Wie heeft er zin om met mij rond te trekken in Thailand?
Ik ben al in Thailand, maar alleen ziet ik het toch niet zo zitten om overal alleen naar toe te reizen.
Ik blijf tot 29 jan. hier.
Zelf ben ik 27 jaar en zit 2 uur van Bangkok vandaan.
Wij gaan ook! Op 27 januari met Eva air. Helaas maar 2 weken. Het is de eerste keer en we hebben er reuze zin in. Bangkok, khoa Sok, Koh Phangan, River kwai, Bangkok en dan 12 februari weer terug
Wij reizen op eigen gelegenheid en doen dit al een paar jaar. Hebben wel het een en ander gereserveerd via internet. Eerst een paar dagen Bangkok om te aclimatiseren, met Air Asia 8 dagen naar Bali, terug naar Thailand, 5 dgn Chiang Mai en een week Koh Chang als afsluiting.
En jij??
Nee wij maken een rondreis met stip en gaan naar het oosten we zitten ook een paar dagen in Chiang Mai en eindigen in Cha-am, we zitten ook
de eerste dagen in Bangkok en trekken vandaar verder, wij zijn ook al
2 keer in Bali geweest het is daar zo mooi.
Ik zou zeggen een heel fijne vakantie.
Ja ik ga 21 februari 16 dagen naar Bangkok en Hua Hin
Heel spannend want de 1e keer alleen!!!
Ik was al 5 keer eerder in Thailand met een vriend maar dit
was mijn goede voornemen voor 2011 heerlijk op het strand in februari,
beter kan het jaar toch niet beginnen?
Ik vertrek begin maart naar Thailand en ga vervolgens naar Laos, Vietnam en Cambodja. Al deze landen ga ik voor het eerst bezoeken. Heb er super veel zin in!
Ja hoor, zit weer lekker te overwinteren in Thailand.
Het is trouwens wel crisis hier in Cha-Am aan de Golf van Thailand: aanzienlijk minder touristen dan vorig jaar, het resort waar ik zit, Saenghthong Resort, staat bijna leeg evenals de talloze guesthouses die allemaal gewoon slecht bezet zijn. Maar ja, “elk nadeel hep ook z’n voordeel”: geen rijen voor de kassa bij de 7-Eleven, geen wachttijd in de resto’s.
Maar het nadeel is toch wel groter als je beseft dat alles 20 procent duurder is geworden door dat geklooi in Griekenland! De prijzen zijn welliswaar hetzelfde als vorig jaar, maar die verrekte Euro :mad: is zoveel minder waard.
Vorig jaar januari: voor 1 Euro kreeg ik 50 Bath; nu slechts 40 Bath. Tel uit je winst!
Maar goed, de lieve Thaise meisjes, het lekkere weer, het ongecompliceerde leven hier maakt veel goed…:zon02:
Ook wij gaan naar thailand op 1 feb >>>voor 22 dagen een rondreis, de lijst met mede reisgenoten is net binnen we gaan met 24 pers :via kras ik heb er ook erg veel zin in groetjes RR:vak02: