Ga jij in 2011 naar Thailand?

In mei begint de 29 daagse reis Thailand en Laos!!

28 Juli t/m 28 Aug gaan we weer! Bangkok, dan Camodja, dan Koh Tao, dan ??, vervolgens Koh Samui en weer afsluiten met 4 dagen bangkok!

Wij vertrekken a.s. donderdag (7 april) met eva air naar bangkok vandaar stappen we over en vliegen we meteen door naar chiang mai.
we hebben er al erg veel zin in :nod:

Vertrek op 4 juli naar Bangkok en vlieg op 2 augustus weer terug. Nog geen reisplan gemaakt, in ieder geval nog niet definitief…
Alle suggesties zijn dus welkom!

En in Chiang Mai is het deze week 35 graden, heel veel zon, geen of nauwelijks airpollution en al helemaal geen regen laat staan overstromingen.
Veel plezier met de Songkran op 13-15 April. Er is wel een grote non-alcohol area ingesteld tijdens de Songkran.

Toch niet in Bangkok he !!! Want ik wil volgende week wel ff koud biertje kunnen drinken als ik vrijdags ben aangekomen…
Vorig jaar in Udon trouwens niks van gemerkt…overal werd alcohol verkocht en gedronken…

Nee hoor, dat alcoholverbod geldt alleen in bepaalde delen van Chiang Mai, zo rond de Tha Phea Gate. In Bkk niets gezien op dit gebied. Sterker nog: vandaag is het een Buddhaday, dan mag er ook de hele dag geen alcohol geschonken worden en de de tempels zijin 'smorgens niet toegangkelijk voor farangs, alleen voor buddhisten, ze maar de Thai . Maar in een typisch thai ‘restaurant’ hier kreeg ik gewoon m’n blikje Leo! Veel plezier.

Thailand: 27 mei tot 23 juni
Vietnam 23 juni tot 7 juli
Thailand 7 juli tot 28 augustus

Zie hier de tot op heden definitieve planning, wellicht dat er in de laatste periode nog een weekje of 3 Indonesie tussen komt.

Ik ga in december 2011 voor 4 weken naar Thailand, en ontmoet dan mijn zoon en partner die op wereldreis zijn. Ik heb ze dan ongeveer 8 maanden niet gezien.
Wij gaan dan samen nog 2 weken backpacken.

Probeer nog 2 keer naar Thailand tegaan dit jaar,datums staan nog niet vast.
Waarschijnlijk september en december,we zullen wel zien.
gegroet:georgessiam

mai bok

Boehoe ikke wil ook weer terug hahaha