Gezellige festival maatjes gezocht !!

Hallo mede festivalgangers,

Ik ben op zoek naar een festival maatje(s) die het leuk vinden om naar diverse festivals en feesten te gaan.
Ik heb nu vooral vrienden die aan het settelen zijn en niet meer graag mee gaan wat ik zelf heel jammer vind want ik geniet er nog 100% van.

Ik ben 25 jaar oud en woon in Den Bosch , het lijkt me leuk een groepje te maken waarmee we gezellig mee op pad kunnen gaan.
Zowel meisjes als jongens , mensen die open staan voor diverse festival en feestjes , sociaal zijn , open minded is en gezellig.

Ik ben zelf vooral v/d Tehnco festivals en feesten o.a Awakenings / Mysteryland / Dance valley / Valhalla ect.
Maar kan ook zeker af en toe genieten van Hardstyle oid (Decibel ect) , Nederlandse festivals (Bijv Dutch valley) R&B , House ect.
Sta overal voor open voor zowel festivals als leuke feestjes.

Als er genoeg interesse is zal ik een groeps app aanmaken,zodat er onderling ook contact gehouden kan worden ^^
Zou leuk zijn als het beetje een zelfde leeftijdsgroep is , maar laat je niet tegen houden.
Je bent zo oud als je je voelt zeg ik altijd , dus lekker jong blijven :cheer:

Groetjes,
Shannon.

Hallo Shannon,

Ook ik ben op zoek naar gezellige festivalmaatjes.
Heb vandaag ook een advertentie hiervoor geplaatst hier.
Ik ben veelzijdig in festivals, zoals Myseryland, pinkpop Pussylounge , Intents, etc.
Zelf heb ik nog niet de juiste mensen die ook hiervan houden…
Ik ben al wel wat ouder(45), woonachtig in Breda), maar dat mag de pret niet bederven. Immers leeftijd is maar een getal en om van het leven te genieten daar is een ieder op zich geheel vrij in vind ik.
Zolang plezier maar voorop staat.

Misschien hoor ik iets terug van je.
Groetjes,
Mirjam

Ik ben zelf niet zo’n echte festivalganger, voornamelijk omdat mijn vrienden dat gewoon weg ook niet zijn hahaha. Maar wel aantal keer naar festivals geweest, Flying Dutch, Intense, Love Parade. Ben zelf vooral van de House, Techno en Dance. Maar dit jaar wil ik erg graag naar Tomorrowland. Laat maar wat weten of je interesse hebt kunnen altijd contact gegevens delen. Ben zelf overigens 27 jaar oud en woonachtig in Eindhoven.

Hoi,

Leuk dat je gereageerd hebt.
Ik heb wel interesse om daar heen te gaan.
Je kan me altijd een priveberichtje sturen hier op wereldwijzer!

Ik hoor graag van je,
Groetjes, Mirjam

Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren, dit i.v.m. Spambots/Spiders/Crawlers die data en email adressen verzamelen voor vervelende doeleinden. Contactgegevens kan men het beste uitwisselen door elkaar een Privé-Bericht te sturen.Met vriendelijke groet, georgessiam Forum Admin.

Hallo Shannon!

Zelf ben ik ook op zoek naar leuke mensen die zin hebben in festivals/feestjes!! Bij mij is het zelfde verhaal m.b.t. het settelen van vrienden, vakantieplannen van vrienden en andere muzieksmaken… Zelf hou ik meer van dancefestivals zoals Mysteryland, Flying Dutch,Tomorrowland etc.

Ik ben 24 en woon vlakbij in Sittard (Zuid-Limburg). Met o.v./"party"bussen/auto etc. lukt het altijd om naar festivals verder weg te gaan voor mij. Stuur mij maar een priveberichtje hier op wereldwijzer, dan kunnen we eventueel contact met elkaar opnemen.

Groetjes,
Benice

Het is niet toegestaan e-mailadressen te publiceren, dit i.v.m. Spambots/Spiders/Crawlers die data en email adressen verzamelen voor vervelende doeleinden. Contactgegevens kan men het beste uitwisselen door elkaar een Privé-Bericht te sturen.
Met vriendelijke groet, georgessiam Forum Admin.

Heb jullie een berichtje gestuurd!:dag:

Hey meiden!

