Zou ook wel weer eens naar Brazilie of Costa Rica willen, maar net zoals Jenny al zegt: Goedkope tickets zijn bijna niet te vinden.
En door veel te shoppen kun je in Thailand je ticket voor een goed gedeelte (ik schat de helft !) terugverdienen, dat is in die andere landen veel minder.
Heb tickets gekocht voor 19 Jan vlieg op Kuala lumpur en blijf daar een paar dagen en dan naar thailand en vlieg 16 Febr weer terug me planning is Ongeveer 10 dagen in omgeving Krabi met een dag of 3 op een leuk eilandje daar in de buurt in een mooi strandbunglowtje(dus kom maar op met jullie tips)en dan ongeveer 10 dagen naar Koh-Samei en daar 2 verschillende plekken aandoen.
Dus zoek leuke hotels tussen de 50 en 100 Euro liefst aan zee.:vak02:
In 2010 het thailandvirus opgelopen… Volgend jaar gaan we weer. Tickets zijn geboekt. Vertrek op 20 juli en 12 augustus retour. Als Dave nu nog met een leuk voorstel komt, is het al helemaal rond:zon::vak02::dag:.
in de omgeving Krabi zou ik Ao Nang zeggen voor een bugalow aan het strand op een eiland in deze omgeving kan je het beste naar koh Lantha gaan hotels tussen de €50 en €100 zijn er meer dan genoeg
Koh Samui ben ik niet zo bekend maar dit zou ik combineren met Koh Tao of Koh Phangan welke er alle twee lekker dichtbij liggen
Het Thailand virus heeft me weer in de greep(en ook de lokroep van mijn onwettige echtgenote aldaar)…gisteren maar weer een vlucht geboekt voor 2012>>> heen 25 mei , terug 23 augustus.
De reden is dat ik komende zomer graag naar de Filippijnen en Indonesie wil, en dan is Kuala Lumpur een logischere (goedkopere) aanvliegroute. Thailand komt een andere keer wel weer.
Ja wij zijn al volop aan het kijken naar een georganiseerde rondreis naar Thailand.
Ik wil graag met mijn zus er naar toe, want onze manen lijkt dit niets ( och ja ze zijn niet zo reislustig)
Maar wij zouden in Februari willen gaan, is dit een goede tijd wat betrefd het klimaat?:zon02:
Ja, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het is. Ik zat tot voor kort nog te dubben: naar het voor mij bekende Indonesie voor de 4e keer of naar het onbekende Thailand, waar ik moet gaan uitvinden hoe alles een beetje werkt…
Door alle enthousiaste verhalen op dit forum heb ik de weegschaal door laten slaan naar Thailand en dus het ticket geboekt.
En het wordt dubbel spannend want dit is voor mij de 1e keer ook dat ik alleen ga.
In maart begint mijn avontuur, zou eerst april zijn, maar maart kwam nu beter uit…