Festivalmaatje gezocht voor het festivalseizoen 2014

Beste festivalgangers,

Ik ga al een paar jaar regelmatig de festivalweide op en dat staat ook dit jaar weer op de planning. Helaas hebben mijn vrienden dit jaar andere plannen maar dat mag hopelijk de pret niet drukken.

Ik ga voornamelijk naar festivals voor de dance artiesten maar bandjes en singer/songwriters zie ik ook graag. Genres die me liggen zijn techno, bass, dubstep, drum & bass, deep house maar ook folk, jazz en pop luister ik graag. Ook ontdek ik graag andere genres dus eigenlijk hou ik van alles wel :p.

Graag zou ik deze zomer een weekend naar Melt, Dour, Lowlands of Pukkelpop gaan maar voor andere festivals sta ik ook open. Ik zoek gewoon een gezellig iemand (man/vrouw) waar ik een leuk festival mee kan beleven. Zonder verplichtingen en hopelijk met veel lol. Ik ben zelf 21 jaar en kom uit de buurt van Eindhoven.

Als je interesse hebt stuur dan een mailtje naar <contact via pb> of stuur me hier een bericht.

Ik hoor het wel :wink:

Via Wereldwijzer app

Hoii,

Als je wilt kun je bij ons aansluiten voor lowlands. Groepje met vrienden, en daar weer vrienden van :stuck_out_tongue:
We gaan ook naar Rock werchter en Appelpop, maar Werchter is uitverkocht. Appelpop is gratis.

Groetjes annemarie

1 like

Ik ga naar pukkelpop. Heb je al besloten of je naar lowlands of pukkelpop wilt gaan? Ik ga daarnaast ook naar Werchter

Hoi

ik kom naar werchter van uit frankrijk waar ik woon ( ben vlaming ) maar heb enkel vrienden die langskomen op zondag

ik heb een combiticket en campingticket alleen zoek ik nog mensen …zijn er mogelijkheden

peter

Hoi Peter!

Dat moet geen probleem zijn, gezellig! Misschien handig even via de mail te bespreken; <contact via pb>

(ik ben dezelfde persoon als annemarie88, sorry ging even mis haha)

thanks voor de reactie . <contact via pb>

Hoi

blijkbaar mogen er geen e mail adressen gebruikt worden …dus zal het via deze weg moeten …

peter

Hoi Peter,

Mailadressen mag je wel uitwisselen door een privéberichtje te sturen, alleen het plaatsen van adressen op het forum is inderdaad tegen de forumregels.

Groetjes

hey

heb je al iemand gevonden voor pukkelpop?

hoi

ik zoek iemand voor werchter ( 4dagen )…

oooohhhh!!! :slight_smile:

mag ik ook met jullie mee?
donderdag en zondag gaat mijn vaste kliek normaal wel, maar vrijdag en zaterdag ben ik anders helemaal in m’n eentje…
en met gezelschap wordt het zoveel leuker… :slight_smile:

Groetjes!
Sofie

sofie

ik heb het zelfde probleem op donderdag en zondag komen vrienden af …
laat maar iets weten hier …ik woon in frankrijk en zal van woensdag te vinden zijn op de nieuwe camping the hive en vertrek terug op maandagmorgen …dus zeker tijd genoeg om samen een biertje te drinken …