Voorzien
Hi Jacky!
Toevallig hebben er net wat mensen, tot grote teleurstelling van mij, afgezegd om naar Sziget te gaan… Helaas kan ik de rest van mijn vriendelijke vrienden niet enthousiast krijgen voor zo’n mooi feest en moet ik mijn gezelschap elders zoeken.
Ik hoop dat jullie nog vol op zoek zijn:)
Ik ben wel wat jonger dan jullie vrees ik. (tegen die tijd 19) Maar ik hoop dat dat geen probleem is.
Volgend jaar studente in Wageningen en Sziget zou dus perfect binnen mijn vakantie passen!!
Even wat over mezelf: Al het een en ander aan festival ervaring (en nu verslaafd), regelmatig liefhebber van mooie feesten, verslaafd aan endorfine en andere gevolgen van duursporten, en bezit over een brede muzieksmaak. Als het maar gezellig is!!
Overdag beetje bandjes kijken, van het zonnetje en van Boedapest genieten en bij voorkeur s’avonds een mooi feestje is mijn perfecte festival.
Graag hoor ik van je
Ciao,
Sya
He Jacqueline (en andere),
Wow wat een fijne pagina. Ik was net voor de grap aan het googlen of er nog andere mensen waren met hetzelfde probleem: Niemand die mee wilt naar Sziget dit jaar… En jahoor, die zijn er. Ik dacht eigenlijk dat mijn google zoektocht niet veel zou opleveren. My story, vorig jaar was het allemaal te last minute en kwam het er niet meer van om naar Sziget te gaan. Dit jaar merk ik dat er weer niets van gaat komen omdat mijn vrienden al andere plannen hebben voor deze zomer. Plus het zijn niet allemaal die hard festivalgangers Ik ben een 22 jarige studente uit Zeeland die in Belgie studeert. Enthousiast, muziek, fotografie, festivals, films, impulsief, sarcastisch, creatief, humor, optimistisch, ontdekken, reizen. Dat ben ik een beetje. Ik hoop dat jullie nog op zoek zijn naar reisgenootjes?? Het enige minpuntje… Ik heb geen rijbewijs… Ik kan wel kaartlezen, of de tomtom instellen?
Ik hoop dat dit niet al te vervelend is.
Ik ben alvast zo vrij geweest om je op FB toe te voegen, dat leek mij wat sneller gaan. Ik was immers gelijk zo enthousiast, je bent alleen niet online vandaar dat ik alsnog mijn berichtje hier post.
Ik hoop snel wat te horen!!
Groetjes Kim:chin:
hey jacqueline en de rest,
ik weet niet of hier nog naar gekeken wordt, maar ik zit nu met het zelfde probleem als de meeste hier.
de plannen om naar sziget te gaan maar iedereen die afhaakt.
zijn jullie nog opzoek naar meer reisgenoten? zo ja het lijkt me leuk om met een groep er naar toe te gaan en nieuwe mensen te leren kennen.
ik zal even wat over mezelf vertellen:
ik ben joost, ben 24 jaar woon in zutphen en werk in een groothandel. een lekkere mafkees en helaas nog festivalmaagd maar wel een met een zeer brede muzieksmaak.
ik ben in het bezit van een rijbewijs en een auto.
ik hoop wat van je/jullie te horen
groetjes, joost
Hey,
Beetje aan de late kant, maar wil toch heel graag eens een keer naar Sziget.
Loop al langer met het idee, maar is er nooit van gekomen.
En niemand die ik ken wil/kan mee natuurlijk.
Ik ben 28 jaar en woon in Leiden. Ik werk in een laboratorium in en een ziekenhuis als analist.
Sinds een aantal jaren ga ik naar fesitvals, pinkpop een aantal keer en rock werchter een dag.
Daarnaast nog wat kleinere festivals en gewoon lekker uitgaan.
Ben sportief ingesteld (fitness, fietsen) en hou van reizen.
Wat betreft muzieksmaak ga ik voor pop/rock/dance, maar ben voor veel in, als het maar gezellig is.
Groetjes,
Stefan
Hallo,
Ook een beetje aan de (nog) latere kant.
Ik heb een Sziget ticket + camping voor de hele week, alleen zou ik met mijn vriend gaan en zijn vrienden.
Echter is hij nu mijn ex, en kan ik dus niet meer met hen mee.
Nu ben ik nog op zoek naar leuke reis-/feestgenootjes, want ik wil mijn kaartje liever niet verkopen.
Zijn er nog mensen die samen willen gaan?
Ik ben 20 jaar, woon in Nijmegen (tegen de tijd dat Sziget is ben ik 21).
Qua muzieksmaak vind ik echt alles leuk, gezelligheid maak je zelf!
Groetjes,
Rowena
waarom lijken jullie het niet leuk om mee te gaan naar ozora festival>dit is 2 uur vanaf sziget vandaan!!ook is het mogelijk om deze feesten te combineren!
Groetjes Thalissa
Hallo allemaal,
Over laat reageren gesproken…
Ik zit dus met hetzelfde probleem en stootte na wat random googlen (lang leve het internet) op deze pagina… ideaaal!
Om soortgelijke redenen helaas geen festivalbuddy dus uit pure wanhoop al mijn Solarweekend ticket aangeschaft (maar kan wel zó verkocht worden) met in mijn achterhoofd: ik wil dit jaar naar Sziget…! Heb er al zoooveel goede dingen over gehoord!
Is deze groep nog beschikbaar? Hope so! Ben niet zo ervaren met deze ‘manier’ haha.
Ik ben 22, in februari afgestudeerd, woon in Geleen, werk in Heerlen. Heb toevallig net Pinkpop achter de rug, wat weer mooi was maar toch een tamelijk braaf feestje! Ik ben gezellig, heb goede zin, altijd in voor een feestje, ben te impulsief voor woorden en doe en zeg voordat ik denk, en qua muziek vind ik heeel erg veel leuk. En inderdaad, een feestje maak je zelf! Hoe gekker hoe beter!
Groetjes Floor
-
-
- Updated - - -
-
Oh ja en ps. hoop wat van jullie te horen