Ik hb je terug een pb gedaan!
He shannon!
Ik ben Laetitia , maar de meeste vrienden noemen me tisha
ik ben 20 jaar en woon in de omgeving antwerpen in Belgie.
Ik zoek momenteel ook nog festivalmaatjes om mee weg te gaan!
Ik luister eigenlijk naar alles Van metal tot dance, van pop tot hardstyle en hardcore, en zo verder Je snapt men punt wel al denk ik
in ieder geval. ik zou enorm graag ook naar Wish outdoor gaan, dat lijkt naar mijn weten enorm op tommorowland maar het is 3 x zo goedkoop haha
WiSH Outdoor 2016 - Official 4K Aftermovie - YouTube <— kijk zelf maar ![]()
Voor de rest maakt het me eigenlijk allemaal niet echt uit! ik ga heen waar jullie zouden heengaan
ik maak overal wel plezier!
Ik ben trouwens samen met mijn vriend Damien , hij is 27 en we wonen samen
onze muzieksmaak komt overeen.
Ik hoop dat ik nog bij je groepje kan horen!
Groetjes & kusjes
Laetitia!
![]()
Hallo Shannon,
Is de Whatsapp groep nogsteeds open? Ik heb ook een aantal festivals die ik graag zou bezoeken, maar heb daar niet de juiste vrienden voor, zoals iedereen hier haha.
Ik ben 20 jaar oud.
Hallo
Ben ook nog op zoek naar nieuwe vriendinnen om deze zomer naar festivals te gaan : )
Groetjes
Hoi!
Al een grote groep zo te zien. Het lijkt mij ook leuk om aan te sluiten. Ben 27 jaar en heb een voorkeur voor festivals met leuke bandjes (Down the Rabbit Hole, Indian Summer, Best Kept Secret e.d.), maar een dancefeestje is ook nooit verkeerd!
Groetjes!
Heey Shannon,
Ik wil me graag aansluiten bij jullie groepje… ik ben 26 jaar en woon in Maassluis heb dezelfde intresses
Xx Canan
Hoi , veel priveberichtjes komen niet aan. Kunnen jullie mij nogmaals een berichtje sturen ?
Voor iedereen die mee wil doen… we hebben ondertussen een groep van 40+ mensen en al aantal leuke festivals bezocht. Komen er nog veeeeeel meer! Als je mee wil doen kan je ons FB toevoegen en dan sturen wij je een prive berichtje via FB … Hier komt niet altijd alles aan!
hopelijk tot snel! xx
Mocht je nog op zoek zijn, houd ik me aanbevolen. Ben 35 jaar en hou wel van n feestje.
Voor iedereen die mee wil doen… we hebben ondertussen een groep van 40+ mensen en al aantal leuke festivals bezocht. Komen er nog veeeeeel meer! Als je mee wil doen kan je ons FB toevoegen en dan sturen wij je een prive berichtje via FB … Hier komt niet altijd alles aan!
hopelijk tot snel! xx
Gaar er nog iemand naar Lowlands?
Hoi,
Beetje laat misschien… ik zou het ook leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen en een feestje te pakken. Festival of binnen. Ik ben 22 jaar en woon vlakbij Utrecht.
Hoi,
Al wat mensen om je heen verzameld?
Ik ben benieuwd, ben namelijk ook op zoek.
Leuk om wat te horen.
Groetjes, Daniella
Hallo shannon,
Ik zie dat deze berichten van vorig jaar zijn, maar zoek ook gezellige festival maat/maatjes voor onder andere techno hardstyle enz,
Bericht 2
Hallo Shannon en iedereen,
Ik zie dat deze berichten van vorig jaar zijn, maar zoek ook gezellige festival maat/maatjes voor onder andere techno hardstyle enz,
Hoor graag van je.
Groetjes Patrick