Sziget 2015, wie gaat er mee?

Hey!

Ik ben Marissa, 25 jaar en ben op zoek naar mensen die gezellig mee willen naar Sziget deze zomer!
Wegens geld gebrek in mijn vriendengroep konden ze niet mee dus ik dacht; laat ik het hier eens proberen!

Als je geïnteresseerd bent; let me know!

• Marissa

hi,

bedoel je naar dat festival?

groetjes, Inge

Ja, die bedoel ik inderdaad! Zin om mee te gaan? :slight_smile:

Wanneer is dat Festival ook al weer?? :slight_smile:

@Inge…van je Yogareis afgestapt? :wink:

Heb hetzelfde met vrienden. Zet mij maar op de lijst!

Peter

Hey Marissa,
Ik ben een 23 jarige man. Wil ook wel naar sziget. ik kan van 25 juni t/m 10 juli of van 4 augustus t/m 17 augustus. voeg me maar toe op facebook: bastiaan sniper.

Jaa Sziget daar ben ik erg benieuwd naar! Wat hebben jullie in gedachte?

Lijkt me mooi! Zou wel meewillen, ben 22

Als mn vrienden afhaken wil ik wel mee

Hi, is er nog een plekje open of is alles nu al geregeld. Ik heb precies hetzelfde probleem en dacht ik ga gewoon naar andere reisgenootjes opzoek. Ik zou graag mee willen

Hooi, ik zou heel graag ( ookal is het een beetje last minute) mee willen naar sziget deze zomer! Is er nog een plekje over? Ik ben 23 jaar!
Groetjes Lisa

Hi mensen die nog interesse hebben om mee te gaan en nog geen reactie hebben gehad. Ik heb zelf nog geen reactie gehad maar wil wel heel graag dus ik dacht, reageer even onder mijn berichtje. Dan kunnen we eventueel zelf een groepje vormen ^^
Groetjes Paula (ik ben 21 jaar btw)

Hey…!
ik (m, 35) zoek ook nog een reisgenoot (reisgenoten) m/v die mee wil naar Sziget. Ik ben er 2 jaar geleden geweest met een meid via een ander forum en dit is supergoed bevallen! Nu ik de afgelopen pinkpop ook op deze manier heb beleefd begint het weer te leven :slight_smile:
Lekker relaxed op het eiland rondstruinen en af en toe even de stad in, liefst vanuit een hostel ofzo (een week op het eiland camperen lijkt me minder relaxed…)
Heb niet iedereen hierboven gecheckt maar ik heb het idee dat de meesten nogal een stukje jonger zijn dan ik :wink:
Graag hoor ik wie er zin in heeft!

Hey allemaal

Ik ben sebas 29 jaar en zit in het zelfde schuitje :slight_smile: Wil erg graag naar Sziget maar wie gaat er mee… Voeg me maar toe op facebook (sebastiaan castenmiller)

Hey

Wat is de status momenteel? Zijn er al mensen die wat hebben afgesproken? Anders mischien een plan om ff telefoon nummers uit wisselen (prive bericht) en een app groepje aan te maken? Facebook kan natuurlijk ook.

Hallo Marissa!

Ik ben er Sowieso!! Ik ga samen met een vriend en sluit me aan bij een groep (van plusminus 20 man) die we amper kennen, maar wel weten dat ze heel gezellig zijn! Als je wilt, sluit ook bij ons aan! Het enige is dat ik eerst een rondreis maak door de Balkan, dus we zullen daar moeten meeten, maar dat lijkt mij geen probleem!

Maybe Szi you at Sziget!

Hallo festivalgangers! Ik zou dit jaar heel graag naar Sziget willen, maar zit met hetzelfde probleem: niemand om ermee naartoe te gaan! Vorig jaar ben ik met een vlaamse jongerenreisorganisatie Jeka meegeweest. Dit jaar organiseren zij weer een festivalreis naar Sziget. Totaalbedrag busvervoer, Sziget, kampeerplek en begeleiding komt op 469 euro. Ik heb hier wel interesse in maar zou het leuk vinden op voorhand al een reismaatje te vinden! Wie wil er mee? Ik ben een gezellige meid van 18 jaar en zou het leuk vinden met 1 of meerdere meiden van rond mijn leeftijd te gaan. Ik hoor graag jullie reacties. Groetjes Wies.

Hola! Nog steeds mensen hier lastminute op zoek naar een szigetbuddy/szigetbuddies…? Let me know! :slight_smile:

Hoi Paulien, lees mijn berichtje hier boven!! Ik heb me ondertussen opgegeven voor de festivalreis…zin om mee te gaan?!

Ohh wat goed/leuk dat je dat gaat doen! Ik heb alleen al een kaartje en treinticket en alles, dus dat gaat m helaas niet worden… Veel plezier :slight_smile: