Hoeveel keer per jaar op vakantie?

Ik vraag me eigenlijk eens af voor de jongeren onder ons hoeveel keer per jaar zij eigenlijk op vakantie gaan, en wat ze zoal al op hun landen cv hebben.

Hier del vragen:

1. Wat is je leeftijd?
  2. Welke landen heb je al bezocht?
  3. Hoeveel euro geef je uit per (verre) reis?
  4. Naar welk vakantieland zou je het liefst weer op vakantie gaan?
  1. ik ben 25
  2. Austria, Belgium,Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech
    Republic, Denmark, France, Germany, Greece, Hungary, India, Italy,
    Luxembourg, Macedonia, Montenegro, Nepal, Netherlands, Norway,
    Poland, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Switzerland,
    Thailand, Turkey, United Kingdom
  3. is heel verschillend probeer budget te reizen dus tot max 1500 euro
    denk ik, meestal minder
  4. ik zou naar zoveel landen nog eens terug willen en wil nog veel meer
    landen zien, maar als ik er echt 1 moet kiezen dan wil ik terug naar
    Nepal

en ik ga gemiddeld ongeveeer 6 keer per jaar op vakantie in de laatste jaren, maar daar zijn ook de korte weekenden in bijv duitsland meegerekend :wink:

1. Ik ben 21
  2. Belgie, Duitsland, Frankrijk, Spanje, Portugal, Italie, Malta, Griekenland, Turkije, Bulgarije, Maleisie, Mexico en Isla Margarita.
  3. Ligt aan de bestemming, als ik echt wil dan maken de kosten niet zoveel uit!
  4. Zou wel weer terug willen naar Maleisie!
  1. 30 jaar
  2. Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Engeland, Schotland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Griekenland, Spanje, Portugal, Cuba, Peru, Chili, Bolivia, USA, Thailand, Indonesië, Hong Kong.
  3. Paar duizend euro
  4. Cuba
  1. 24
  2. Belgie, Luxemburg, Duitsland, Denemarken, Italie, Spanje, Frankrijk, Engeland, Schotland, Marokko, Costa Rica, Nicaragua, Paname
  3. Hangt van de soort reis en bestemming af! Verschilt nogal eens.
  4. Barcelona! of engeland/schotland
  1. 32
  2. nederland. belgie, luxemburg, frankrijk, duitsland, denemarken, zweden, noorwegen, oostenrijk, zwitserland, italie, spanje, portugal, griekenland, kroatie, hongarije, tsjechie, turkije, verenigde-staten, mexico, belize, maagden-eilanden(vs), kaaijman-eilanden, st-helena, aruba, curacau, peurto-rico, dominicaanse-republiek, brazilie, kenia, tanzania, sri-lanka, cambodja, maleisie en thailand :chin:
  3. meestal rond de 2000 euro
    4.thailand is voor mij het fijnste land om te zijn (daar woont mijn vriendin) en daar ga ik dus regelmatig naartoe maar heel graag zou ik nog eens terug willen naar tanzania slapen :slapen: in een tentje tussen de wilde dieren echt geweldig

ik ga meestal 3 keer per jaar op vakantie en hoop nog veel van de wereld te mogen zien:teeth:

Heeyey!

Net terug van weggeweest kan ik je vertellen dat ik 2 tot 3 keer per jaar op vakantie ga. Om de vragen te beantwoorden:

1: Ik ben 19 jaartjes jong
2: Ik heb reeds bezocht: Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Italië, Zwitserland, Oostenrijk, Vaticaanstad, Gibraltar, China, Hong Kong, Kenia, Hongarije, Slowakije.
3: Dat ligt heel erg aan de reisperiode, mijn financiele ruimte en de transportmogelijkheden op het traject.
4: Ik zou heel graag weer terug gaan naar Kenia, waar ik een heel bijzondere reis gemaakt heb en waar heel bijzondere mensen wonen! Het is gewoon een prachtland!

Op naar de volgende bestemmingen, zou ik zeggen!

Halloo allemaal,:nod:

1. Ben 57 jaar en een echte reisgenieter:zon02:
  2. Reeds bezocht: Cuba :cuba:: Egypte :egypt:: Zuid Afrika :SOUTHAFRI: Marokko :morocco:: Turkye :turkey:: Nederland :NETHERLAN: Duitsland :GERMANY:: Oostenrijk :austria:: Zwitserland :SWITZERLA: Frankrijk :FRANCE:: Italie :ITALY:: Spanje :SPAIN:: Canarische Eilanden : Portugal :portugal:: Madeira : Griekenland :greece:: Kreta : Rhodos : Cyprus :cyprus: Malta :malta: enz…Nu op 12 september vertrekken we naar de verenigde staten :USA: voor een rondreis naar de westkust, en voor volgend jaar juni ligt een bezoek aan Rusland :RUSSIA:ook al vast, we gaan dan een aantal dagen naar Moskou om van daaruit opeen cruise te vertrekken naar St Petersburg.
    3 . Wat ik zeker nog eens ga doen zijn Bali en Java , en een paar andere zuidamerikaanse landen zoals Peru en Nicaragua.

Hallo,

1. 29 jaar
  2. Oostenrijk, Spanje, Frankrijk, Suriname, Thailand, Maleisie, Maleisish Borneo, Vambodja, Vietnam, Laos en Indonesie volgende maand, en Borneo ook weer.
  3. Ligt aan de reis. Een ski vakantie is voor een week net zo duur als een maand Azie…
  4. Vorig jaar 3 maanden weggeweest, nu weer een maand. Probeer zo vaak mogelijk te gaan.
    Helaas gemiddeld 2 tot 3 x per jaar.
  5. Suriname is een echte aanrader. Ongerepte natuur, geschiedenis en een prachtig volkje! Ik ben verliefd geworden!!

Even vergeten, Vietnam en Borneo moet je echt een keer gezien hebben! Ik denk dat ik per 1 oktober (dan kom ik weer terug) Laos zal toevoegen op dit lijstje!

1. 15 jaar
  2. Turkije, Frankrijk, Tunesie, Belgie, Duitsland, Italie, Engeland, Nederland
  3. Paar duizend euro
  4. TURKIJE!!!

Dit jaar ga ik 4x op vakantie, Parijs (Disney), Turkije, Nederland & in september ga ik nog een weekje naar Londen.

ik ben 62 en wij gaan 3 tot 4 maal per jaar op reis voornamelijk in Europa maar dan wel van Portugal over Spanje tot Noorwegen zweden Finland en ook GB en Schotland.
Plannen voor Estland enz.

:zon:

1. 61
  2. Nederland, België, Luxemburg, Duitsland, Tsjecho Slowakije, Kroatie, Engeland, Frankrijk, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Vaticaanstad, Malta, Spanje, Marokko, Egypte, Turkije, New York, Venezuela (Isla Marguerita), Dominicaanse Republiek, Curacao, Aruba, Barbados, St. Lucia, Guatamala, Honduras, Nicaragua, Costa Rica, Singapore, Vietnam, China, Thailand, Indonesië (Sumatra, Java, Bali, Sulawesi, Lombok, Ternate, Tidore, Ambon, Ceram, Saparua, Banda Eilanden).
  3. Ben gestopt met uitrekenen.
  4. Wil altijd weer terug naar Indonesie (volgende maand Ambon,Tanimbar, Kei Eilanden, Bali) en ook wel naar Italië.

61 jaar
indonesie. maleisie,thailand, birma, hong kong
turkye griekenland , alle canarische eilanden spanje. tunesie, duitsland, uk, kroatie,italie.
ga 2 maanden per jaar op vakantie.

1. ik ben 31 jaar
  2. Italie, Portugal, Denemarken, Duitsland, Belgie, voormalige Joegoslavie, Griekenland, Chili, Argentinie, Cuba, Rusland, Mongolie, China, Kenia, Tanzania en over een paar weken komt Canada er bij
  3. paar duizend Euro heb ik er wel voor over
  4. Cuba blijft gewoon trekken

Hier mijn antwoorden:

1. ik ben 39

2. o.a. Mexico, Panama, Cambodja, Madagascar, Costa Rica, Thailand, Turkije, Italie, Oostenrijk, Zwitserland, Liechtenstein, Luxemburg, Spanje, Frankrijk, Duitsland, Belgie, Zweden, Griekenland… uhmmm dat was’ie volgens mij

3. dit jaar hebben we waarschijnlijk de duurste, een maand naar Australie wat naar schatting een 4000 euro per persoon gaat kosten. Vorig jaar kostte de reis compleet hetzelfde als nu alleen de tikets :wacko:

4. Mexico sowieso(eind volgend jaar), want dat doen we normaal om het jaar, Cambodja begin volgend jaar weer, maar ook wegens stichtingsverplchtingen en Panama wil ik graag nog een keer bezoeken.

1. Ik ben 26 jaar

2. Nederland, Belgie, Duitsland, Polen, Frankrijk, Spanje, Portugal,
    Italie, Groot-Brittanie, Finland, Zweden, Noorwege, Verenigde Staten, Canada, Marokko.

3. Ik werk voor circa 6 maanden op 1 plek en plak erna een maand vakantie aan vast, gemiddelde prijs 2000 Euro.

4. Ik ga niet graag naar een zelfde plek terug, maar als ik zou moeten kiezen ga ik toch voor de Franse Pyreneén!

Nico

Hey daar
Ook maar even een reactie dan

Ik ben 23
Bezochtte landen: Spenje, Italie Zwitserland Oostenrijk Frankrijk Hongarije India en Indonesie
met binnenkort combodja en vietnam
Per jaar ongeveer 2x op vakantie
Per verre reis ongeveer 1300 euro (inclusief ticket)
Ik wil wel graag naar nepal, nadat ik in cambodja en vietnam ben geweest

Groeten
Meike

Topictitel: 2 keer lange reis, 1 of 2 keer korte trips

1. 30 jaar
  2. Nederland (duh…), België, Luxemburg, Duitsland, Frankrijk, Guernsey, Letland, Verenigde Staten, China, Zuid-Korea, Japan
  3. zo’n 2 tot 3 mille (totale kosten exclusief souvenirs of bijzondere aankopen)
  4. eigenlijk alle verre bestemmingen wel weer. Voor de VS zou het dan overigens wel voornamelijk voor echt nieuwe bestemmingen zijn, veel verder dan NYC en Boston ben ik nog niet geweest, er is in dat land nog zoveel meer te zien. Een vervolgtrip voor Japan gaat in november alweer gebeuren, en volgend jaar wil ik naast een nieuwe bestemming toch ook nog een keer terug naar China of Zuid-Korea.

Ik probeer 2x per jaar een reis te maken

1. 34 jaar
  2. Belgie, Frankrijk, Spanje, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Noorwegen, Zweden, Denemarken, Luxemburg, Peru, Bolivia, China, Tibet, Nepal, Laos, Vietnam, Cambodja, Thailand
  3. Tussen de 2 en 3 duizend euro
  4. Wil graag eens naar Mongolië en Patagonië

Groetjes Pieter