Hallo allemaal!
Mijn naam is Micky, ik ben 20 jaar oud, fotograaf, heb mijn rijbewijs maar geen auto, ben single, word totaal niet snel bruin(verbrand alleen maar) en woon in Maassluis.
Ik ben net terug uit Turkije, ik heb in 2012 stage gelopen in Canada bij een fotograaf, ben ook in Egypte, Frankrijk, Oostenrijk, Tsjechië, Hongarije en nog een aantal landen geweest en ik ga (als het lukt met geld en alles) volgend jaar met een oud klasgenoot rondreizen in Scandinavië.
**In augustus ga ik naar Sziget een festival in Hongarije (Boedapest) en ik zou met mijn (ex)vriend gaan,maar doordat dat nu mijn ex is hebben we besloten niet meer samen te gaan.
Het jammere daarvan is dat we met zijn vrienden zouden gaan en die van mij allemaal niet kunnen/geen geld hebben dus nu heb ik niemand om mee te gaan… En ik weet wel zeker dat ik daar vast wel mensen tegen kom, maar om helemaal alleen er heen te gaan is ook zo saai(zat te denken om met de bus te gaan). En wie weet kom ik helemaal niemand tegen, haha.
Dusss… Ga jij naar Sziget? en hoe ga je? andere info stel ik ook erg op prijs.**
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes
Micky