hey, ik zou ook graag meegaan (woon wel in belgie, hoop dat dat geen probleem is)
ik ga nu al zoān 2 jaar naar festivals
2011 : suikerrock, pinkpop, werchter classic, marktrock
2012 : lowlands, groezrock, moulin rock, reggaegeel, laundry day, summerfestival, pukemarock, esperanzah,ā¦
2013 : daydream, puntpop, groezrock
ik deed dit altijd met de vriendenkring van mijn vriendin, sinds kort zijn we echter uit elkaar en dus ligt dat nu nogal moeilijk, mijn eigen vrienden hebben niet echt interesse in festivals, helaas
oh ja, ik ben 20 jaar, mannelijk en studeer rechten
(ik had je vraag ook al op een ander forum gezien, maar daarop konden alleen nederlanders zich registreren, vandaar dat ik hierop reageer)
He dat heb ik gedaan! Wil zeker mee ![]()
https://www.facebook.com/mijke.vande...50?ref=tn_tnmn dit is mijn facebook. ik weet niet of je de prive berichten hebt gehad, want snap niet veel vd site.
Jackyā¦je inbox zit vol. Kan mijn privĆ© bericht dus niet verzenden.
Maar dit is in ieder geval mijn FB profiel pagina; https://www.facebook.com/jilmaz.guray
Cheers
Hoi Jacky,
Ik ben ook op zoek naar festivalmaatjes om verschillende festivals te bezoeken. Het lijkt mij oa leuk om naar Pinkpop te gaan. Zijn er mensen die daar heen gaan? En zijn nog nieuwe mensen welkom bij jullie groep? Ik hoorde ook van de FACEBOOK-LINK. Zou je deze misschien kunnen sturen? Dank alvast! Hierbij mijn facebook-link: Redirecting...
Groetjes,
Wouter uit Utrecht
Hoi allemaal!
Leuk initiatief om mensen samen te brengen om festivals te bezoeken!
Ik ben Tom, 23 jaar En opzoek naar mensen die mee willen naar een aantal leuke festivals voor komende zomerā¦
Ik Woon zelf in Mol, Noord Belgie. Dit is vlakbij Groezrock en Graspop. Op deze festivals ben ik zowiezo aanwezig!
Verder heb ik tickets voor Pukkelpop!
Ik ben wel geinteresseerd in mensen die naar Main Square Festival willen (noord frankrijk)
Mijn ultieme droom is Riot fest in Chicago maar dat lijkt me al iets lastiger ![]()
Anyway, dit is mijn FB pagina: Redirecting...
Groetjes
Tom
Hoi allemaal!
Leuk initiatief om mensen samen te brengen om festivals te bezoeken! Zelf ben ik nog op zoek naar mensen om samen festivals mee te bezoeken. Zoān beetje alle bekende festivals spreken mij wel aan. Lijkt mij leuk om festivalmaatjes via dit forum te vinden. Ik ben Wouter, woon in Utrecht. FB: Redirecting...
Heey allemaal!
Ik heb ongeveer een jaartje geleden de techno feestjes ontdekt en ben sindsdien helemaal verkocht! Alleen jammer dat mijn vrienden niet altijd in zijn voor een feestjeā¦
Daarom ben ik op zoek naar leuke, lieve, gezellige meiden/jongens om samen de mooiste feestjes en festivals af te gaan! Grotere en kleinere feesten, binnen of buiten, jong of oud, het maakt helemaal niet uit, zolang het maar gezellig is!!
Ik ben zelf 20 jaar en woon in Amsterdam.
Ben jij ook wel in voor een avondje lekker losgaan op de heerlijkste nummertjes, stuur dan een berichtje!
Mailen kan natuurlijk ook: smooth.d@hotmail.com
Groetjes!!
wie lijkt het leuk om in augustus met te gaan (misschien met een groepie!) naar ozora festival in hongarije?ik ben al op veel feesten geweest, ook in het buitenland!dit jaar wil ik zo0 graag hierheen. vrienden van mij hebben helaas andere plannen en of geen geld, je kent het welā¦!
Groetjes Thalissa
Wanneer is het?
Nog mensen die naar Sziget willen/ andere buitenlandse festivals?
Ben M 23j uit Antwerpen.
Laten we eens proberen iets korter bij huis te zoeken: GRASPOP!!!
Welke metalfans gaan hun ziel verkopen op de Graspop Metal Meeting?
hey Wimpie, ja ik ga naar Sziget! Ik heb al een kaartje, maar nog geen reismaatjes ^^
Ik wil ook dolgraag naar sziget!
Gaat er iemand toevallig 29 juni naar awakenings?
Iemand die naar Solar wil ? :zon02:
Hallo allemaal
Ik ben Elisabeth en ik 25 jaar jong uit groningen. Ik ben in 2011 en 2012 naar graspop geweest en ik vond het geweldig. Dit jaar kon ik niet heen omdat ik niet alleen wou gaan. Ik zoek dus een maatje(s) voor volgend jaar graspop en misschien voor later voor meer festivals.