festival maatje(s) gezocht !

Hallo festivalgangers:),

Ik ben op zoek naar een festival maatje(s) m/v die het leuk vinden om naar diverse festivals en feesten te gaan.
Mijn vrienden zijn aan het settelen en hebben weinig tijd om mee te gaan. Het is zonde want er zijn elk jaar zoveel leuke festivals die ik niet voorbij wil laten gaan!

Ik ben 24 jaar en ik kom uit Amsterdam.
Ben sociaal, spontaan, gezellig en een flexibel persoon. Ik hou van festivals zoals, Mysteryland, The Flying Dutch, Dance Valley, Dutch Valley, Tommorowland en nog meer. Ik hou ook van Nederlands talig, vorig jaar was ik 2 dagen naar de Toppers geweest.

Stuur een berichtje bij interesse!

Hoor graag van jullie :slight_smile:

Groetjes Danny

Hey Danny,

Ik ben ook opzoek naar een festival maatje, ik heb zeg maar ook vrienden die gesetteld zijn en kinderen hebben!! Dus ik ga graag met je mee naar festivals!!
Ik hoor het wel !!

Groeten Patrick

Hey allebei,

Ik heb precies hetzelfde ‘‘probleem’’. Ik ben bijna 25 en ik wil nog zoveel doen en zien, maar helaas hebben mijn vriendinnen daar helemaal geen zin meer in haha. Ik zou ook graag naar festivals en evenementen willen gaan met iemand of een leuk groepje. Laat maar weten of jullie nog interesse hebben :slight_smile:

Groetjes,

May