Op reis gaan wil ik het zelf niet noemen, ik hou het bij vakantie
Heerlijk 10 dagen naar Spanje toe volgend jaar zomer.
:dag: Jazeker, wij stonden** daags voor de ramp met de MH17** bij D-reizen en hadden wat reisopties, ook inderdaad over Maleisië. Toen dus het 1e bericht doorkwam over de ramp, werd heel opmerkelijk vermeld dat D-reizen er 22 passagiers aan boord had. Meer informatie kwam toen nog niet naar buiten. Aangezien wij dus bij D-reizen over o.a. Maleisië hadden gesproken was onze interesse in vliegen en die richting in een klap van de baan. Zeker na de trieste berichtgeving nadien van de werkelijke omvang van de ramp.
Voor 2015 weten wij het nog niet precies, of een fijne groepsrondreis buiten Europa. Of een georganiseerde rondreis (U.S.A.) met huurauto, zodat mijn zoon daar kan auto rijden, die heeft bijna 1 jaar zijn rijbewijs, is een goed chauffeur en natuurlijk is dat voor hem een hele belevenis.
Ik ben een paar maal in Rome geweest, zowel in de zomer als de winter en persoonlijk vind ik dat Rome op elk moment van het jaar zijn charme blijft behouden. In de zomer zijn er wel veel meer bezoekers, en toch vind je nog rustige plekjes. Niet twijfelen dus ![]()
NIEUW-ZEELAND EN AUSTRALIË!
Ja hoor , in maart naar Sri Lanka :dag:
BIJNA heel 2015 weg… 21 januari naar Nieuw Zeeland! :cheer2:
Wiow. Mensen zijn snel met hun bestemmingen zeg!! Hebben jullie veel dagen??? En de rest V t jaar dan??
Citytrip naar Londen staat al vast voor eind deze maand. En verder hoop ik er een beetje op dat ik in augustus genoeg geld heb om 2 weken naar Malta te gaan met EF, anders wordt het een jaartje wachten denk ik
[quote="“Joyce777, post:47, topic:146914"”]
Wiow. Mensen zijn snel met hun bestemmingen zeg!! Hebben jullie veel dagen??? En de rest V t jaar dan??
[/quote]
Ik plan meestal een half jaar vooruit. Anders worden de tickets me te duur…
Ik ga mijn leven beteren, zou ik ook moeten doen dat vooruit plannen. Probleem is dat ik nooit een directe bestemming in gedachten heb.
Als je niet met kinderen reist of in het onderwijs werkt is er geen noodzaak zo ver vooruit te plannen. Het zijn met name de kerst- en zomervakantie die je vooruit moet plannen…
Ja klopt Jenny… . dat is ook de reden… maar toch als ik het zo lees, is het toch wel prettig een reis op tijd in te plannen, bij mij is het altijd adhoc…
:wereld:
Half februari een weekje snowboarden in Les Deux Alpes, Frankrijk.
In april een 12-tal dagen roadtrip door Jordanië.
Juli-augustus 3 weken roadtrip door Costa Rica.
Ja, citytrip Parijs is ook een feit :cheer2:
Ja, ik wil een reis maken naar Ecuador en de Galapagos eilanden.
Kenya.
(wat een verassing he !)
[quote="“Joyce777, post:47, topic:146914"”]
[/quote]
2 maanden. Iedereen die wil kan langs komen
Dochter A moet X, dochter B moet Y, dochter C moet Z. Man heeft maar 3 weken. DUS : ik ga er lekker heen , en en de rest komt…we zien wel.
De rest van het jaar af en toe een lang weekend.
In februari een weekje naar de zon Fuerteventura daarna in mei naar West Canada voor een trip met een camper. Tussendoor een paar weekendjes weg.
Via Wereldwijzer app
Ik heb al drie reizen cq. vakanties geboekt. In mei gaan we twee weken door Sardinië toeren, in juli gaan we een weekje naar Zuid-Frankrijk en eind september gaan we een week vegeteren in een luxe all-inclusive in Turkije. November/december waarschijnlijk terug naar Dubai en Oman (Salalah).
De week in Bangkok zit er inmiddels alweer op, over een paar maanden is het Dubai en Australie.