Ook ik ben op zoek naar leuke mensen om festivals mee te bezoeken. Ik heb dit in het verleden al veel gedaan met vrienden/innen maar inmiddels is iedereen druk met andere bezigheden of hebben een andere muzieksmaak. Ik hou van dance maar festivals als Indian Summer, Lowlands etc vind ik ook leuk. Ik ben ook naar een aantal festivals buiten NL geweest (zowel in Europa als in de VS).

Lijkt me erg leuk om met een leuke groep mensen op stap te gaan!
Ik ben overigens 34 en woon in Noord-Holland.

Groetjes,
Anna

Stuur je een berichtje!

Hooi Shannon!

Ook ik ben op zoek naar gezellige mensen die zin hebben in de komende festivals!! Mijn vrienden hebben of een relatie, geen geld, vakantieplannen of idd ook andere muzieksmaken. Ik ben 22 jaar oud en woon in Vlaardingen (vlakbij Rotterdam). Ik werk zelf ook al maar kan nog steeds 100% genieten van alle feesten en krijg er ook vrij voor, dus waarom niet :smiley:

Ik ben meer van de dancefestivals: Mysteryland, Flying Dutch etc. en dit jaar zou ik heel graag naar Tomorrowland willen!
Ben ook regelmatig naar een techno festivals geweest, omdat vrienden hier meer van houden, dus daar kan ik mij ook prima vermaken.

Lijkt me leuk als we een groepje kunnen vormen en daarmee op stap kunnen!
Groetjes Shulize

Hoi hoi, leuk om deze oproep te zien! Ik houd ook van festivals en ben een aantal jaren geleden naar Ibiza geweest. Graag zou ik naar zsiget 2017 willen en Tomorrowland , Rosalie 25 jaar en woon in Arnhem. Groet !

Hi Shannon!

Hierzo het zelfde probleem! Alleen wonend omstreken Amsterdam! M’n interesses zijn ook erg uitgebreid en vind t heerlijk om naar techno feestjes te gaan!!

Als het groepje nog niet vol zit zou t mij leuk lijken om deel te nemen!

Groetjes Kelly! (21 jaar)

Hallo allemaal!

Ik zie hier herkenbare situaties. Ik woon in Delft.
Er zijn veel festivals die ik leuk vindt, maar zou dit jaar graag naar tomorrowland gaan!

Ik zie wel dat er voornamelijk vrouwen gereageerd hebben, maar mocht er nog ruimte zijn voor een man dan zou ik mij graag aan willen sluiten bij deze groep.

Groeten Pascal (30)

Het lijkt mij ook erg leuk! Ik heb een PB gestuurd.

Hallo allemaal,

Ik zoek net als jullie gezellige festival maatjes, aangezien al mijn vrienden al gesetteld zijn. Ik ben een man van 42 dus ik hoop dat ik niet te oud ben haha.
Ik ga graag naar techno festivals zoal, Awakenings, Loveland etc
Ik hoor graag van jullie:)
Gr. Alex

Hallo,

Ik ben Vincent 26 jaar en ben ook opzoek naar leuke festival maatjes. Hoop dat er nog ruimte is voor mij😃

Gr. Vincent

Hi,

Erg herkenbaar jouw verhaal! Ik ben ook 25 en woon in Flevoland. Ook al mijn vrienden zijn zich aan het settelen enz.
Ik ga ook graag naar festival o.a. Awakenings, Valhalla, Pacha en nog veel meer. :stuck_out_tongue: Het lijkt me leuk om nieuwe festival maatjes te hebben, hoor graag van je.

Groetjes Roxanne

Hee luitjes!

Ik ben Wouter, 24 jaar, woon in Delft.

Nog een plekje vrij in de groep;)?
Dancevalley, Decibel, Mysteryland, Lowlands, vind eigenlijk alles wel top! Ik ga soms wel eens met vrienden, maar veel zijn aan het settlen, hebben het druk met werk, etc etc…

Hallo Shannon,

Ik ben ook wel geïnteresseerd in een gezellig groepje om naar festivals te gaan. Dat is gezelliger dan alleen. Ik ben 43 M en absoluut niet uitgefeest zoals mijn vrienden. Hardstyle vind ik het leukst. Ik heb tot nu toe voor 2017 op het programma: Defcon, Fatality en Emporium.

Groeten,
Mink

Ik heb ook wel.belangstelling.:smiley:

Ik heb je een berichtje gestuurd! :slight_smile: