Festivalmaatjes gezocht - 2015

Hoi! Nog steeds op zoek? Ik ga namelijk naar Lowlands en zoek ook nog een maatje.

Groetjes!

Hai hai!

ik heb twee kaartjes voor Extrema Outdoor aankomende zaterdag 11 juli, een vriend waar ik mee zou gaan kan op het laatste moment niet dus ben als een gek gaan googlen op festivalmaatje gezocht. Lijkt me ook gezellig om met een groep te gaan, dus laat maar ff weten wie er interesse heeft.

:zon02:

Lijkt me gaaf Leyla, maar kan helaas niet…

Hoi Miranda, heb je een PB gestuurd!

Hallo!
Ik ben Laura en ik ben 19 jaar :slight_smile: ik ga dit jaar voor de 2e keer naar Pukkelpop! Helaas kan mijn vriendin niet meer mee en zit ik zonder vriendjes die mee kunnen! (Werken, herexamens, geldgebrek,…)
Ik heb mijn ticket al!
Mensen die me willen vergezellen? :slight_smile:
Groetjes!

Heb je een camping a of b ticket?

Camping A :slight_smile:

Hee, heb je al iemand gevonden?
Zo nee, dan wil ik wel met je mee!
Het grootste deel van mijn vriendinnen heeft tijdens Pukkelpop de introweek van de uni’s,
het andere deel heeft geen geld/vindt de line-up niet goed genoeg.
Ik doe een tussenjaar en wil er wel heel graag heen.
Laat t maar weten.

Hoi hoi
Zijn er nog mensen hier die naar extrema gaan.
Wil namelijk heel graag.
Maar in mijn vrienden kring is het te oud.
Niet hun stijl werken.
Kinderen enz.
Ik ben 40 maar lekker weg gaan voor de stress van alle dag te vergeten :wink:

Hey is er in de tussentijd al een groep samengesteld? Op mijn vorige bericht waren geen reacties. Hoop hier wel een leuk team te vinden om mee op pad te gaan.

britt,
ik weet niet of je dit leest maar ii kan je geen prive bericht sturen omdat je teveel berichten hebt.
ik zou graag mee gaan! ik ben van 8 tot en met 16 augustus op vakantie. weet je misschien festivals voor daarna?

groetjes!

Hey Monique, Zelf heb ik op de planning staan om met een roadtrip (georaganiseerd) naar Sziget te gaan. Misschien ook iets voor jou? Mijn reisbuddy is namelijk uitgevallen. Groetjes Marjolein (29 jaar)

Hey,

Dit jaar heb ik op de planning staan om met een georganiseerd roadtrip naar Sziget te gaan. Mijn reismaatje is echter uitgevallen. Misschien iets voor jou om je aan te sluiten? Groetjes Marjolein (29, Venlo)

Hey allemaal,

Dit jaar had ik op de planning staan om mee te gaan met een georganiseerd roadtrip door Europa met als eindbestemming Boedapest - Sziget. Nu is helaas last minute mijn reismaatje afgevallen. Wie lijkt het wat om mee te gaan? Het start op 2 augustus vanaf Enschede. Vervolgens naar Berlijn - Wroclaw - Krakau - Bedepuszta - Budapest. Dan een weekje Sziget en weer terug naar Nederland. Inschrijving voor de roadtrip sluit 20 juli.

Stuur me maar een berichtje als het je wat lijkt.

Groetjes Marjolein

Hoi,

Mijn naam is Linn ik ben 18 jaar en ik zoek nog iemand die met mij mee wil naar Lowlands

Groetjes :blush:

Hey wanneer is lowlands ik wil best wel met je mee

Het is 21, 22 & 23 augustus :slight_smile: alleen ik ga de 20ste al heen

Mysteryland anyone ?
Laat mij even weten. Wil heel graag er heen het liefst in een kleine groep. Ik woon in Amsterdam

is dat niet altijd zo super snel uitverkocht?
lijkt mij wel leuk om een keer te gaan, ben er nog nooit eerder geweest

Er zijn aantal dag kaartjes nog beschikbaar. Ik stuur je een pm