ik emigreer in maart baay baay donner
farang arromdee
ik emigreer in maart baay baay donner
farang arromdee
Wij gaan ook donderdag met stip reizen jullie ook?
Nee Gerrit, wij hebben alleen de reis bij china airlines geboekt. Donderdag 20 januari 14.00uur.
Misschien wel in hetzelfde vliegtuig, wie weet, tot dan… Sita
Ik heb mijn vliegticket al in huis en gebruik de reis ook om mijn kleindochter van dan 7 maanden weer te zien.
Yes, nog 8 weekjes slapen en dan weer heerlijk 6 weken naar Thailand. Eerst met z’n tweetjes en halverwege komen de kids zodat we met haar ouders nieuwjaar kunnen vieren
Wij gaan 26 februari voor 3,5 week naar Thailand.
Echt zoooo benieuwd hoe onze 1e rondreis gaat worden, maar hebben er in ieder geval super veel zin in en zijn nu al aan het aftellen
In April Songkran (Thais Nieuwjaar) in Sukhothai daarna rondtrekken met de kids. In december hopelijk dan weer, even de financien checken. De Thaise Baht is een beetje ongunstig op dit moment.
Voor ons ook de erste keer Thailand we hebben vorigjaar Java Bali gedaan was ook heel mooi.
April en november ga ik naar thailand . ik ga binnenkort boeken want er zijn promoties .
lekker 1 februari we hebben er zin in!!!
Wij gaan ook de 29ste januari, kan niet wachten!>>>
Ja, wij ook!!
Laatste 2 weken van december, eerst 2 weken van januari 2012!!
Voor mn vriend is het 1ste keer, voor mij 2de!! :chin:
Wij gaan volgend jaar weer, ons zoontje is 5 jaar geworden, nu moeten we helaas met de schoolvakantie, dus duurdere tickets.
Tessa en Pelia, wij gaan ook 29 januari !! Vliegen jullie ook met Eva Air?
Ja hoor wij (mijn man en ik) vliegen ook met EVA, s 'avonds rond 9 uur.
Ik ga van 1 september tot 24 september voor de 2 de keer naar Thailand en ik heb al een vlucht geboekt met China Airlines.
**Ik verblijf in Sabai Lodge in Pattaya en gedurende mijn verblijf ga ik leuke uitstapjes **maken in Pattaya en Bangkok.
ja wij gaan voor de achtste keer dit keer gaan we eiland hoppen.
jazeker!!! Ik vertrek half september en ga ook nog naar laos, cambodja en vietnam
Wij gaan in juli voor de eerste keer en kijken er alvast héél erg naar uit!!!
Tessy, mijn man en ik hebben dan dezelfde vlucht als jullie.