Festivalmaatjes gezocht - 2015

Hoi!

Zijn er mensen die geïnteresseerd zijn in het bezoeken van festivals in de periode van juni t/m augustus?
Ik zou het namelijk super tof vinden om via dit forum een groep mensen te kunnen vinden!
Festivals die mij leuk lijken zijn: Lowlands, Best Kept Secret, Down the rabbit hole, Sziget, Dour, Rock Werchter en ga zo maar door :slight_smile:
Stuur me maar een privéberichtje als je interesse hebt :smiley:

Groetjes!

Hey,
Leuk om alvast een topic te hebben voor volgend jaar.
Ik heb jou inmiddels een bericht gestuurd.
Maar ik vroeg mij af of er ook andere mensen zijn die mee willen naar Pukkelpop?
De meiden waarmee ik dit jaar mee ben geweest, gaan waarschijnlijk niet.
Ik ga zelf waarschijnlijk naar Pinkpop met een groep, dus als iemand mee wilt. Let me know!

up!

Wat leuk dat je via deze weg mensens zoek. Lijk me erg leuk om volgend jaar naar een festival te gaan ik heb wel interesse
hoop snel wat van je te horen

Hallo iedereen :slight_smile:

Ik kwam van het weekend erachter dat ik dit jaar toch heel veel festivals wil gaan bezoeken, alleen ken ik amper mensen die met mij eventueel mee willen gaan :frowning: En als ze mee willen dan lukt het niet wegens examens / geldgebrek

Na goed internetresearch kwam ik terecht op dit forum en ja ik hoop dus hier mensen te vinden die graag met mij mee willen :slight_smile:
Op dit moment ben ik op zoek naar mensen die graag naar Paaspop en/of Indian Summer Festival willen gaan.

Verder ben ik van plan om naar Pinkpop, Rock Werchter, Best Kept Secret, Sziget, Pukkelpop/Lowlands (keuze valt op beste line-up) en Rock-A-Field te gaan.

Mocht iemand interesse hebben, stuur mij aub een PB / reageer op dit bericht. Bedankt!

Ik ga naar paaspop! Heb inmiddels al kaartjes. Grt Harold

Ik heb ook interesse in feesten/festivals deze zomer!

Ik zoek ook nog festivalmaatjes voor komende zomer. Sta voor alles wel open. Stuur gerust even een berichtje! :slight_smile:

Hee, leuk! Vertel eens over jezelf:) Of stuur anders een privéberichtje:)

Hallo mensen!

Ik zoek ook nog een reismaatje voor Sziget aankomende zomer.
Ik ben een gezellige meid van 21 jaar!
Stuur maar een prive berichtje en hoor graag van jullie! :wink:

Groetjes

Handig topic dit! Wil zelf ook wat festivals bezoeken (Sziget sowieso, en nog even wat kijken wat wellicht nog meer. Fusion, Melt) maar vrienden hebben er meestal geen geld voor…

Hey hallo

Ook Ik ben nog op zoek naar een of meerder personen die van de zomer naar sziget gaan. Evt. Wilde ik met the roadtrip (fb. The roadtrip) daarheen gaan. Als t je wat lijkt, laat je horen!! (Mag ook via fb jasper gijsbertsen)

Groet jasper

Via Wereldwijzer app

He!
Ik had nog nooit gehoord van die roadtrip maar wat is dat leuk! :o Hahaha echt super vet!

Hoi allemaal,

Wat leuk dit topic! Ik zoek ook festivalmaatjes om naar festivals te gaan zoals rock wertcher, sgizet, down the rabbit hole en pukkelpop.
Stuur me maar een privéberichtje als je interesse hebt!:slight_smile:

Hoi hoi ik vrouw 25 jr wil er ook genoeg bezoeken en zoek voor verschillende festivals nog wat maatjes om mee te gaan omdat meeste vrienden niet kunnen of niet dezelfde interesse delen op festival gebied. Stuur me maar een prive berichtje als je dit leuk lijkt. Mijn voorkeur is dance, dubstep, reggae, hip hop, latin en african festivals

Hey, ik ben een meid van 18 en ben gek van festivals en concerten. Dit jaar ga ik alleszins al naar Werchter en Sziget, maar zou ook heel graag 3 dagen Pukkelpop doen…alleen niemand om samen te gaan…te veel geld, hun muziek niet enz…
Bij deze als er mensen zijn of groepjes zijn die er nog iemand bij willen om gezellig van goede muziek te genieten laat maar iets weten.
Ook voor andere festivals…altijd leuk nieuwe dingen te ontdekken.

Het eerste grote dance festival staat al voor de deur!! Emporium! Who joins?[emoji4]

Hallo allemaal, ik wil dit jaar ook graag naar wat festivals gaan, maar heb op dit moment nog niet super veel mensen die mee willen gaan met mij :stuck_out_tongue: Ik ga 1 dag naar PinkPop en wil heel graag ook naar Pukkelpop en/of Down the Rabbit Hole. Ik heet btw Gert, 24 jaar en hou ontzettend veel van muziek. Ik denk dat het handig is als ik met mensen ga die dezelfde smaak hebben als ik. Mijn voorkeur gaat uit naar een beetje indie, folk, singer-songwriter muziek. Beetje lekkere gitaarmuziek vind ik altijd wel lekker. En sowieso Kodaline <3 Anyways, heb je dezelfde smaak dan kan je me een privé berichtje sturen :slight_smile:

Hi, je oproepje spreekt me wel aan! Ben 27 jaar en woonachtig in de omgeving van Hilversum. Ik hou van dance en techno en wil deze zomer een paar festivals bezoeken en de kaartverkoop begint ook al. Lijkt me leuk van je te horen! groetjes!

Hoi allemaal, deze oproep spreekt mij ook erg aan! Mijn naam is Tosca en ik ben 24 jaar. Graag zou ik ook leuke festivals bezoeken met gezellige mensen! Vrienden hebben geen geld, andere dingen te doen of een andere smaak qua muziek. Ik heb een brede muzieksmaak, van reggae tot hiphop en indie tot rock. Daarnaast ben ik ook geïnteresseerd in culinaire kf kunst festivals. Kortom lijkt het je leuk om kennis te maken? Stuur me een berichtje :slight_smile: