Werchter 2016

Hoi allemaal,
Ik ga in de zomer graag naar festivals, maar helaas krijg ik geen van mijn vrienden mee (baby’s, druk, niet hun ding, etc.).
Dus ik dacht: ik ga gewoon! Ik heb een kaartje gekocht voor Werchter 2016 + camping the Hive en zoek nu mensen die ook graag mee zouden willen. Eigenlijk juist heel leuk: een weekend op een festival en nieuwe mensen leren kennen.

Laat het me horen als je interesse hebt!
Groetjes,
Sanne (31)

Dat doe je sowieso goed! Het is nu 85% zeker dat ik dit jaar ook weer naar Werchter (uiteraard the Hive) ga, al is het alleen maar om de RHCP weer eens te zien…
Sziget staat echter ook op de planning, dus ik moet even kijken hoe het uitkomt met vrije dagen, etc. Anders is het natuurlijk leuk om te meeten en een concertje te pakken! :slight_smile:

Leuk! Laat het me nog maar weten!

Hey,

Dit is een zeer tof idee! Ik heb ook een ticket voor Werchter en ben alleen, om dezelfde reden als jij. Als je nog mensen zoekt, zie ik het zeker zitten om met jou mee te gaan naar Werchter.

Groetjes, Marjolein

Hallo Sanne,

Ik had 5 jaar geleden hetzelfde probleem en heb toen ook gewoon een kaartje gekocht en ben gegaan, beste keus ever!
Leuke mensen ontmoet en sindsdien elk jaar nog geweest! Helaas zitten we nooit op dezelfde camping en vind ik het leuk om meer nieuwe mensen te ontmoeten dus wellicht kunnen we wat afspreken.
Het festival kaartje heb ik al alleen voor de camping nog niet maar dat kan zo geregeld worden.
Hoor graag van je!
Groeten,
Mariska

Mochten er nog meer mensen mee willen, op deze facebookgroep heb ik inmiddels een aardig clubje weten te verzamelen. Haak vooral aan!

Hey,

Mijn naam is Evelien en ik ben 27 jaar. Ik heb gisteren last-minute beslist dat ik naar Werchter wil gaan.
Ik wil graag naar Werchter gaan. Eigenlijk enkel donderdag, maar ik vind geen maatje. Zijn jullie nog een groepje aan het samenstellen? Mss op die facebookgroep?

Greetz

Evelien

Sorry, ik zeg het verkeerd. :slight_smile: Ik bedoel zaterdag. Als Editors komen.

Mijn excuses. Zaterdag dus. :slight_smile: