Hoeveel keer per jaar op vakantie?

Zo vaak als mogelijk is!!! (lastig met een schoolgaand kind;))

1. 39 jaar
  2. Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Groot-Brittanie, Duitsland, Spanje, Italie, Oostenrijk, Zwitserland, Hongarije, Tjechie, Kroatie, Finland, Turkije, Egypte, Marokko, USA, Bahama’s, China, Maleisie, Hongkong Cambodja, Vietnam ,Cambodja, Myamar, Indonesie, Laos, Kenia
    Nepal, Thailand,

Mijn laatste bestemming waren de Flipijnen, een prachtige bestemming; straatarm, maar o,zo vrolijke mensen. Dus zeker voor herhaling vatbaar.
Tja, welk land eigenlijk niet ??
In ieder gaval staat Thailand op de eerste plaats. inmiddels was ik daar zo’n 10 x

Probeer zo low budget mogelijk te reizen, maar merk dat me dat steeds moeilijker afgaat.
Met als absolute dieptepunt, afgelopen zomer met man en kind naar China Filipijnen en Thailand.
heeft uiteindelijk all-in 8000 Euri gekost voor 3,5 weken vakantie… is trouwens wel iedere Pesos yuan en Bath waard geweest. maar gaat wel ten kostte van een volgende reis (dus geen herfstvakantie… of ik moet nog een 1 cent-ticket tegenkomen;)

Hier mijn antwoorden

1. 46 jaar
  2. Belgie, Duitsland, Luxenburg, Liechtenstein, Oostenrijk, Zwitzerland, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Israel, Griekenland, Canada, Seattle (VS), Spanje, Italie, Istrie, Slovenie, Tunesie, Portugal, Engeland (Londen),Frankrijk (Parijs), Dominicaanse Republiek, Jamaica en Turkije. Geloof dat ze dat wel waren
  3. Hangt van de bestemming af
  4. Gaan in september terug naar Turkije, wil heel graag terug naar Jamaica, Dominicaanse republiek en Noorwegen
  1. 32 jaar
  2. Uhm ik ga er vast een paar vergeten, maar ik doe een greep:
    noorwegen, zweden, engeland, duitsland, belgie, frankrijk, kroatie, hongarije, tjechie, polen, oostenrijk, roemenie, australie, nieuw zeeland, Canada, jamaica, zambia, egypte, eritrea, ethiopie…
  3. 1000€ per maand
  4. Jamaica, Canada, Australie, Nieuw zeeland, AFRIKA :wereld:
  5. Hoeveel keer per jaar ga ik op vakantie?
    Je kan beter vragen hoeveel keer ik werk tussen mijn vakanties door. :smiley:
    ** **[COLOR=SeaGreen]Live is a one big journey, explore every bit [/COLOR]:thumbsup:
  1. 44 jaar
  2. Nederland, België, Duitsland(oost en west…) Tjechië, Frankrijk, Spanje, Engeland, Griekenland, Oostenrijk, Zwitserland, Marroko, Italië, en natuurlijk Turkije. Dit jaar komt daar Thialand nog bij.
    3/4. We willen minimaal 2 keer per jaar op vakantie en wat dat kost is geheel afhankelijk van de bestemming en de dingen die we daar gaan doen.
  1. 56 jaar
    2.Belgie,Duitsland,Engeland,Luxemburg,Frankrijk,Monaco,Andorra,Spanje,Italie,
    Tsjechie,Slowakije,Bulgarije,Turkije,Oostenrijk,Zwitserland,Polen,Griekenland,
    Tunesie,Egypte,Thailand,Birma,HongKong,China,Maleisie,Singapore,Indonesie,
    America,Mexico,Venezuela,Curacao,Aruba,Barbados,Saint Lucia,Cuba en morgen : Dominicaanse rep.
  2. 2.000/4.000
  3. Polonesie/micronesie
  4. gem. 4 x per jaar
  1. 22
  2. Amerika, Belgie, Duitsland, Frankrijk, Italie, Turkije, Tunesie, Egypte
  3. Afhankelijk van het doel tussen de 500/1000 per week
  4. Amerika en Egypte :slight_smile:

Als het kan maak ik twee keer per jaar een verre reis.

1. 30 jaar
  2. Zuid Afrika, Lesotho, Swaziland, Namibie, Botswana, Zambia, Panama, Costa Rica, Florida, New Mexico, Duitsland, Zweden, Tenerif, Italie, Frankrijk en niet te vergeten Belgie.
  3. Ergens tussen de 2 en 5 duizend euro. Er blijft dan ook niks over )-; .
  4. Ik ga niet snel ergens terug. Puur omdat er nog zoveel te zien is. Dit jaar nog naar Maleisie als mijn werkgever het er mee eens is.

Groeten Bart

Als ik de tijd en het geld heb ben ik weg :wink:

1. 28 jaar
  2. Duitsland, Belgie, Luxemburg, Frankrijk, Spanje, Zwitserland, Oostenrijk, Kroatie, Hongarije, Italie, Griekenland, Malta, Egypte, VS (aantal keren aan de westkust en aantal keren aan de oostkust), Mexico.
  3. Verschild heel erg. In Griekenland zitten we bij familie dus kost het niet veel. In Spanje hebben we een eigen woning, dus kost ook bijna niks. Andere bestemmingen verschilt per keer.
  4. Griekenland en Spanje zal ik nog geregeld komen. Verder ga ik niet zo vaak terug naar dezelfde plekken. Met als dezelfde reden die Bart hierboven gaf :slight_smile: