Festival maatje

Hi!

Ik ben Laura, 29 jaar en vind festivals geweldig.

Zijn er mensen hier die ook graag naar Pinkpop en Rock Werchter willen gaan, maar niemand die mee willen gaan. bij mij is het probleem… Gesetteld… Geen geld… En vooral dat mijn vriendinnen/vrienden niet van deze muziek houden.

Ik dacht probeer het zo ff wie weet zijn er andere mensen met hetzelfde probleem :wink:

Misschien tot snel!

Hoi Laura !
Hier inderdaad hetzelfde probleem, niemand die mee wilt… :tssk:
Leuk om hier jouw berichtje te lezen, ik wil heel graag naar Pinkpop dus misschien dat als het klikt we samen kunnen gaan ?
Was je van plan om het hele weekend te gaan ?

Hopelijk tot snel ! :dag:

Hi Stephanie,
Ik heb je ff een prive berichtje gestuurd! Maar leuk dat je reageert!

Wat leuk datje via deze weg mensen zoek. Lijk me erg leuk om volgend jaar naar eenfestival te gaan ik heb wel interesse
hoop snel wat van je te horen

Hai Laura,
Ik zit met hetzelfde probleem, Pinkpop staat al een tijdje op mijn to do lijst, maar mijn vrienden hebben geen zin/tijd/geld.
Dus zou leuk zijn om andere festivalgangers te vinden en het samen gezellig te maken.

Groetjes,
Rianne

Hallo Laura!
ik ben Alicia, ben 18 jaar, en zou dit jaar ook super graag naar rock werchter willen gaan. ik heb al een combiticket, maar de vriendin met wie ik normaal ging gaan heeft afgezegd…
Misschien kunnen we eens overleggen om te zien of we misschien samen zouden kunnen gaan?
groetjes!
Alicia

Hallo allemaal,

Nu weet ik niet of jullie nog aan het zoeken zijn maar ik wil dit jaar graag naar Rock Werchter maar helaas hebben mijn vrienden geen zin… Misschien dat we met een groepje kunnen gaan want hoe meer zielen hoe meer vreugde!

Gr Michael