Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in het bezoeken van festivals tot en met september 2016?
Het zou toch superleuk zijn een groep mensen bij elkaar te krijgen! hoe meer zielen hoe meer vreugd:smile:
Lowlands staat al op het programma maar verder niet veel gepland
Stuur me maar een privéberichtje als je interesse hebt …
Hallo Party people Ik ben Dirk,27 Jaar, woon in zeeland, Hou van alle soorten muziek van Dance,pop tot metal, En ben op zoek naar mensen op groepjes die deze feest beest in hun Kringetje willen hebben.
Mijn vrienden zijn niet zo van het feesten dus bij deze Heb nog niet veel op de planning staan nog alleen aankomende woensdag 538 Koningsdag, en ik heb interesse om te gaan naar we are Electric in eindhoven Lowlands lijkt mij ook erg leuk nooit geweest nog dus dus hoop graag te horen van jullie
Ik ben Glenn, 20 jaar en woon in Gelderland. Ik hou van alle soorten muziek, maar voornamelijk rock en synth pop. In mijn vrienden groep zitten niet echt feestgangers, dus vandaar mijn reactie. Ik heb Lowlands al in de agenda staan en een aantal kleinere festivals. Het lijkt me leuk om deze festivals met een leuke groep te bezoeken!
Ik ben Roy, 28 jaar en wonend in het mooie Dedemsvaart te Overijssel.
Ik vind festivals bezoeken altijd erg gezellig. Vanwege de muziek, maar vooral vanwege de sfeer. Zwarte cross en dicky Woodstock probeer ik elk jaar wel heen te gaan. Ook dit jaar weer.
Heb hetzelfde probleem als jullie hierboven. Vrienden die niet veel hebben met uitgaan of festivals bezoeken.
Lowlands is 1 van de festivals die ook al een tijdje bij mij op het lijstje staat.
Aangezien we nu al met 4 man zijn die het leuk lijkt om naar Lowlands te gaan, moeten we er maar werk van maken wat mij betreft.
Ik ben wat ouder dan jullie (40+) maar jong van geest! En vrouw.
Ben tot 2014 vaak naar festivals geweest Helaas is het er de laatste tijd niet van gekomen.
Maar kriebelen doet het natuurlijk wel en heb dan ook weer eens een kaartje voor Lowlands gekocht.
Jammer genoeg zijn vrienden verhinderd of vinden ze me raar kwa muzieksmaak. Valt ontzettend mee trouwens, ik dans graag op bijbehorend genre. House, funk etc
Goed, ik heb dus een kaartje en een kant en klaar tentje geboekt voor 2 personen! Die tweede persoon mist nog dus.
Ben je ook een luxe-poes of kater en lijkt een boxspring je wel wat? De accomodatie is al betaald, een schappelijke bijdrage daaraan zou fijn zijn.
Wellicht is het ook leuk om buiten de tent om in een leuke groep te vertoeven… ik hou me aanbevolen.
Ben Daan 22 jaar oud.
En houd wel van een festival helaas kunnen mijn vrienden haast nooit mee naar festival. Mijn muziek smaak is voor namelijk elektronische muziek house dance en nog te veel genres om op te noemen. Hoef niet perse naar de grootste festivals kleine kunnen zeker zo leuk zijn.
Zoek een leuke groep mensen waarbij ik mij kan aansluiten om een aantal festivals te bezoeken.
Ook ik ben 40+ en op zoek naar iemand die het leuk vind om mee te gaan naar pinkpop. Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als jij. Mss is het leuk om elkaar heel snel te leren kennen. Groetjes Marjan
Ook ik ben een oude rot in het vak ( 8x Lowlands, 6 x pinkpop, 4 dynamo, fortarock , pukkelpop enzz enz), ik ben 47 en zoek een festival maatje. Ook mijn vrienden hebben geen zin, kunnen niet, mogen niet, te duur, te veel, zijn overleden of aan de drank…
Mijn laatste festival was fortarock verleden jaar.
Heb je al iemand gevonden? Zo niet dan kom ik graag met je in contact!
Hee, ik ben 19 en heb nog niet veel festivals gezien maar ben echt een feestbeest. Vrienden zonder geld zin etc.
hou van dance/house.
paar x dancetour gezien, slam koningsdag en dan houdt het wel op
Hoi hoi… Ik ben claud…en ook een 40+er. Maar nog steeds de kriebels voor festivals…heb dus ook idd dat mijn vrienden er allemaal niet zo’n zin meer in hebben… Zou het leuk vinden om weer een groepje /mensen… Te hebben om gezellig mee te feesten… Alleen naar een festival is het ook weer net niet… Ik ben geen hardcore/styler… Laat wat van je horen… Leuk leuk ;-))
Wauw, ik wou dat ik deze site wat eerder ontdekt had…
Iig, ik ben Thijmen en ik zou het heel leuk vinden om met iemand naar de Zwarte Cross te gaan (de camping). De mensen uit mijn vriendenkring houden helaas niet zo van festivals:hippie: of hebben erg geld voor (over) Ik zou graag met iemand hier heen gaan het liefst met iemand uit omgeving Arnhem, kom ik zelf ook vandaan.
Bij voorkeur zoek ik iemand tussen de 24 en 30 jaar, ik ben zelf 26 jaar.
Ik houd van de (motor)cross, de stunts en dance, trance, pop, reggae, blues, en 90’s muziek.
Ik ga van donderdag 21 tot maandag 25 juli. Ik heb hiervoor 2 campingtickets, als iemand het leuk vind om zich bij mij te voegen kun je het 2e ticket overkopen tegen gereduceerd tarief.
Natuurlijk ben ik bereikbaar via dit forum (privebericht)
Ik heb zelf interesse om aanstaand weekend naar Wonderland te gaan in Amsterdam. Heeft iemand hier ook zin in?
En wat betreft Lowlands zou heel leuk zijn om hier met mensen heen te gaan.
Ook ik heb vrienden die niet van de festivals zijn
Heeft er hier iemand interesse voor lakedance ik ben Eva en 19 jaar en ook weinig vrienden die naar festivals mee willen of kunnen ik ben tot nu toe naar Fatality geweest en er zijn plannen om naar ventureland te gaan.
Lieve peeps! wij hebben een whatsapp groepje aangemaakt met mensen die festivals leuk vinden en mensen zoeken om samen te gaan. Misschien vinden jullie het leuk om erbij te komen? Stuur mij dan even een pb!
Judith