Festivalmaatjes gezocht - 2015

Hoihoi, zijn er nog mensen op zoek naar festivalmaatjes voor deze zomer? ik kwam deze berichtjes tegen en dacht wat een leuk idee. Misschien kunnen we een groepje op facebook ofzo aanmaken? Ik ben een jongeman van 34 en naast festivals bezoeken (Lowlands, Parkpop, Graspop etc) hou ik van concerten (rock, singer songwriter), artfilms en avontuurlijke reizen. Vrienden hebben of geen geld of andere muziek interesse dus ik zoek nog een groepje. Stuur me even een priveberichtje wat en hoe.

Hey,

Ik ben op zoek naar iemand om samen mee naar o.a techno festivals te gaan, bijv. 909 festival Amsterdamse bos, Dekmantel festival, A Day at the Park etc.
Iedereen om mij heen zit of op de bank, of onder de tandplak of worden echt oud. Deze opa van 44, getrouwd en jawel ook kids maarrrrrrrr nog wel heel veel zin heb om te feesten. Zo in de buurt van Amsterdam, Aalsmeer hé.
Laat wat van u horen!!!

Hallo allemaal. Ik ben een 20 jarige gezellige meid die graag van een feestje houdt naast haar al zo serieuze werkleventje. Gewoon af en toe helemaal uit mn dak gaan op verschillende feestjes lijkt mij super! Leuk ook om een groep mensen te leren kennen met dezelfde interesse. Hoor graag wat groetjess

Hello there, ook ik zoek festival maatjes voor dit seizoen.
Ik woon in Amsterdam en aldaar is natuurlijk zat te doen de komende maanden.
Wie houdt net als ik van dance en trance?
Let me know!
Dit weekend is Flying Dutch is town :wink:

Hoi! Festivalseason is vol in gang, jeej!! alleen willen mij vrienden niet mee (andere muzieksmaak, geldtekort)…
Wie heeft er zit om mee te gaan? ik heb een brede muzieksmaak, maar voorkeur gaat uit naar dance, soms latin.
Ik ben vorig jaar naar extrema/lakedance/solar geweest. Sziget, Loveland, Solar lijken mij o.a. super om heen te gaan.
Heb je een ander festival in gedachte, let me know. ik ben altijd in voor iets nieuws.
Ik ben trouwens 26 jaar en kom uit eindhoven
groetjes Monique

Hee! ben nog op zoek naar een paar festival maatjes. dus ben je in voor een feestje let me know!
ben 21 jaar en woon bij Eindhoven

Groetjes

Heeft iemand interesse in solar, dominator of extema?
Zo ja, let me knoww!

hee, ik heb ook zin in festivals. ben een jongen van 23 jaar. voeg me maar toe op facebook: bastiaan sniper. kunnen we een leuk festival bezoeken.

pinkpop 2015, wie gaat er mee?

Hoii,
Vind iemand het leuk om naar Lollapalooza te gaan in Berlijn? (zondag 13 sept)
Line up met martin garrix, kygo, sam smith, muse, robin schulz enz
Ik zou er graag heen willen maar vrienden vinden het te ver of hebben het geld er niet voor over!
Ik ben 19 jaar en woon in Groningen. Als het je leuk lijkt, stuur me even een berichtje
Groetjess

Hallo allemaal

Ik ben meisje van 19 jaar en ik zoek iemand die naar Les Ardentes (België) wil gaan. Stuur me een berichtje als je interesse hebt :slight_smile:

Hoi sophie ik wil nog even weg dus als je leuke plannen hebt heb ik miss wel intresse gr ronald

Hoi Summer,

Ik zou ook heel graag dit jaar weer naar Sziget willen, ben er vorig jaar ook geweest. Ik zoek ook mensen die mee willen gaan, vorig jaar ben ik met een groepsreis gegaan maar dit jaar zou ik het leuk vinden om zelf een groepje te vinden. Ik ben zelf ook 18 jaar en woon in Zuid-Holland. Ik sta ook zeker open voor andere festivals, gezellig! Heb jij ondertussen één of meerdere reisgenoten gevonden?? Ik zou graag wat van je horen!
Groetjes Wies

1 like

Hai Hanoenaaa, ik ben zelf 18 jaar en zou deze zomer ook graag wat festivals bezoeken, ik zoek gezellige mensen die met mij mee willen! Waar zou jij zelf graag heen gaan? Groetjes Wies

Hey

Ik ben Patrick, bijna 19 jaar en woon in Noord-Holland. Ik zou deze zomer graag 3 dagen naar pukkelpop gaan. Me vrienden gaan echter al op vakantie of zijn blut en daarom zoek ik mensen via deze weg. De bands die ik graag zou willen zien zijn Linken park, limp bizkit en dropkick murphys, maar voor de rest maakt het me eigelijk niet zo veel uit. Stuur me bericht als je interesse heb.

hai!
ik ben michelle ik ben 23 jaar. en kom uit de provincie noord holland!
ik ben vorig jaar naar mysteryland geweest. en dat vond ik heel gaaf!!
ik wil ook graag meer festivals bezoeken. en qua muziek smaak vind ik dance het leukst!
graag hoor ik van jullie

groetjes michelle
om mij op facebook te kunnen vinden michelle mulder uit de goorn :wink:

Ja ik wil graag mee!! Laat me weten. Btw voor iedereen hier, we hebben een geheime groep op facebook. Het heet Toffe festivals en concerten!

Omdat er zoveel mensen reageren kan ik niet iedereen tegelijk een privebericht sturen. Als het niet lukt om de facebookpagina te vinden, kan ik jullie toevoegen op fb en dan in de groep zetten

Hallo iedereen :slight_smile:
Leuke topic, super handig! Het is erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus ik ga hier even gebruik van maken!
Ik ben een 21 jarige meid en op zoek naar gezellige mensen die wel in zouden zijn voor een techno festival/feest. Helaas zit ik ik met het probleem dat ik de enige van mijn vrienden ben die hier van houdt. Het is best wel frustrerend om al die leuke festivals aan je neus voorbij te zien gaan haha.
Zijn hier mensen die het leuk zouden vinden om samen naar een techno festival te gaan? Ik hoor het graag!
Groetjess Britt

Iemand vandaag zin om mee te gaan naar parkbeats in tilburg? Ik heb 4 kaartjes!

Hey britt ik ga vaak naar die feesten als je leuk zou vinden ga gezellig mee hoe meer zielen hoe meer vreugde waar zou je heen willen ik heb er 3 festivallen staan waar nog kaarten voor zijn en waar kom je vandaag ? Ik hoor het wel als je leuk zou vinden om mee te gaan gr

1 like