Festivalmaatjes pinkpop 2014 gezocht!

Hallo allemaal!
Ik zou dit jaar erg graag naar pinkpop willen, de line up is echt ontzettend goed!
Het is niet dat ik geen leuke vrienden heb die mee willen, maar ik ga hier ook al mee naar lowlands en down the rabbit hole dus die hebben zichzelf blut verklaard.
Zelf heb ik wat meer geld te besteden en pinkpop dit jaar staat bovenaan mijn wishlist. Bovendien vind ik het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen:)
Zijn er leuke mensen die nog een plekje hebben voor mij? Ik ben een 18 jarige studente die wel in is voor een feestje
:cheer2:

Hoi Banaant =)

Ik ga na vorig jaar mijn eerste festival ervaring op Solar te hebben gehad dit jaar ook naar Pinkpop.
Dadelijk een 3 dagen kaart kopen maar helaas gaan mijn vrienden alleen de zaterdag! : (

Als je met mij zou willen ophouden lijkt me dat wel gezellig haha :vak02:
Ik ben 28 jaar jong en kom uit Nieuwstadt.

Groetjes Dennis

Hey mensen,

Dennis, wat jou is gebeurd is mij ook overkomen alleen kon ik er niks aan doen… de kaartjes waren op en ik heb als enige een 3 dagen ticket. M’n maten gaan overigens wel op zaterdag…
Ik ben nu dus ook op zoek naar festivalmaatjes; Als jij en/of banaanT interesse hebben hoor ik het wel. :bier:

Groetee, Hugo.

Hoiii. Ik heb tzelfde probleem als banaant. Ga ook al naar lowlands en rock werchter. Met dezelfde vriendin waar ik samen naar ll ga zou ik ook naar pp gaan. Maar zij heeft geen kaartje (jup stom en heb er echt van geleerd, bestel NOOIT meer apart) Dus ik wil best wel met jullie samen gaan. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten :slight_smile: ik ben bijna 21. Groetjes

Hoi,
Als je wilt mag je wel met ons mee?
We zijn een groep meiden van 7/8 personen van de leeftijd 17-23! Iedereen kent elkaar viavia. Ik ken zelf ook maar 3 van de 8. Wordt vast gezellig.
Onze groep is deels ook uit elkaar omdat dus de helft geen kaartjes kunnen krijgen.