Ga jij in 2011 naar Thailand?

Een nieuw jaar met nieuwe reisplannen! Ga jij dit jaar naar Thailand?

Stem hierboven en licht eventueel hieronder je antwoord toe!

:chin:als er verder niks tussen komt ga ik dit jaar zeker weer naar Thailand

Over 3 weken gaan wij dit jaar voor het eerst naar Thailand!

Moet nog even geduld hebben, ga pas a.s. december…pfffffffff wat duurd dat nog lang!
Maar ja kan geen 3 x per jaar een paar maanden vrij krijgen.

Wij gaan 10 september voor het eerst naar Thailand. Inmiddels druk aan het inlezen en plannen. We hebben alleen een ticket geboekt. Erg leuk alleen er is zoveel verschillende informatie te vinden.

Ja ik ga weer naar Thailand . Ik vertrek 3 mei t/m 27 mei met wel een uitstap naar Kuala Lumpur en Langkawi(Maleisië ) en vervolgens zoals het er nu naar uitziet wederom in November. Ik blijf het nog steeds een geweldig land vinden .Het is niet alleen vakantie, tevens is het ook zakelijk.

Normaal gaan wij voor 4 weken in November.
Ik moet het nog helemaal plannen en boeken.
Dus leuke tips altijd welkom. :vak02:

Ja wij gaan 29 januari naar thailand dus nog ruim 2 weken.

Wij gaan 20 januari

Wij gaan dit jaar 3 dagen fietsen in Bangkok!

Ja, nog 8 nachtjes slapen en het is gelukkig weer zover. We hebben dit keer verschillende andere opties bekeken, maar uiteindelijk kunnen we het gewoon niet laten: Wij gaan weer naar Thailand!! Dit land heeft zo ontzettend veel moois te bieden qua cultuur en natuur en de sfeer is er geweldig.

Evenals vorig jaar ga ik beslist weer een reisblog bijhouden, dus wie mee wil reizen en genieten is van harte uitgenodigd ons te volgen.

www.wereldwijzer.nl/annie-pam/blog of
http://www.annieopreis-reismee.blogspot.com

Ja hoor ik ga dit jaar voor de tweede keer met een groepje mindevaliden 16 dagen naar Thailand Bangkok en Pradburi Oktober november. :vak01: >>> daarna wil ik prive weer een rondreis maken.
Fantastisch land en mensen.:cheer:

Wij gaan in de zomervakantie met de kids. Tickets al geboekt, reisgidsen in huis. Weet nog niet precies wat we allemaal gaan doen, lastig in te schatten hoe het zal gaan met z’n vijven. Niet te veel plannen dus. We hebben er wel heel veel zin in. Nog maar een half jaar :slight_smile:

Ben vandaag terug uit Thailand. Ga in april, julie en december terug…

Ja, dit jaar gaan we voor de 2e keer naar Thailand, dit keer in combinatie met Cambodja! En het is allemaal al geboekt ook! Mijn dochters van 9 en 11 jaar kijken er ook al helemaal naar uit! De vorige keer (2009) vonden ze het helemaal geweldig!

in april gaan we weer naar Koh Samui, en dan weer in september…:zon02::dag:

Ja, wij gaan met z’n viertjes ( 2 volwassenen en 2 kinderen ) in juli naar Thailand met reisorganisatie WRC. We zijn met deze organisatie ook al naar Costa Rica geweest en dat is ons goed bevallen.
Duurt wel nog erg lang !!

Het is pas eind November dat we vertrekken maar we gaan dit jaar via Vietnam en Cambodja ook nog een weekje doorbrengen in Thailand :vak02:

…wij doen het andersom en vliegen van Saigon door naar het zuiden van China!

Hallo Annie, wij gaan ook volgende week donderdag. Misschien in het hetzelfde vliegtuig? China airlines is onze maatschappij. Wij gaan voor het eerst naar Thailand, we zijn zeer benieuwd. Iedereen is zó enthousiast!! Misschien tot ziens, groetjes Sita