Festivalmaatje juni/juli 2014

Hey iedereen,

Ik ben van plan dit jaar mijn intrede te maken in de wereld van de festivals! Ik ben alleen nog op een bevrijdingsfestival geweest, verder niet.
Nu zijn mijn vrienden niet festival-types, dus dat wordt 'm niet…

Ik ben dus op zoek naar (een groepje) leuke mensen die samen met mij willen feesten deze zomer :slight_smile:
Qua muzieksmaak niet zo uitgebreid, heb nooit naar indie/alternatieve bandjes/rock oid geluisterd. veel verder dan dance, beetje techno, voornamelijk mainstream pop ben ik niet gekomen. Ik ben dus niet van plan naar hele alternatieve festivals te gaan…

zelf ben ik 19 jaar, zou graag met andere gezellige jonge mensen in contact komen! Herken jij jezelf hierin, reageer maar raak!

Groetjes Hester

Hey

Ik heb precies hetzelfde probleem. Vrienden die te druk zijn of net op vakantie gaan. Ben naar bevrijdingsfestival, welcome to the future, Indian summer, Mumbai color festival en wat strandfeesten geweest. Oa dance, deephouse, pop vindt ik leuk.

Had je al wat in gedachte qua festivals?

Groetjes

Serina

Via Wereldwijzer app

Hey,

ahh dat is vet, welcome to the future hoor ik veel goede dingen over!
Ik zit zelf te denken aan festivals in de trant van: tomorrowland (maar uitverkocht), parkpop, dance float (nieuw, in rotterdam), sensation (oke hihi, dat is wel heel duur), wil graag naar Ultrasonic. dancetour misschien… er is zo veel!
maar ik wil ook heel graag kennis maken met de minder mainstream festivals, een beetje hippie sfeertje.
heb jij festivals op het oog?

groetjes Hester

hoi

ik zoek mensen die naar werchter gaan , heb combi ticket en campingpass …ben een vlaming die in frankrijk woon ben 46 en heb enkel belgische vrienden die op zondag komen …dus laat maar iets weten .

Hey

Parkpop altijd goed.
Dancefloat klinkt vet alleen kan ik dan niet.
Ultrasonic klinkt goed en kan ik ook.
Dancetour moet ik even kijken hoe en wat qua reizen dan wel slapen.

Verder is een color festival ook leuk om eens mee te maken. De sfeer is echt gezellig.
Soenda 17 mei hoor ik ook goeie verhalen over.

Groetjes

Via Wereldwijzer app

Hee,

Ultrasonic staat ook hoog in mijn lijstje! lijkt me heel vet, wel duur vervoer maar je moet er wat voor over hebben
(ik woon in Friesland namelijk haha)
een color feest lijkt me ook super, ik zat naar Mumbai festival te kijken, maar weet nog niet hoe het zit met introweken voor studentenvereniging…
Soenda zal ik ook eens opzoeken, dat ken ik niet goed.

Zou jij het leuk vinden om met een groepje te gaan? ik vind dat altijd wel fijn, kan je ook je eigen gang gaan enzo, even opsplitsen enzo.
let me know :slight_smile:

groetjes

Ja ik kom uit noord-Holland dus ken het reisprobleem ;). Iets eerder weggaan is dan helaas de oplossing. Groepje is idd een goed idee. Kijken of we nog wat meer mensen kunnen vinden.

Via Wereldwijzer app

Hey Hester!

Ik had je al een berichtje gestuurd via fb maar misschien kan ik je hier wat makkelijker op bereiken.
Ik ben een meid van 22 jaar oud , toevallig wil ik zelf ook nog graag naar wat festivals toe alleen hebben mijn vrienden daar niet altijd zo"n zin in. Zelf lijkt extrema outdoor me erg leuk, indian summer, of zo’n shoeless festival. Ik ben benieuwd wat je ervan vind. En of er misschien andere ook nog graag zouden mee willen?

Gr Anyi :slight_smile:

woon trouwens dicht bij Amsterdam

Hoi!

oh haha, ik accepteer nooit onbekenden op FB. sorry ik wist niet dat het door dit berichtje was :wink:
extrema klinkt ook leuk ja! had bij de naam een hele andere voorstelling eigenlijk!
shoeless festival in amsterdam? ik kan er niet zo veel over vinden, wat voor genre/muziek?
ik hoop dat we wat kunnen vinden, en wat anderen die mee willen :smiley:
ook geinteresseerd voor ultrasonic, color feest, dance feest??

groetjes

Er zijn meestal meerdere shoeless festivals en voornamelijk in Amsterdam ja, lijkt me wel grappig. allerlei soorten muziek gernes denk ik.
Ultra Sonic heb ik even bekeken en ziet er erg leuk uit! Color feest sla ik over want ik ga al naar holi festival toe. Misschien iets van Dance Valley? Of beach party’s in bloemendaal. (nopeisdope)

Ik hou van Dance, Pop,(indie) Rock 80/90’s Hiphop R&B, En alternatief.

Ik dacht dat we wat meer beeld van elkaar zouden krijgen via FB, want mij lijkt ht wel leuk het eens te proberen op deze manier.

Gr Anyi

Klinkt allemaal leuk meiden! Anders idd via Facebook elkaar spreken en kijken naar welke festivals we willen?

Via Wereldwijzer app

Goed idee, dan komen we er vast wel uit :wink:

Hallo,
Ik heb al jullie reacties gelezen.
Ik vind het zo jammer dat ik het nu pas gezien heb.
Ook ik was opzoek naar mensen om mee naar EDM festivals te gaan dit jaar, jammer genoeg niemand gevonden.
Ik vroeg mij af hoe het gegaan is en of jullie in 2015 naar zulke festivals gaan?
Ik wil namelijk heel graag naar Ultra Live Festival in Croatië en Tomorrowland, en ik zoek al mensen om mee te gaan omdat de registratie deze maand al beginnen.
Ik ben zelf 23 jaar, ik ga af en toe naar edm feestjes zoals sky city festival of Tiktak.
Ik hoop iets van jullie te horen

Hoi Hester, hoe was je zomer? al naar leuke festivals geweest en gezellige mensen ontmoet? Heb je de interesse en tijd om elkaar te leren kennen en mss samen naar tomorrowland te gaan? grtjs Joshi

ik wil ook naar tomorrowland! zijn er nog mensen in voor festivals in 2015?

Kayleigh, ik heb je een bericht gestuurd =]

Zijn er ook mensen die voor dit jaar nog festivalmaatjes zoeken? Ik wel namelijk. Sta voor alles open. Ik zie jullie berichtjes graag tegemoet :slight_smile: