system
22 oktober 2011 om 20:55
41
Ja, ik ben ook heel erg benieuwd hoe het is. Ik zat tot voor kort nog te dubben: naar het voor mij bekende Indonesie voor de 4e keer of naar het onbekende Thailand, waar ik moet gaan uitvinden hoe alles een beetje werktâŠ
Door alle enthousiaste verhalen op dit forum heb ik de weegschaal door laten slaan naar Thailand en dus het ticket geboekt.
En het wordt dubbel spannend want dit is voor mij de 1e keer ook dat ik alleen ga.
In maart begint mijn avontuur, zou eerst april zijn, maar maart kwam nu beter uitâŠ
Waar heb je je ticket geboekt en met welke vliegmaatschappij ga je?
Ik heb geboekt bij Cathay Pacific zelf, kosten 623 euro all inâŠ
Geen extra toeslagen of reserveringskosten. Maar het is wel goed zoeken geweest en veel achter de pc gezeten om het juiste moment af te wachtenâŠ>>>>>>
:wereld:Wij gaan van 15 t/m 29 februari 2010 naar Thailand, we zijn enthousiast geworden door een echtpaar die wij in juni van dit jaar in Griekenland hebben leren kennen en zij gaan de hele maand februari naar Thailand. Wij gaan hen daar opzoeken en zij laten ons hun Thailand zien, leuk hé! :dag:
rik072
24 oktober 2011 om 10:15
44
:wereld:Wij gaan van 15 t/m 29 februari 2010 naar Thailand, we zijn enthousiast geworden door een echtpaar die wij in juni van dit jaar in Griekenland hebben leren kennen en zij gaan de hele maand februari naar Thailand. Wij gaan hen daar opzoeken en zij laten ons hun Thailand zien, leuk hé! :dag:
Heel veel plezier!! De volgende keer zijn jullie de gene die andere weer super enthousiast maken haha