Voorzien!
Leuk!
Mijn goede voornemen was om dit jaar meer festivals te bezoeken, dus dat komt mooi uit!
Ik ben zelf 24 jaar, klaar met studeren maar nog niet helemaal student-af ![]()
Je hoort van me, ik zal je even een prive berichtje sturen!
Hee, hier 2 meiden!
wij hebben wel interesse, kan je die fb link in een privé bericht sturen?
Hey, ik heb er ook wel zin in om met een groep elke vette festival aftegaan waaronder sziget natuurlijk.
hey Groent, geef ff je naam van facebook dan voeg ik je toe ![]()
Leuk dit! Soms denk ik dat ik uberlonely ben omdat geen van mijn vrienden mee wil naar Sziget
Maar ik zie dat ik niet de enige ben ^^
Is dit nog steeds gaande?
Zijn jullie ook andere festivals van plan dan Sziget?
Ik ben wel benieuwd ![]()
Hey Manon! Er is een groepje met (nu) vijf meiden op facebook, we gaan dinsdagavond waarschijnlijk meeten. We kennen elkaar allemaal niet, maar we willen allemaal graag naar Sziget. Als je geïnteresseerd bent, moet je me maar toevoegen op facebook (Henriët Rozeboom) en dan kan ik je toevoegen aan de groep. Zelf ga ik ook nog naar Rockwerchter, Rock am Ring en Lowlands.
Hey thanks voor de snelle reacties! Heb jou al vaker langs zien komen Henriet op een ander forum, leuk dat je zo actief zoekt
Ik wil zelf niet naar Sziget, en daar is die groep op FB dan specifiek voor toch ? Wil wel graag naar bijv. Pitch, Indian Summer, Awakenings, Best Kept Secret en/of Lowlands ![]()
Hallo allemaal,
Ik ben Marieke, 17 jaar en wil ook graag naar een festival. Ik heb twee kaartjes voor Lowlands, omdat ik dacht wel iemand te kunnen vinden, maar al m’n vriendinnen hebben al andere dingen op het programma staan en zijn arme scholiertjes die moeten sparen voor hun studententijd. Is er nog ‘vraag’ naar iemand voor Lowlands? Solar wil ik ook nog heen!
Groetjes Marieke
Hey Marieke!
Ik ga samen met wat vrienden, die elkaar ook nog niet echt kennen (een vriend van de middelbare school en wat van zijn vrienden, en een van mijn beste vriendinnen met haar vriend en hun vrienden), dus we zijn met een aardige groep. Wat mij betreft kun je altijd met ons mee en bij ons je tentje opzetten ^^
Liefs,
Henriët
Hallo Jacky,
Ik herken je ‘probleem’ zo goed, en ook ik heb van die saaie vriendinnetjes die zeggen, we gaan wel niet weg, we gaan wel lekker werken. Dus, ik wou vragen of jullie nog een plaatsje over hebben. Mijn naam is Marjolein, ik kom oorsprongkelijk uit het zuiden van het land, maar woon nu (zo lekker praktisch ook) op Terschelling. Ook ik ben HBO studente, en studeer iets technisch in de nautische wereld ![]()
Houdoe!
ps. mijn fb is: Redirecting...
Hey Kevin!
Ik was niet van plan om naar Female Voices Fest te gaan, maar ik wil wel graag naar Sziget! Mag ik vragen hoe jullie daarheen gaan? Gaan jullie met de auto of met die trein of vliegen ofzo? En vinden jullie het leuk als er nog een onverwachte gast mee zou gaan? ^^ Ik ga dit jaar zelf ook nog naar Rock am Ring, Rockwerchter en Lowlands.
Ik wist niet dat Floor van After Forever nu in een nieuwe band zat!
Gauw opzoeken!
Liefs,
Henriët
Hi Jacky,
Heb je ook interesse in Defqon? Ik heb kaartje over. Daarnaast heb ik wel interesse in festivalmaatjes. Ik ben vrouw en woon ook in Utrecht.
Groet
M
-
-
- Updated - - -
-
Wie wil er mee naar defqon of bij welke groep kan ik me aansluiten? Vriendinnen hebben afgezegd… En ik heb kaartje nu over.
Hallo!
Ik ben ook dol op festivals en ik hou ervan om nieuwe mensen te ontmoeten ![]()
Ben studente, 24 jaar.
@Muis396 ik ga naar Defqon als je mee wil stuur maar een berichtje ![]()
Groetjesss
Redirecting... mij okk! Ik wil mee naar meer festivals ![]()
-
-
- Updated - - -
-
Ik heb je n berichtje gestuurd!! Top als ik meekan ������ Redirecting...
-
-
- Updated - - -
-
Jacky ook meer festivals wil ik gaan bezoeken… Dus zeker zin om mee te gaan!