Festivalmaatjes pinkpop 2014 gezocht!

Hallo allemaal!
Ik zou dit jaar erg graag naar pinkpop willen, de line up is echt ontzettend goed!
Het is niet dat ik geen leuke vrienden heb die mee willen, maar ik ga hier ook al mee naar lowlands en down the rabbit hole dus die hebben zichzelf blut verklaard.
Zelf heb ik wat meer geld te besteden en pinkpop dit jaar staat bovenaan mijn wishlist. Bovendien vind ik het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen:)
Zijn er leuke mensen die nog een plekje hebben voor mij? Ik ben een 18 jarige studente die wel in is voor een feestje
:cheer2:

Hoi Banaant =)

Ik ga na vorig jaar mijn eerste festival ervaring op Solar te hebben gehad dit jaar ook naar Pinkpop.
Dadelijk een 3 dagen kaart kopen maar helaas gaan mijn vrienden alleen de zaterdag! : (

Als je met mij zou willen ophouden lijkt me dat wel gezellig haha :vak02:
Ik ben 28 jaar jong en kom uit Nieuwstadt.

Groetjes Dennis

Hey mensen,

Dennis, wat jou is gebeurd is mij ook overkomen alleen kon ik er niks aan doen… de kaartjes waren op en ik heb als enige een 3 dagen ticket. M’n maten gaan overigens wel op zaterdag…
Ik ben nu dus ook op zoek naar festivalmaatjes; Als jij en/of banaanT interesse hebben hoor ik het wel. :bier:

Groetee, Hugo.

Hoiii. Ik heb tzelfde probleem als banaant. Ga ook al naar lowlands en rock werchter. Met dezelfde vriendin waar ik samen naar ll ga zou ik ook naar pp gaan. Maar zij heeft geen kaartje (jup stom en heb er echt van geleerd, bestel NOOIT meer apart) Dus ik wil best wel met jullie samen gaan. Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te ontmoeten :slight_smile: ik ben bijna 21. Groetjes

Hoi,
Als je wilt mag je wel met ons mee?
We zijn een groep meiden van 7/8 personen van de leeftijd 17-23! Iedereen kent elkaar viavia. Ik ken zelf ook maar 3 van de 8. Wordt vast gezellig.
Onze groep is deels ook uit elkaar omdat dus de helft geen kaartjes kunnen krijgen.

Ik zoek trouwens ook nog iemand om mee naar Pukkelpop of rock werchter te gaan. Nog niemand kunnen vinden om mee te gaan.

Lijkt me super om me aan te sluiten! Zelf heb ik helaas ook geen ticket kunnen bemachtigen in de verkoop, maar deze ga ik proberen via via te regelen of van marktplaats halen (hopelijk betrouwbaar).
Mocht iemand toevallig een kennis hebben die een ticket over heeft en er graag van af wil houd ik me aanbevolen:tongue:
Waar komen jullie vandaan, of waar kom jij, vandaan?

Super. Je kunt ook op ticketswap proberen. 3fm gaat ook nog kaarten weggeven. Je moet altijd naar hardcopy’s zoeken op marktplaats en bij mensen waarbij je het kan ophalen.
Ik kom uit de stad Groningen. En de rest van de meiden wonen verspreid in de provincie Groningen. Maar waarschijnlijk gaan we met de trein. Het is natuurlijk leuk om van te voren een keer bij elkaar samen te komen en elkaar te ontmoeten.

Hee. Succes met kaarten zoeken Banaan! Ik sluit me ook graag aan Iknowwho. Ik kom zelf uit Arnhem. Lijkt me leuk om met zon grote groep te gaan.

Heb je al een combiticket voor rw?? Ik ga ook met een goede vriend(en daar wat vrienden van) en Annemarie(samen met haar broer en vriendin) die ik ken van dit forum. Dus we zijn daar ook al met een groepje.

Groetjes

Hoi,
Dat lijkt me echt heel gezellig. Ik had eerst ook niemand om te gaan maar nu de helft kaartjes heeft en de andere helft niet hebben we besloten met z’n allen te gaan.
Maar het wordt vast gezellig. Vorig jaar waren we met 12 mensen? Dat was super leuk.

Ik heb mijn kaartje al voor rock werchter. Ik moet alleen nog kaartje scoren voor pukkelpop.
Mag ik anders met jullie mee naar rock werchter?

Groetjes,
AJ

Hoe meer mensen hoe gezelliger toch. Ik ga zelf niet meer naar pukkelpop, wel lowlands.

en ik heb je een berichtje gestuurd! :slight_smile:

Hoi! Ik ben toevallig ook op zoek. Ik zou eigenlijk met een vriendin gaan alleen gaat dat niet meer door, dus heb ik de keuze om alleen te gaan of me kaartjes te verkopen. Het is echter me eerste festival en de line-up is zoooo tof, dus wil ik super graag gaan! dus als je nog interesse hebt, zou ik graag met je mee willen! :hihi: