Wanted: techno-/festival-partner-in-crime!

De lente en zomer staan weer voor de deur, dus de kriebels om eens lekker uit mijn dak te gaan tijdens een festival of (techno)feestje beginnen weer te komen. Ik, een 34-jarige vrouw uit het zuidoosten van het land, ben een fervent dansliefhebber, want dansen is mijn ultieme uitlaatklep.

Helaas is mijn vriendenkring niet gezegend met gelijkgestemden, dus waag ik online een gokje. Ben jij mijn festival- of techno-partner-in-crime die ook zin heeft om zijn/haar voeten van de vloer te laten komen? Let me know en wie weet maken we komende zomer Nederland onveilig!

Ha Sandra,

Had echt een heeeeeeeeeeeel grappig mailtje geschreven alsof ik een sollicitatiebrief schreef maar helaas: weg. Dussuh…je moet maar van me aannemen dat het heel spitsvondig, aantrekkelijk en grappig was. Ik zoek ook een partner in crime. Mail me! marietvanmaanen-hotmail.

Hoi Sandra, weet niet of je nog op zoek bent, maar ik woon ook in het zuidoosten, ben 31 en op zoek naar mensen die ook naar dance festivals gaan. Ik dans het liefst de hele dag/nacht. Hoor wel of je nog op zoek bent!

Groet,
Tamara

Hallo!
Same here! Mijn vrienden zijn niet zo weg van techno en op dit moment zie ik al die leuke festivals en feesten voor mijn neus voorbij gaan. Zijn er nog mensen die op zoek zijn naar een technoliefhebber voor leuke feesten/festivals? Let me know!

Hoi Friendsey,
De bovenliggende postings zijn al meer dan 1 jaar oud.
Je kan best een nieuw topic posten op het reisgenoten forum,Friendsey !
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.