Ik ben Joeri, 24 jaar en…
Sziget 2016 staat op mijn lijst van dit jaar om te bezoeken. Probleem is dat mijn vriendenkring niet wil of kan. Natuurlijk is dat geen probleem want er zijn zat mensen die wel willen, alleen ken ik ze nog niet. Het zou natuurlijk het meest baas zijn als we met meerdere mensen gingen dus elke reactie is welkom.
Lijkt het je leuk of heb je niks te doen in augustus laat maar weten. Het is van 10 t/m 17 augustus en wil het liefst met de Szigettrein erheen.
ik ben Bastian 44 jaar en wil dit jaar voor eerst naar Sziget…
Ik zit met zelfde probleem als jouw…evt kan ik via Scouting/jong Nederland uit mijn dorp nog mensen erbij vragen…
Ben actief lid dus ben wel gewend aan het leeftijdsverschil…
ik ben Miriam 29 jaar en wil dit jaar voor eerst naar Sziget.
In mijn vriendenkring zijn wellicht 1-2 mensen die mee willen komen. Dit is echter nog niet zeker. Vandaar dat ik me hier graag aansluit.
Contiki heeft leuke groepsreis nr sziget met ervoor nog stedentrips nr oa praag en natuurlijk Boedapest. 1100euro zonder vlucht, maar overnachtingen, entree en ontbijt klinkt best ok en dan ben je al met een groep, is internationaal trouwens. Misschien een idee? Zit er zelf ook aan te denken om dat te doen
Ik heb een facebookpagina gevonden genaamd Camp Unknown @ Sziget Festival 2016. Camp Unknown @ Sziget Festival 2016
Ik ga mij denk ik hierbij aansluiten, misschien ook wat voor jullie. Je kun je gewoon aanmelden.
Heey, Ik ben Aron (20), en ik zit met hetzelfde probleem, vrienden zonder geld.
Zin om te gaan? Ik ben trouwens ook half Hongaars, ik spreek de taal en ken de stad