Ben jij al aan het plannen om in 2012 op vakantie te gaan naar Thailand,of zoek je een ander vakantiebestemming in het zuid-oosten?
Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen!!
Mijn vriend wil elk jaar ergens anders heen en als het puntje bij paaltje komt, wordt het toch weer Thailand! Wat moeten we anders? Het is nergens anders zo leuk!
vertrek eind november en kom terug half februari ; dus ja , ik ga op vakantie in 2012 ! ticket reeds lang geboekt ā¦
half juni 2012 ga ik ook nog eens voor 1 maand en dat zal dubbel leuk worden want ik heb meer dan genoeg miles voor een gratis ticket >>>
Misschienā¦
Ik wil al jaren een keer naar Peru, en naar zuidelijk Afrika. Maar tickets die kant op zijn vaak te duur (ik kan alleen reizen in het hoogseizoen). Dus misschien wordt het dit jaar het zuiden van Thailand in combinatie met Indonesie, of misschien weer naar Myanmar.
ik heb ja aangevinkt, al ga ik niet echt op vakantie naar thailand volgend jaar, komend jaar zal ik me defenitief gaan vestigen in dit prachtige land maar het eerste jaar zal dan nog wel als vakantie aanvoelen vandaar dat ik dus ja heb aangevinkt
De planning is om met mān zoon te gaan duiken april/mei 2012:
- Komodo
- Bunaken
- Sipadan
- Koh Chang
- Koh Tao
Mijn vrouw wil graag eerst Europa zien maar we gaan zeker ook nog terug naar Thailand in 2012 aangezien ze dan ook haar familie al een jaar niet heeft gezien.
:chin:Ja ,ik hoop er zeker dan ook te zijn maar zeker ook een paar weekjes Cambodja:THAILAND:
Ja! :cheer:
Na (nu al) een hoop van voorbereidingen zijn wij van plan om een rondreis van 3 weken te gaan maken in juli 2012!
Zal zeker volgend jaar nog wel een paar keer op vakantie gaan naar Thailand!(1x in het voorseizoen,1x eind 2012)
Helaas kan bruintje een reis naar Azië niet trekken komende zomer:crybaby: Afgelopen zomer zijn we wel geweest (Thailand en Cambodja) En daar zullen we nog even op moeten teren⦠Dit jaar wordt het Griekenland ofzo, ook leuk :tssk: Maar in 2013 hopen we toch wel die kant weer op te gaan!
Heb āandersā aangevinktā¦denk niet dat ik hoef te verklaren waarom
heb mischien aangevinkt, mijn echtgenote wil tot mijn stomme verbazing eens een keer naar Griekenland, maar haar kennende zal ze die mening wellicht wel herzien :biggrin:
Scheidingspapieren al ingevuld lol2 ?
haha :kus:neen hoor
ik zeg er gewoon niets over en dan waait het meestal wel over
en als haar familie begint te piepen dat we moeten komen dan gaat ze helemaal overstag :cheer:
Hahaha hier hetzelfde hoor was al aan het rondkijken voor tickets toen de woorden : maar ik wil graag naar Barcelona en Griekenland volgend jaar tot mij werden gesproken! Ik viel bijna van me stoel lol2lol2 Maar goed net wat je zegt het is nog niet zo ver dus ga ik er vanuit dat we alsnog gaan (eind 2012) :D:D
Wij gaan begin 2012 naar Thailand. Reizen door naar Laos, Vietnam en Cambodja. De voorbereidingen zijn in volle gang, dus de voorpret is al begonnen. Wellicht dat ik binnenkort wel om de nodige tips en adviezen kom vragen.
Ik heb gekozen voor āandersā en dan niet omdat we voor een andere vakantiebestemming gaan want waar moet je anders naar toe dan THAILAND :wub:, maar het zit hem in het werk en of ik dat nog heb in het nieuwe jaar, ga dit vernemen zo in december, maar zoals Boeddha onderwees "alles is vergankelijkā en wie weet komt het goed ofā¦anyway het versterkt weer het emigratie gevoel :dag::dag::dag:
Als alles goed gaat in april, 3 wekenā¦ben me nu aan het voorbereiden. Nog niks geboekt verder, zit nu in het gipsā¦
Mooie vooruitzichten,Cynthia!! In iedergeval nog een spoedig herstel toegewenst!
georgessiam:chin: