Wereldreis 2-3 jaar, Feedback gezocht:)

Een week tanzania lijkt me zonde. doe het of goed of niet! kenia is mooi, tanzania is mooi maar de olifanten zien er hetzelfde uit.
Snap niet zo goed waarom je er voor zou kiezen al die landen even vlug vlug te bezoeken Ipv er langer te blijven en je er meer in te verdiepen.
must do’s in tanzania zijn iig ngorongoro krater, lake natron, zanzibar, de west kant bij uganda en serengethi. al is laatst genoemde vooral mooi als je de grote oversteek van de dieren over de rivieren ziet, e dat kan ook in zuid kenia, afhankelijk van wanneer je er bent.

Via Wereldwijzer app

Een week Hawaii is echt te weinig :slight_smile: Ik was er twee weken op de 4 grootste eilanden en zelfs dat was te weinig!

Hallo Froek,

Ik heb niet alle reacties gelezen, zijn er teveel :wink:
Maar ik en mijn vriend zijn momenteel al meer dan een jaar opreis door Afrika.
Het leukste is dat je een toer boekt hier en rijdt van het ene land naar het andere bijvoorbeeld Kenya-Tanzania-Zambia of zoiets, zonder te vliegen, hierdoor zie je het beste de cultuur, de natuur en de mensen.
Ik heb hier een vriend die zo een toers doet.

Mocht je meer info/vragen hebben over Afrika voel je vrij om me dan een mailtje te sturen eef.lenaerts@gmail.com

Groetjes,
Eef

Neem gerust een kijkje op http://www.waarisworteltje.be (helaas nog niet helemaal up to date)
Of volg ons op Facebook Redirecting...