schijnhuwelijken…maar het kan geloof ik wel. anders moet je een kijkje nemen op de site van de stichting buitenlandse partner daar staat het handboek voor belgie.

ik woon in turnhout en heb mijn man leren kennen in Side in Turkije. Hij werkte in het hotel waar wij verbleven als ober…

@missturkey: groot gelijk tot je financieel goed zit enzo! dat is natuurlijk heel belangrijk…wij wachten ook tot mijn man een vaste baan heeft…