ik heb hier al eerder een oproep geplaatst en toen geen reacties gekregen, dus ik probeer het nog een keer.
ik ben 21 jaar, v
en ik ben op zoek naar een leuke reisgenoot (of meer) die zin heeft om mee te gaan naar sziget dit jaar,
het is in augustus.
ik wil met de trein gaan en daar op de camping verblijven,
de kosten voor reis/verblijf zullen neerkomen op ongeveer 350 euro, het eten en drinken daar is goedkoop, dus de verdere kosten hoeven niet hoog te worden, dat kan je zelf bepalen.
ik heb al veel goeds over dit festival gehoord en wil hier al een sinds 2 jaar naartoe maar mn vrienden van het thuisfront zien dit niet echt zitten…
Dus kon ik het natuurlijk niet laten om op je oproepje te reageren
Ik zelf ben een fervente festivalganger, vooral de belgische festivals dan(dour, pukkelpop, werchter,…), maar nu is het wel eens tijd om eens iets anders te verkennen…
Ikzelf ben 26j, m en afkomstig van het Gentse in het Belgenlandje.
Verder ben ik een fervente reiziger dus lijkt het me leuk om verder Hongarije nog wat te verkennen…
Nog steeds zin om te gaan, dan stuur je me maar een PM en zien we verder wel…
Ik heb alleen maar te gekke verhalen gehoord over sziget en daarom staat hij ook hoog op mijn t do lijstje! Helaas zien mijn vrienden dit niet zo positief in. Het lijkt mij ook te gek om met je mee te gaan. Ik ben een gezellige meid van 19 jaar en ik woon in Hoorn (Noord-Holland) en hou super veel van muziek en reizen. Als je het ziet zitten, hoor ik het graag van je!
Ik wil ook wel mee alleen wil wel heel graag met de trein die erheen gaat zodat we dan misschien meer mensen kunnen leren kennen met wie we dan ook op de camping kunnen staan?!?!? Maakt het allemaal denk nog gezelliger!
Ga al jaren naar festivals zoals Lowlands, Pinkpop, Werchter enz probeer ook nog elk jaar een plek te bemachtigen bij Glastonbury maar helaas nooit gelukt haha…
Sziget heb ik zoveel over gehoord en ik wil er echt heen!
Stuur me maar een pb als je geintresseerd bent.
Dat berichtje had van mij kunnen zijn :). Ik ben ook v, 21 en t lijkt me super om naar sziget te gaan in de zomer. Ben er nooit eerder geweest, maar wel aantal keer naar andere festivals. Heb niet veel zin om hier mn emailadres neer te zetten, maar als je me een pb stuurt kunnen we misschien via msn/mail wel verder praten!
Ik ben ook 21 jaar v en ga zeker weten naar het sziget festival. Ook ik ben op zoek naar een reisgenoot. Met al die bovenstaande reacties zie ik al een gezellige club:) als je meer over mij wil weten kun je kijken op mn hyves www.chantalke.hyves.nl en het lijkt me helemaal super!!cheer
Hi mensen!:wereld:
Ik ben lesley (meisje haha) 22 jaar.
Ik wil me er ook wel bij aan sluiten!
hoe groot is de groep nu al?!
zijn er ook mensen die na zsiget door gaan naar Lowlands?
Greetz lesley
Ik heb ook al een aantal jaar de belgische festivals afgeschuimd, maar zo heel graag eens sziget doen. Laat maar zeker iets weten mochten zoveel mogelijk mensen richting sziget trekken.
Ik ben 21 jaar en afkomstig uit Gent
Ik zie dat er al veel meiden gereageerd hebben op je oproep, ik ben er ook een van. Ik vroeg me af of je al met iemand afspraken had gemaakt en of je het leuk vindt om met een groep te gaan. Ik hoor graag van je
Sziget is op dit moment nummer 1 in things to do. Alleen gaat niemand in mijn vriendengroep die kant op, dus ben ik helemaal blij met deze oproep. Ik ben zelf een spontaan en impulsieve meid maar in een groep sta ik zeker klaar.
Als je nog zoekt of al heb gezocht en gevonden en toevallig nog een reisgenootje zoekt… Dan hoop ik van je te horen.
Helaas moet mijn vrienden door een verbouwing Sziget missen. Nu ben ik ook opzoek naar reismaatjes!
Ik kom uit Arnhem, ben 24 jaar en zoek vooral gezellige personen om naar dit te gekke festival te gaan. Is er inmiddels al een groep gevormd? Bij wie kan ik mij aansluiten?
hier nog iemand uit het belgenlandje . die door twijfelende vrienden , waarschijnlijk alleen moet trekken richting sziget .
Met het feit dat ik een gratis kaartje heb . Kan ik natuurlijk niet weigeren van te gaan .
Maar een tof gezelschap zou het af maken .
Vorig jaar was ik er ook en man wat een feestje . Dus ik wil het dit jaar niet missen
Ikzelf ben een 23 jarige man . Maar mezelf hier omschrijven in 3 regeltjes heb ik geen zin . Kom gerust een praatje maken op msn . adres constantshow@hotmail.com
ik zou heel graag eens naar sziget trekken, maar ben nog niet zeker. ik wacht eerst nog even af hoe het zit met mijn werk. Dit zou ik normaal binnen 2 weken moeten weten…
Hey hallo,
Ik ga ook naar Sziget (alleen nog kaartje kopen!) en het lijkt me leuk om mensen te onmoeten waarmee ik mee kan afspreken voor op de camping, dat is wel zo gezellig!
Ik reis van’t zomer een beetje door europa, met een camperbusje, dus kom met de auto die kant op. Als iemand wil meerijden, van bijvoorbeeld nederland/duitsland dan lijkt dat me ook wel leuk. En gunstig, dan kunnen we de dieselkosten wat delen.
Hey!
Leuk joh als je er ook heen gaat!
Ik heb mijn kaartje al binnen, gaan met een grote groep, maar we zitten niet vast aan elkaar! leuk dat je gaat touren, wanneer vertrek je uit nederland? Groetjes lesley