iemand gezocht voor sziget 2012

hoi! zijn er meer mensen in om mee te gaan naar sziget dit jaar? misschien zelfs een groepje? ik wil het heel graag eens meemaken maar krijg niemand mee

http://www.szigetfestival.nl/

Hoii,

Ja lijkt me echt super leuk om een keer mee te maken.

hey,

ja, ik zit er ook over te denken en neem ook mijn oude vertrouwde festival-clubje niet mee vanwege andere plannen en geldgebrek… ik ben 2 keer geweest en afgelopen keer (toen ik er niet was) had ik een enorm “waarom ben ik niet op Sziget???”-gevoel, wat je wel zou willen voorkomen :wink:
ik ben 31 en als ik ga, lijkt het me erg leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

met name als je ook van oost-europese muziek houdt is het festival erg de moeite waard.

zit zelf ook te denken of kazantip
ik ben een jongen man 23 jaartjes =]

Ik heb nog 2 plekken vrij in de auto! Dus als iemand intresse heeft neem dan contact met mij op (:

huubvisser92@gmail.com.

Groetjes Michel en Huub

@ Crafftspell

Hi allemaal ,ik zou ook graag naar Sziget willen met iemand of groepje…interse laat me weten

Groetjes Meosky

Ik ga zo wie zo zoek indd alleen nog iemand om mee te reizen:)

@ christelvd

hoe ga je dan???

@ meosky

Heb naar het bovenstaande emailadres gemaild lijkt me erg gezellig met de auto 1 groot avontuur :smiley:

Hey!

Ik ben een meisje van 18 jaar en zou ook graag naar Sziget willen.
En daarvoor of daarna nog een weekje backpacken in Oost-europa of Hongarije.
Zijn hier mensen van 17 tot 22 jaar, en lijkt het je leuk om mee te gaan?
Ik zou dan graag met een partytrein willen.
Met een groepje is ook gezellig!
Ik kom uit Brabant, en zou van te voren dan een keertje af willen spreken.
Ik zoek een gezellige, open-minded meid die van avontuur houd.
Zie je dat wel zitten?
Mail me dan!:slight_smile:
chantal0022@hotmail.com

Liefs,
Chantal

Hallo, mijn plan is om ruim een week voor aanvang van het festival met de auto naar Sziget te gaan en ik ben op zoek naar 1 of 2 reisgenoten.
Sziget is fantastisch en het is in Budapest!, één van Europa’s mooiste steden.

Ik kom al best lang in Hongarije en sinds 2005 draai ik als dj in de chill-out van Sziget, één van de fijnste plekken van het festival. Zelf wil ik een week van te voren aanwezig zijn ivm de opbouw waar ik altijd graag bij ben. Het plan is om via Zurich te rijden om daar te overnachten en de volgende dag rustig door te rijden.
Ik heb deze reis meerdere malen alleen gedaan en indien de weersomstandigheden niet meevallen kan het een vermoeiende reis zijn, ik ben echter niet perse op zoek naar een chauffeur maar een ‘bijrijder’ zou fijn en gezellig zijn en daarbij hoop ik heel eerlijk gezegd dus om te kosten te kunnen delen.
Laat maar weten of je interesse hebt, het liefst rij ik een paar dagen na het festival met dezelfde mensen ook weer naar huis.

moosznl@yahoo.com

Hallo allemaal,

Ik ga ook naar Sziget dit jaar!
We gaan met een groepje van vijf meiden, het enige ‘probleem’ is dat ik in mijn eentje in een andere trein moet i.v.m. een latere boeking.
Dus ik ben op zoek naar iemand of meerdere personen om mee samen te reizen in de trein.

Iemand interesse?
Mail naar: Denies_92@hotmail.com

Groetjes Denise

Hallo,

Samen met een vriend (22 en 21 jaar oud) ga ik dit jaar voor de derde keer naar Sziget. We hebben nog twee plekken vrij in de auto en zoeken twee reisgenoten waarmee we de kosten kunnen delen. We willen vrijdag 3 augustus eind de middag vertrekken om hier nog 2 dagen aan het balatonmeer te zitten, om vervolgens maandag 6 augustus naar Sziget te trekken.

Mocht je mee willen reizen, stuur dan even een mailtje naar W_veldhuizen@hotmail.com

Groeten,

Hallo,

Zijn er nog mensen die naar Sziget willen met reisgenootjes?

Ik zou het leuk vinden om samen met iemand te gaan rond mijn eigen leeftijd (25) jaar. Ik vind het ook leuk om naast/tijdens Sziget, de stad zelf te zien. Het zou leuk zijn om met een groepje te gaan. Dus hierbij: laat het weten, leuk als we nog wat samen kunnen stellen of als ik ergens zou kunnen aansluiten. ben benieuwd! Groetjes van Amber

Weet je al hoe je gaat reizen?
Er rijden ook bussen.
Mij lijkt het ook leuk met een groepje.

Hoi!

Ik ga ook heen! Ik zie mijn vrienden daar, want die vliegen al eerder heen… Als iemand nog een mede-bestuurder zoekt laat het weten! Natuurlijk is het ook leuk om daar ook beetje op te trekken, een keer de stad in etc.

Ik zou het liefst gewoon zaterdag 4 aug vertrekken, 1 keer ergens kamperen ofzo onderweg, en als het festival klaar is op maandag 13 aug weer terug te rijden. Lijkt mij een mooie reis! Volgens mij heb je tijdens het festival genoeg tijd om de stad te zien.

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ik wil dit jaar maar al te graag voor de derde keer op rij naar Sziget gaan, maar helaas heeft niemand in mijn vriendengroep geld. Ondanks dat, wil ik toch gaan want ik ben gewoon verslaafd aan dit festival dus ga ik in mijn eentje. Nu zoek ik nog mensen die dezelfde instelling hebben en gewoon een toffe tijd willen hebben. Ik heb mijn rijbewijs dus ik zou als medebestuurder kunnen dienen.
Als iemand oren heeft om een gezellige gast mee te nemen, graag.

Hey allemaal,

Ik ben vorig jaar voor het eerst naar Sziget geweest en dat was een groot succes! Vooral de afwisseling van het festival en de stad Boedapest vond ik geweldig. Ik wil dit jaar graag weer gaan met een stel leuke mensen. Dus zoek je/zoeken jullie nog een gezellige, relaxte reisgenoot, laat het me dan vooral weten!

Wat leuk die Szichet rubriek hier, Mijn naam is Frans 27jaar jong en ga eind deze week richting Duitsland/Tsjechie en daarna wrs richting Szichet, ik rij met mn caddy en heb een plaats over. Wil max rond de 10e weer naar huis. De bedoeling is sightseeing in de leukere steden, verdere mooie plekken zien en natuurlijk af en toe een biertje in een fijne kroeg. Dit aan het Szichet voorafgaande natuurlijk. Slapen in Hostels of campings. Aansluiting met een leuke groep mensen op het festival lijkt me erg leuk maar om met een groepje of meerdere auto’s op deze manier af te reizen lijkt me het einde!
reacties graag
Frans

Hai Lezers,

Wij gaan met 2 man naar Sziget, en hebben de achterbank nog over. Vertrek de 4e vanuit Venlo. Overnachten in Tsjechie (gratis), 5e aankomst Sziget. Terug op de 13e, weer met overnachting. Aankomst de 14e. Wil je meerijden, we horen het graag.

Laurens(at)nepland(punt)nl