Ik zoek ook (nu al) festivalmaatjes of eigenlijk meer een groep om mee te gaan voor 2014!
Ik ben een meisje 17 jaar uit Nijmegen, dit jaar naar Pukkelpop geweest maar ik sta open voor bijna alle festivals wel.
Ik ontvang graag berichtjes!
Hallo allemaal!!!
Ik ben annemarie van 25 en ik werd gisteren helemaal gek toen ik de line up van rock werchter 2014 zag! echt mijn droom line up gewoon haha!
Dus ik dacht ik wil echt heel graag gaan! maar met wie? Die vind het te duur. Die is werkloos, en de ander houd niet van dixiesâŠ
Dus ik ben helemaal blij dat ik dit gevonden heb!! ![]()
Als het je tof lijkt om ook te gaan, hoor ik het graag! annemarie_pel@hotmail.com
Hoihoi, ik gavolgend jaar naar sziget dus weet niet of dat tegelijk valt? Anders wil ik wel misschien ![]()
Rock werchter lijkt me ook tof, maar ik kwam er achter dat ik dan nog geen vakantie heb (begin juli is dat)
Nu wil ik ook graag naar Sziget! Wie is daar al een keer geweest en goede ervaringen gehad?
Hoii Ik heb het even opgezocht en sziget is van 11 t/m 18 augustes en werchter is 3t/m 6 juli.
Jacky2, ik heb de afgelopen dagen heel het internet afgespeurd en ik kwam telkens jouw naam tegen en ik dacht ook ergens te lezen dat er vorig jaar een groep was gevormd voor Sziget. Klopt dat zo? En zo ja, hoe was dat?
Ik wilde eigenlijk een berichtje sturen maar je inbox zat al vol dus dat ging niet meer hihi
Hoihoi, Ik ben nieuw hier op t forum. Ben nu ook al aan het zoeken naar mensen die mee willen naar Rock Werchter aangezien mensen in mijn omgeving het te duur vinden en/of niet van deze muziek houden. Na wat Googlen, ben ik hier terecht gekomen! De line-up is nu al supertof!!! Het lijkt me leuk om met een groepje te gaan. ![]()
Ik ben 20 jaar en woon in Arnhem. Annemarie, ik mail je wel even voor de zekerheid? Maar ik houd deze topic sowieso wel in de gaten.
Hallo,
Misschien een beetje oud om up te daten, maar ik kan het altijd proberen.
Zijn er nog leuke meiden/jongens die deze zomer een aantal festivals willen afgaan?
Mijn vriendinnen zijn saai, hebben geen geld etc, dus ik vroeg me af of er misschien een netwerkje hiervoor is?
zijn en nog mensen opzoek naar festivalmaatjes voor komende zomer? Ik hou me aanbevolen. Stuur me gerust even een berichtje! ![]()
Hoi,
Ik zou deze zomer graag naar het Balaton Sound festival in Hongarije willen, alleen geen van mijn vrienden willen mee dus zoek nog een festivalmaatje.
Hallo!
Deze zomer wil ik graag naar Sziget! Maar ook ik heb geen vrienden die met mij mee willen.
Is er vanuit dit forum al een groep ontstaan?
Ik leer graag nieuwe mensen kennen en ga graag met een leuk groepje mensen naar Sziget.
Ik ben een gezellige meid van 21 jaar!
2 jaar geleden ben ik alleen naar Pinkpop geweest.
Dat was ook ontzettend vet.
Maar het leek mij nu leuk om van te voren een groepje te leren kennen!
Hoor graag van jullie! ![]()
/
Hee ik zou super graag mee willen als je nog steeds (extra) mensen zoekt!
ik weet nog van niets maar zou het wel heel plezant vinden ![]()
Zijn er nog veel mensen die meegaan lijkt me wel leuk hier een groep samen te stellen
Ik ben alvast kandidaat ben wel van Belgie
Hai hai!
ik heb twee kaartjes voor Extrema Outdoor aankomende zaterdag 11 juli, een vriend waar ik mee zou gaan kan op het laatste moment niet dus ben als een gek gaan googlen op festivalmaatje gezocht. Lijkt me ook gezellig om met een groep te gaan, dus laat maar ff weten wie er interesse heeft.
Iemand hier interesse om mee te gaan naar lakedance op 13 augustus? ![]()
Hoi Lies, wij hebben een whatsapp feestgroepje.
Misschien vind je het leuk om erbij te komen?
Je bent welkom!
Judith
Nog plek voor een iemand? (Btw, zitten er mensen tussen voor Balaton 2017??)