Hey !
Mijn naam is Micky Suisse uit Maassluis, 20 jaar. Ik heb mijn rijbewijs, maar geen auto.
In augustus ga ik naar Sziget een festival in Hongarije (Boedapest) en ik zou met mijn (ex)vriend gaan,maar doordat dat nu mijn ex is hebben we besloten niet meer samen te gaan.
Het jammere daarvan is dat we met zijn vrienden zouden gaan en die van mij allemaal niet kunnen/geen geld hebben dus nu heb ik niemand om mee te gaan… En om helemaal alleen er heen te gaan is ook zo saai(zat te denken om met de bus te gaan).
Dusss… Ga jij naar Sziget? en hoe ga je? andere info stel ik ook erg op prijs.
Hey Micky,
Mijn vriend en ik hebben nog 2 plaatsen over in onze auto waar je er 1 van kan innemen. Stuur mij maar een privé berichtje als je geinteresseerd bent :). Ik heb ook zelf nog een advertentie staan hier, maar ik denk ik zal ook even reageren. In ieder geval heel veel succes!
1 like
Hey Micky! Ik ben Wies en kom uit Naaldwijk en zit met precies hetzelfde probleem…ik wil heel graag naar Sziget, maar heb niemand om mee te gaan! Vorig jaar ben ik met een belgische jongerenreisorganisatie gegaan, Jeka, was heel leuk. Dit jaar organiseren ze het weer. Busvervoer en een week Sziget met kampeerplek en aanwezige leiding. Zou dit wat voor ons zijn?! Ik hoor je graag.
Groetjes
Wies
Heyhey! Hartstikke bedankt voor je bericht. Was hem alleen vergeten eraf te halen. Dit is al een bericht van vorig jaar
ik ga dit jaar met een goede vriendin van me met de bus er heen en sta dan op de siësta camping. Misschien zie ik je daar? 
haha, ik zie het nu ook! Beetje stom
Ik heb op een ander forum ook een oproepje geplaatst…maar ff afwachten! In ieder geval veel plezier 
1 like
Wies! Zoek je nog iemand(en)?