Oepsssssss is er weer wat aan de hand daar Jellebowski??
Nee, naar ik verneem is het vrij rustig, op een betoging hier en daar na. Maar rood en geel zijn de kleuren van de twee groepen waartussen het toch nog altijd niet volledig snor zit. Problemen zal je volgens mij evenwel niet hebben als je rood of geel draagt. Was niet echt serieus bedoeld…
Gisteravond terug gekomen met de afspraak in oktober weer voor twee maanden in het heerlijke Thailand te verblijven
jaaaaahhhh!
over 2weekjes!
jippy!
Wij gaan in juni op huwelijksreis terug naar Thailand :vak02:
3 weken volop genieten van het prachtige land.
ik wil met fox single reizen 14 september een 18 daagse islandhopping reis gaan maken. ben erg benieuwd naar ervaringen van andere.
groetjes Chris
Wij gaan voor het eerst in augustus… Decadent luxe met Eva Air in de Evergeen klasse (ruimere stoelen). Niet met een groepsreis maar alleen ticket met eerste nacht hotel boeken en dan zien we wel. En misschien boeken we nog wel wat meer hotels vooraf via Internet. Bevalt ons altijd goed.
We gaan zaterdag al naar Thailand en hebben al heel veel zin in
Wij volgende week zaterdag. En ook aan het aftellen ![]()
Jaaa in mei gaan we voor de 4de keer naar Thailand. We weten ons eigen reisprogramma alweer. We zijn nu nog opzoek naar wat guesthouse(jes)goedkope, met zwembad en airco. Het is nu laag seizoen in Thailand, dus dat moet te doen zijn. Als iemand wat weet in Ao Nang, Koh Samui of Phuket laat het me dan even weten. Voor de mensen die ook dit jaar gaan wens ik een prettige vakantie toe.
Groetjes Esmeralda
Ik ga in april (twee weken), juli (23 dagen) en december (23 dagen)…
Zeker weten, ons huis is bijna klaar in Udon Thani :chin:
ja weer ff `n maandje met de bouwvak…
lekker eilandjes hoppen…
Ga in de maand mei voor de tiende keer naar phuket Gaat me nog steeds niet vervelen
Minimaal 1x dit jaar, maar grote kans dat er een 2e keer bijkomt.
De eerste keer voor 2011 staat al geboekt, 14 april vertrek en 2 mei retour. Kan nog net 1 dagje Songkran meepikken ![]()
Geen ruzie meer Dave met Wereldwijzer?
Ik weet zeker dat mijn post verwijderd wordt maar dan post ik het nog wel een keer , of met een andere IP adres.
Ik houd er niet van als kritische post verwijderd wordt, ik beschouw dat als censuur en denk dan dat er te veel commerciële belangen mee spelen.
Ik maak wel gelukig de hele Sonkran mee dit jaar. in de Isaan.
muan lai
Nou we zijn in december nog lekker voor een paar weken naar Thailand geweest,dit jaar staat er Vietnam op ons programma!!
@kanya: hebben we iets gemist op deze landenforum?
Ikzelf was verleden maand ook 1 dag geband wegens kritiek op censuur van wwz!
grts:Jasper
Of je iets gemist hebt weet ik niet Jasper.
Ik vroeg een keer waar die mijnheer Siam toch gebleven was die zoveel over Thailand weet en getrouwd is met een Thaise schone en heel goed artikelen kan knippen en plakken.
Jelleb. Vertelde mij toen dat een groot aantal vaste vips was vertrokken naar een ander forum omdat iemand een ban kreeg voor een maand omdat ze scherp was dacht ik.
Nu heb ik enige tijd geleden met oprechte bedoelingen iemand die een guesthouse wilde kopen in Thailand geadviseerd om zijn vraag te plaatsen op thaiportal.nl.
Ik deed dit omdat ik vind dat op thaiportal veel meer expertise is over wonen en werken en hij daar een beter antwoord zou kunnen krijgen op zijn vraag.
Tot mijn verbazing werd mijn advies verwijderd, bang voor competitie denk ik.
Om toch nog on topc te blijven ik vlieg 4 maal per jaar naar Thailand, het is duur maar de afwisseling tussen Nederland en Thailand is zeer aangenaam.
Juli augustus en half september dan ben ik altijd thuis, het is dan lekker weer en bijna iedereen is op vakantie naar het buitenland.
Ik zou er ook niet aan moeten denken om het gehele jaar tussen die westerlingen en Thai te moeten wonen in Thailand.
In 2010 twee keer geweest (Januari en Maart) eind December 2010 voor de derde keer nu net 6 weken terug het zit er dit jaar 2011 helaas (waarschijnlijk) niet meer in. Maar 100% in 2012 weer (April) hoor,dan hebben we de familie al een ruim jaar niet gezien dus dan word het zeker wel weer tijd.
Wij gaan in Januari 2012 weer, 9 weekjes backpacken in het uiterste zuiden, kan niet wachten!:vak02: