Hoi
Ik ben Froek, 22 jaar, en ik wil graag een wereldreis maken vanaf Januari 2016 tot December 2017.
In deze 2 jaren wil ik zo’n beetje alles van de wereld zien. Religies, culturen, natuur, bijzondere plaatsen, ‘‘must see’’ plekken als de Machu Picchu. Ook wil ik activiteiten ondernemen als duiken en bungeejumpen, de mooiste dieren zien in Afrika (big five), andere bijzondere plaatsen, mooiste stranden, mooiste en leukste steden, landen/steden waar je kan feesten. Álles dus:)
Een goede combinatie van dit alles( relaxen, feesten, dingen zien, dingen ontdekken, (plaatselijke) mensen ontmoeten) zou tof zijn:)
Op grond van mijn mensen en na dit forum helemaal te hebben uitgepluist ( en andere fora) ben ik tot de volgende landen gekomen.
Achter elk land heb ik een aantal dagen gezet wat ik denk dat je er voor nodig hebt om ultiem te genieten.
Ik hoop dat jullie feedback hebben(het liefst qua land) hoelang je er per land voor moet uittrekken qua dagen en welke landen ik weg moet doen of welke landen erbij moeten.
PS: Ik weet dat VS 3 maanden max is, Visum gebeuren etc, maar ik bedoel gewoon wat er voor nodig zou zijn qua dagen om alles te zien:)
Wereldreis
Afrika;
Jordanie 5 dagen
Israel 10 dagen
Egypte 20 dagen
ZAfrika 20 dagen
Zambia 10 dagen
Tanzania 25 dagen
Kenia 25 dagen
Madagaskar 15 dagen
Antarctica 20 dagen
Oceanië;