Hallo allemaal,
Ja ik wil ook graag naar sziget en op zoek naar buddy’s! Is er al een groep?
Groetjes Manon
Hallo allemaal,
Ja ik wil ook graag naar sziget en op zoek naar buddy’s! Is er al een groep?
Groetjes Manon
Vandaag besloten om er ook nog even op uit te gaan voordat de zomervakantie weer over is en stage/school weer begint. Helaas heb ik hetzelfde probleem als de meeste mensen, genoeg vrienden die zo mee willen, maar niet het geld er voor hebben. Ben daarom ook opzoek naar festival buddy’s. Ben een gezellige jongen van 20 ![]()
Hoi allemaal,
Ik zoek dringend nog een reispartner voor Sziget 2015. Beetje last-minute (over 3 dagen begint het) maar de 3 mensen met wie ik zou gaan hebben op het aller-allerlaatste moment afgezegd dus sta ik er alleen voor; terwijl ik echt per se wil gaan, maar niet alleen. Dus… is er nog iemand die nog iemand zoekt? Of zou ik me eventueel kunnen aansluiten bij een groep?
Ik hoop heel snel van iemand te horen!
Groetjes Pauline (18 jaar)
Hey Pauline, ik ga zondag met de trein naar sziget. Ook in me eentje mischien kunnen we wat regelen ![]()
(ps jij bent niet heel toevallig de pauline waar ik me trein kaartje van heb gekocht, die heet namelijk ook Pauline ![]()
Hoi allemaal!
Oeh dat is erg last minute afgezegd. Ik ga morgen met de bus naar sziget vanaf Utrecht! Jij Joris? Wellicht kunnen we wat met zn drieën afspreken. Laat maar weten!
Ja is goed allemaal! Ik vertrek pas dinsdag met de trein (vanuit Oostenrijk) want heb een 5-days pass, jullie 7 dagen zeker dan?
Staan jullie trouwens op de normale camping of hebben jullie zo een uitbreiding?
heyyyy ![]()
ik ga vandaag met de trein. Morgen om 8 uur kom ik aan. Je kan me bereiken op 06-51521062, lijkt me leuk om wat af te spreken.
Heey, Ik ben Aron (20), en ik zit met hetzelfde probleem, vrienden zonder geld.
Zin om te gaan? Ik ben trouwens ook half Hongaars, ik spreek de taal en ken de stad ![]()
Hey, beetje laat he
vorig jaar had ik een groep gevonden met allemaal alleen reizigers en ga er dit jaar weer heen, ga je ook alleen?
Oh haha verkeerd gelezen
Ja nu nog wel, zoek nog mensen ![]()
Hebben jullie een facebook groep?
Zoek eens op facebook op ‘‘Camp Unknown @ Sziget Festival 2016’’, ik ging er vorig jaar voor het eerst heen en het bleek echt heel gaaf te zijn. Uiteindelijk heb ik zelfs Pauline van een paar berichten hierboven ook meegekregen en echt een geweldige tijd gehad. Zeker een aanrader ![]()
Gevonden! ![]()
Maar hoe werkt dat precies? Waar ontmoeten mensen elkaar enz?
Ik ken sziget wel, was er vorig jaar ook
Alleen dit jaar konden mn vrienden niet
Ik weet niet of de locatie van Camp unknown dit jaar ergens anders is maar denk de zelfde plek. We staan links naast een mainstage en achter de VIP. We zetten een groot gebied af aan het begin van het festival (moving in weekend) en allemaal solo travelers komen van over de hele wereld om te meeten op die locatie, daar zet iedereen zijn tent op. Er zijn wat party tenten en stoelen en iedereen leert elkaar kennen. Dus je reist alleen om spreekt met mensen af die ook heen gaan en je meet elkaar daar op sziget.