Het wordt weer Azie. Bestemming ben ik nog niet helemaal uit!
Net terug van 1.1/2 weekje Zuid Afrika schoonzus zag Sarah en vond op haar verjaardagsfeestje 3 Sara’s met Abrahammen uit NL. Ze was heel verrast dat de familie er onverwachts bij was om het te vieren.
Via Wereldwijzer app
Zeker weten naar Schotland voor een maand. Met 2 kampeermaatjes in colonne naar de highland. Kaartjes geboekt en op zoek naar campings. Gaat helemaal goed worden daar.
Groetz,
TruckerDirk
18 april voor 6,5 week naar nepal!
en ergens eind juli nog 2 weekjes kamperen in aubeterre (frankrijk). :wereld:
Net nog een 6-daagse citytrip Palma de Mallorca geboekt voor eind maart. Hopen op een beetje mooi weer …
wij gaan 22 juli 15 voor 4 weken naar Thailand, helaas eerst een bezoek aan schoonmoeder, daarna gaan we met de wagen een beetje rondtrekken :vak02: , en op het eind lekker bijkomen op het strand
Ik ga eind juni voor een maand naar Thailand. Nit bepaald voor de eerste keer, want ik ben er de afgelopen 14 maanden al vier keer geweest. Het land blijft trekken.
In mei een weekendje ergens in België en in de zomer waarschijnlijk een paar weekjes kamperen in Frankrijk. En dan als alles meezit vertrekken we eind november voor een half jaar richting Azië en Oceanië!!! ![]()
Deze zomer 3 weken naar Noorwegen met de camper. Al veel informatie verzameld maar toch nog heel wat voorbereiding te doen. 1 ste stap, dringend de overzet van Hirtshals naar Bergen boeken.
Al 3 keer weg geweest dit jaar, eventjes 3 dagen Turijn, 2 dagen Antwerpen, weekje Egypte, en nu over 1 week Rio de Janeiro voor 18 dagen [emoji3]
Voor mijn doen heb ik dit jaar weinig vrije dagen. Toch hoor je me niet klagen met een paar korte trips Zürich achter de rug. Heb laatst een paar dagen Basel en Luzern geboekt en zit sinds deze avond dichtbij een citytrip Berlijn. Een avondje voorpret op internet is half the fun :teeth:
Parijs gaat er dit jaar ook wel van komen en als het effe kan wil ik graag naar een paar van die andere EU steden als Barcelona, Londen en Rome. Verder zit ik al een paar maanden te klooien met de bestemming/invulling van een lange reis. India of Indonesië zijn kanshebbers. Of misschien allebei of iets heel anders…
Zoals eerder aangegeven: voorpret is half the fun :hippie: