Reismaatje gezocht voor Sziget 2014

Hoi hoi, ik heb al een ticket voor sziget festival in boedapest volgend jaar.
Ik zoek alleen nog iemand (het liefst een groep mensen) om mee te gaan!
Als Sziget ook op jouw planning staat reageer dan alsjeblieft!

Hey! Heb je nog plannen??

Via Wereldwijzer app

Hoi!
Ja er is een facebook groep aangemaakt voor sziget 2014
als het je leuk lijkt ook te gaan kun je even een berichtje sturen met je naam, dan voeg ik je toe bij de groep!

Heb je een berichtje gestuurd!

Via Wereldwijzer app

Heehee!
Ik ben Nienke, 21 jaar en wil graag naar Sziget! Helaas wil niemand van mijn vriendinnen/vrienden mee! Ik zoek graag (leuke) mensen om naar dit fantastische festival te gaan!

Hallo ,

Ik heb me hiervoor in geschreven, wellicht ook iets voor jullie! The RoadTrip heet het. Het is een georganiseerde trip naar Sziget.
Ik had namelijk ook geen reismaatje en heb toen gemaild met de organisatie. Toen bleek dat zij een inschrijving hadden die ook alleen ging reizen.
Mooie is dat je gewoon met je eigen auto mee kunt reizen en de Trip is een groot Feest !

Wij gaan met zijn tweeën naar sziget… We hebben er super veel zin in. Het lijkt ons wel leuk om van te voren wat mensen te leren kennen om daar straks gezellig wat mee te drinken… Daarom heb ik een groep aangemaakt op Facebook… Mocht je zin hebben meld je dan aan zodat je met anderen in contact kan komen of misschien zelfs wel iets kan regelen om met elkaar te reizen ofzo. De naam van de groep is sziget 2014 wie gaat er mee…

Groetjes

• Updated - - -

Ik heb de groep net pas aan gemaakt dus hij is nog niet druk bezocht :wink:

Kan ik ook bij de groep??! Ik wil ook naar sziget namelijk en heb een kaart gekocht met cjp dus reis per trein probably en daarna nog door naar detox…wie nog meer?

Let me know! Cheers.:hippie:

Halloo, Hoe staat het met jullie plannen voor Sziget?? Het lijkt mij onwijs tof!! Alleen niemand van mijn vriendengroep deelt mijn liefde voor Bastille of Stromea! Ik twijfel dus in de aanschaf van een kaartje… Ik wil heel graag, maar het liefst ondergezelschap van leuke mede festivalgangers.

Hallo allemaal,

Ik ga deze zomer ook naar Sziget. Helaas hebben ook al mijn vrienden geen geld, het lijkt me leuk om met een van jullie groepjes dan mee te gaan, als er nog plek is. Ik ben zelf half Hongaars, spreek het ook vloeiend en ik ken Budapest heel goed, misschien dat jullie hier ook nog wat aan hebben :slight_smile: Hoop dat ik welkom ben

Groetjes,
Ben

Héé kan je mij ook toevoegen aan de groep? Ik zou graag naar Sziget gaan, maar niet alleen :wink: thanks

David Robbrecht !

Hoi! ik ben een tijdje vergeten hier te kijken maar ik heb samen met wat anderen waarmee ik ook via forums in contact gekomen ben een facebook groep gemaakt. Jullie mogen natuurlijk allemaal lid worden de groep heet Sziget 2014 maar aangezien ik niet heel origineel was met de naam heten meerdere groepen zo, daarom heb ik hier ook even een link: https://www.facebook.com/groups/670273523018344/

We hebben binnen de groep deze week een afspraak gemaakt om elkaar te ontmoeten, en wie dit op tijd leest kan misschien ook nog komen!

1 like

Ik zou ook graag mee willen gaan en heb me dus aangemeld bij de facebook groep. Was eigenlijk van plan om alleen te gaan en daar wat aansluiting te zoeken, maar dit lijkt me veel leuker.

Vorig jaar was ik met een vriend gegaan en dat beviel echt heel goed. Helaas gaat hij dit jaar niet mee.

Groeten,

Dijk

Goedendag,

Is er nog plek…

na 2 jaar sziget wil ik er graag weer bij zijn.
voorkeur reizen met de trein.

groeten Martijn

Hoi iedereen,
Ik zou ook wel willen toegevoegd worden op deze sziget fb groep, kan iemand een link neerzetten of mij toevoegen?

Tof! Groet frans aantjes