Festival maatje(s) gezocht zomer 2014

Hallo!
Ik ben er misschien wat vroeg bij, maar ik hou wel van early bird tickets vandaar.
Ik vind het zelf helemaal geweldig om festivals te bezoeken in de zomer maar helaas denken mijn vrienden daar niet zo over.
Tegen volgende zomer ben ik zelf een meid van 17 uit Nijmegen en ik heb wel één andere vriendin die mee wil, zij is dan 18.
We zijn vorig jaar samen naar Pukkelpop geweest en dit jaar denken we aan Dour festival en Sziget of Lowlands of weer Pukkelpop.
We staan natuurlijk ook open voor andere voorstellen!

Laat graag een reactie achter als geinteresseert bent, ben benieuwd!

Hallo!!
Ik ben annemarie 25 jaar en ik ben ook opzoek naar mensen om van de zomer mee naar festivals te gaan. Het liefst zou ik ze allemaal afgaan, maar dan moet je wel een dikke portemonnee hebben haha Ik heb gisteravond de line up van Rock werchter gezien en daar werd ik heeel blij van, dus daar wil ik sowieso graag heen. Het is alleen een vrij prijzig festival als je het hele weekend gaat. Maar ik leg het er graag voor neer! o.a. ook omdat pearl jam er staat!! wooohoeew :vrede:

Hallo Ziett!
Ik ben niet opzoek naar festivalmaatjes aangezien ik wel leuke vrienden heb, maar je mag heus wel met me mee. En dan nemen we Annemarie hier ook mee! Prima toch met 3! Ik sta ook helemaal open voor Rock Werchter, prima line up! Hopelijk laat je iets weten!
Mvg
Hotboy1935 x3

Hoii bolbi! Ik sluit me graag bij je aan als je naar werchter gaat! Ging je al met je vrienden ook, of nog alleen? Wie weet dat we dan nog een groter groepje kunnen vormen hier :thumbsup: Hoe oud ben je als ik vragen mag, m/v? Ik denk trouwens voor serieuze plannen naar werchter dat je wel deze week nog kaarten moet kopen. Het is al ffies in de verkoop, voor je het weet zijn er geen weekendkaarten meer!

Hoi Annemarie! Ja Werchter lijkt me heel erg leuk! Ik moet dat eens navragen want mijn vrienden zijn heel erg twijfelachtig, meestal beslissen ze pas heel laat of ze naar een festival gaan of niet. Ik ben 18 jaar oud. Ja ik denk dat vooral die zaterdag snel gaat uitverkocht zijn! Maar ik geloof wel dat die weekendkaarten nog wel even bereikbaar blijven? Dat hoop ik toch want ik vind het nogal vroeg snap je. Maar het zou wel heel erg fijn als we nu al een groepje kunnen vormen, hopelijk met Ziett ook! Maar Sziget is ook helemaal oké voor mij.
Groetjes

Oh ik zie nu dat er hier ook een topic is haha. Ik ben zelf ook een voorstander early bird tickets! Zal wel even mijn berichtje kopiëren van t andere festival topic.


Hoihoi, Ik ben nieuw hier op t forum. Ben nu ook al aan het zoeken naar mensen die mee willen naar Rock Werchter aangezien mensen in mijn omgeving het te duur vinden en/of niet van deze muziek houden. Na wat Googlen, ben ik hier terecht gekomen! De line-up is nu al supertof!!! Het lijkt me leuk om met een groepje te gaan.

Ik ben 20 jaar en woon in Arnhem. Annemarie, ik mail je wel even voor de zekerheid? Maar ik houd deze topic sowieso wel in de gaten.

Hoii Bolbi!

Choco en ik hebben een combi ticket voor Werchter gekocht, YES!! :cheer: haha Tsja wanneer die tickets uitverkocht zijn is moeilijk te zeggen. Ik denk idd dat zaterdag als eerst uitverkocht zal zijn, wie weet aankomend weekend al en de combi tickets misschien een week erna, of misschien 3 weken? maar veel later moet je echt niet zijn denk ik, als je zeker wil weten dat je een kaart heb. Kijk maar wat je doet, iedereen is welkom!! :thumbsup:

Zal ik zeker doen Annemarie! Ik kijk er al naar uit! Fijne feestdagen!
xxx

Bolbi, wat bedoel je daar nu mee? Ga je mee?? :smiley: Tzelfde!

gaat er iemand naar lowlands??? ik zie op mijn facebook dat niemand er heen gaat!!

lonly me!

Hoii sonja! Ik ga ook naar lowlands. Als je wil mag je met ons mee hoor! Ik ga met 4 andere vrienden. Hele leuke makkelijke mensen :wink:

Groetjes annemarie

Heyhey!

Ik was ook op zoek om met wat leuke mensen naar Rock Werchter te gaan, de line-up is echt goed!
Ruimte voor nog een festivalmaatje?
Ik ben 21 jaar en ben bezig met het afstuderen, dus als ik daarmee klaar ben heb ik wel zin in een leuk feestje :D.

Gr Sharon

Hoii Sharon!

Als je wilt kun je bij ons aansluiten voor Werchter. Wij zijn met een groepje van 4 nu.
Alleen de combitickets zijn helaas wel uitverkocht. (hoop dat je er al 1 had !)

groetjes annemarie

Mensen die met me meewillen naar Sziget ? :smiley:

Hee!! Ik wil ook heel graag naar rock! Ik kan nog steeds een kaartje kopen voor 4 juli en mochten er meerdere mensen meegaan ben ik helemaal voor. Ik ben 22 en ik woon dichtbij Amsterdam laat me weten of hier meer geïnteresseerde voor zijn en om er daarna nog een cultureel dagje België aan te plakken.

Gr. Anyi

Hoi,
Ik ben ook nog op zoek naar mensen om mee naar festivals te gaan. Ik heb op mijn lijstje, Rock Werchter, Pinkpop en Pukkelpop. Voor alle 3 geheid kaartjes in the pocket. Nu nog mensen om mee te gaan.AJ is de naam, Ik ben zelf 22 en woonachtig in Groningen.

Wow maar hoe heb je nu al kaartjes voor Pinkpop en Pukkelpop dan, dat start toch pas morgen/volgede week…
Ik ga trouwens ook naar Pinkpop al met een groepje mensen die ik al langer ken maar nog nooit heb gezien, dus als je mmee zou willen stuur eventjes een prive berichtje!

Ik ben voor rock werchter!!

Via Wereldwijzer app

Ik was bij de pukkelpop 2011 tijdens de storm. Hierdoor mag ik eerder kaarten kopen dan de rest. Vanaf zondagavond (of maandag)geloof ik wordt mijn pre sale link actief. Waardoor ik een kaart heb voor pukkelpop.

Voor pinkpop ga ik morgen bij plato halen in de vroege ochtend. Ik stuur je wel een pbtje.

Ga je al met iemand? Anders wil ik wel met je mee? Al mijn andere vriendinnen die mee wouden gaan naar Rock werchter hebben geen kaartje kunnen krijgen.