Ik ben op zoek naar iemand om samen mee naar techno festivals te gaan, bijv. 909 festival Amsterdamse bos, Dekmantel festival, A Day at the Park etc.
Iedereen om mij heen zit of op de bank, of onder de tandplak of worden echt oud. Deze opa van 44, getrouwd en jawel ook kids maarrrrrrrr nog wel heel veel zin heb om te feesten. Zo in de buurt van Amsterdam, Aalsmeer hé.
Laat wat van u horen!!!
Bedankt voor jouw reactie.
Hier even heel kort wat over mij…
Ik ben dus op zoek naar iemand of meerdere maatjes die het leuk vinden om o.a naar dance festivals te gaan.
Al ben ik dan 44, woon in Aalsmeer, ik heb nog steeds de behoefte om uit m’n dak te gaan en alle stress van mij af te dansen.
Ik werk als kok in de luxe catering en ik ben alle weekenden vrij hé.
Vroeger, heel lang geleden ging ik uit in Rotterdam (Nighttown), Utrecht )Shiva) of Amsterdam (Trance Budda).
DanceValley en ik ben wel eens naar I love Techno geweest in Gent.
Wat voor muziek hou jij en welke festivals, etc.
Ik hoor graag van je…
Hoi, ook ik vind het leuk in de zomer festivals te bezoeken, wil graag naar Sense for Trance.
Misschien jullie ook?
Ben ook iets ouder maar dat houd me niet tegen
Hallo!
ik ben 19 en wil deze zomer graag naar techno/ deephouse festivals (zoals buiten westen) en mijn vriendinnen hebben geen geld of willen niet mee.
is hier misschien iemand die graag mee wil? ik wil van te voren wel een keer meeten of bellen om elkaar eerst even te spreken.
xxxx
Hier nog een festivalganger. 40 maar party als 25. Mijn vrienden zijn de laatste jaren niet meer van de dance. Druk, ziek enzo. Maar ik ga nog steeds graag naar de dance festivals. Ik ga zaterdag dancevalley. Als er mensen willen aanhaken, gezellig. Altijd leuker dan alleen.