Festivalmaatje gezocht voor Pukkelpop 2014

Hoi,

Ik ben op zoek naar mensen die mee zouden willen gaan naar Pukkelpop2014.
Het is heel lastig om iemand te vinden omdat Pukkelpop de grote concurrent is van Lowlands.
Tot nu toe gaan al mijn vrienden naar Lowlands, en ja ik ben gewoon al 5 jaar een pukkelpopper en ik wil het dit jaar gewoon niet missen.
De line up is tot nu toe super goed, er komen nog veel meer namen erbij. Kaartverkoop is nu ook al aan de gang.
Dus vandaar dat ik nu al naar iemand op zoek ben om mee naar toe te gaan.

Heb je interesse, let me know.
Line-up:
http://www.pukkelpop.be/nl/homepage/

Hey!
Misschien een beetje raar zo last minute maar zoek je nog steeds iemand? Of iemand anders?
Ik wil heel graag gaan.

Al googlend kwam ik dit topic tegen, registreerde mij en typ nu dit bericht.

Ik heb net via marktplaats een combiticket gekocht voor pukkelpop!
Op de zaterdag komen er wat vrienden van mij naar het festival. De donderdag en vrijdag (+ woensdagavond) ben ik van plan om lekker mijn eigen gang te gaan en nieuwe mensen te leren kennen.

Naast “mijn eigen gang gaan” en spontaan mensen leren kennen is er denk ik niks mis met het lot een handje helpen.
Ben je/zijn jullie nog steeds in voor een eventuele meet ergens? Of misschien is het wel een idee om samen ons tentenkampje te bouwen en dan zien we wel waar het schip strandt?

Laat maar weten wat de plannen zijn!

ps. Misschien makkelijk om jullie namen naar mij in een privebericht te sturen, dan voeg ik jullie toe op Facebook en maak daar een groep aan. Dan leren we elkaar gelijk (digitaal) wat beter kennen.