Wie wil er mee festival! sziget in augustus 2011?

Hoi mensen,

Mn zus en ik (23&24)uit gelderland gaan ook naar Sziget dit jaar!:zon02: super veel zin in.
miss leuk om alvast wat mensen te kennen voor we gaan?
Dus voor diegene die willen: noukh.hyves.nl

Iedereen alvast veel plezier gewenst!!

Groeten Anouk

Ik zie dat je bericht uit het vorige jaar stamt. Is het vorig jaar geslaagd? Zo ja: hoe was het? Zo nee: Ik voel me bijna verplicht om heen te gaan, maar er is niemand die naast rock werchter en lowlands nog eens naar Boedapest wil afreizen. Adventure? Anyone?! =D

Ik ben 21 jaar oud, m.

Ik ben Raïssa, 21 jaar en kom uit Vlaardingen en ik wil ook graag naar Sziget…

E-mail: [EMAIL=“raissadebruijn@hotmail.com”]raissadebruijn@hotmail.com

Ben je al voorzien van genoeg (of te veel) reisgenoten??
Ik ga alleen en zou het wel leuk vinden om al iemand te kennen, zeker als we samen kunnen reizen!
De andere reacties waren allemaal erg jonge meiden… Ik hoor het wel.
Groetjes

Oh sorry…Geloof dat ik er een citaat bij had moeten voegen…

Ik (29, m, Gelderland) heb een kaartje over en ik heb geen zin om alleen te gaan, dus wie wil er mee?

Met de auto lijkt me het handigst, het kan met mijn auto, maar dan moet je niet teveel waarde hechten aan comfort (oldtimer 4x4).

Ik hoor het wel.

een mailtje kan naar: emam1982 (apenkrulding) gmail (puntje) com

Een beetje aan het twijfelen nog, lijkt me leuk om naar Sziget te gaan. Vervoer is het probleem niet, alleen om nu alleen te gaan is ook zo saai. Zag dat er meer zijn die wel willen maar (nog) alleen gaan, dus wellicht… (32 jr, m)

Hallo iedereen!
Ik ga zoals velen van jullie ook naar Sziget!!! Ik zie het volledig zitten, niet normaal :slight_smile:

Ik ben een 21-jarige jongen uit België. Ik ga al met een 5-tal vrienden van dezelfde leeftijd, maar zou altijd leuk zijn om nieuwe mensen te leren kennen :slight_smile:

Anders hoor ik het graag in pm.

only 29 days left!!! :smiley:

Ik zoek (vooral) nog iemand om mee op te trekken voorafgaand aan het festival, om de stad te bekijken!

Is er anyone in Budapest 5, 6 en 7 augustus?

Zocht de edit-knop, maar kan het niet vinden?

Ik heb op zich wel mensen bij wie ik mijn tentje kan opzetten, maar nieuwe mensen is altijd leuk om te ontmoeten en op het festival kun je altijd aansluiten :slight_smile:

Mijn zomervakantie-reisplan staat in dit topic. Daarna ga ik ook nog naar Lowlands!

Hey! ik ( Rosa 20 jaar) zoek samen met een vriendin ( 19 jaar) nog iemand waar we mee kunnen rijden! ( we hebben zelf echter geen rijbewijs maar willen de benzinekosten delen) We komen uit Gelderland als je nog plek over hebt horen wij dat graag!!

Groetjes, Rosa

Hey! ik ( Rosa 20 jaar) zoek samen met een vriendin ( 19 jaar) nog iemand waar we mee kunnen rijden! ( we hebben zelf echter geen rijbewijs maar willen de benzinekosten delen) We komen uit Gelderland als je nog plek over hebt horen wij dat graag!!

Groetjes, Rosa

Oke het is een beetje laat maar ik heb net besloten dat ik ook wel heel graag naar sziget wil. Alleen natuurlijk ziet niemand het echt zitten, dus ik vroeg me af of er nog een gezellig iemand (of meer) is die met me mee willen! Ik was van plan om met de trein te gaan. Trouwens, ik heet Laura en ben 20 jaar.
Let me know!

Hé Laura,

Edwin sluit bij ons aan, wij zijn er op zaterdag de 6e. Wat mij betreft ben je ook welkom! :slight_smile:

Gezellig! Hoe groot is de groep?

Dat weet ik pas als we er zijn… :wink:

Hoi allemaal!

Ik zit een beetje met het zelfde als de mensen hiervoor, ik ga naar Sziget dit jaar maar helaas wel zonder mijn goede vrienden! Ik vind dit echter geen reden om mijn zuurverdiende ticket te verkopen, dus ik probeer het hier even :slight_smile:
Mijn naam is alex vergna en ben net 24! Is er iemand die ook met de tourbus gaat toevallig?

Ik ga dit nu in mijn eentje doen en ik zie het echt als een avontuur, maar gezelschap is natuurlijk altijd welkom! Zoek mij maar op facebook en let me know!

Ciao, alex

Hey Anouk,

Ik ga dit jaar ook weer naar Sziget. Vorig jaar was ik er voor het eerst en ik vond het helemaal fantastisch. Dus dit jaar moet ik zoiezo weer.
Ik ben een meid van 26, kom uit Groningen en loop bijna alle festivals af :wink:
ik ga dit jaar weer met bus 1 vanuit Zwollle, maar met wie, hoe en waar weet ik nog niet.
Ik heb geen hyves, wel facebook.

Let me know,of ik bij jullie tentekamp mag staan :wink:

Groetjes Michelle

0648019584
tropic_fish@hotmail.com

Hey Alex,

Idem dito situatie hier. Bus1 vanuit Zwolle!

Groetjes Michelle

0648019584
tropic_fish@hotmail.com

Hey hier nog een Szigetganger,

Waar komt het tentenkamp te staan? Dan kom ik er graag bij! Ik ben trouwens Michelle, 26 jaar uit Groningen. Dit wordt mijn 2e keer Sziget en ik kan niet wachten tot ik er ben. Ik kom Maandag met bus 1 vanuit Zwolle aan.

Let me know!

Groetjes Michelle Vis

tropic_fish@hotmail.com
0648019584